Suuseksistä..

Vierailija

Voisitteko antaa mulle vähän neuvoo ja vinkkiä.. Haluisin ja tykkäisin antaa miehelle suuseksiä MUTTA se on vähän hankalaa.. Kullallani on nimittäin melko suuri penis ja se tekee toimituksesta melko hankalan mulle.. Ja ku kulta tykkää vielä kunnon imemisestä.. Eli oisko vinkkejä mitä kaikkee muuta vois tehdä... Nykyinen kumppani on ensimmäinen jonka kanssa olen vakavasti ja olen melko kokematon ollut ennen häntä..

Kommentit (5)

Vierailija

Asento mistä suuseksiä harrastat on kaiken A ja O. Sen täytyy olla hyvä.
Se ei todellakaan ole se että ukko makaa sängyssä ja nainen tekee kaiken työn. Eikä se käsipelikään siinä välissä pahaa tee.
En muista ukoista tiiä, mutta ite ainaki tykkään jos nainen kattoo mua samalla ku se vetvoo patkonkia siinä :)

Maku asia, mutta luulen että jonkunlaista osviittaa ehkä tästä sait..

Vierailija

Ei sitä koko penistä kannata yrittää suuhun tunkea. Suu vain peniksen pään ympärille niin pitkälle kuin mukavasti menee, ja sitten käsi lopun ympärille. Herkintä aluetta on vain se kärki joka tapauksessa, eihän mies runkatessaankaan keskity koko varteen vaan nimenomaan tiettyyn alueeseen siellä ihan peniksen päässä - kannattaakin pyytää miestä näyttämään miten tykkää itse runkata, siitä saa hyvin vinkkejä. Vaikka niinkin että laittaa miehen käden oman päälle ja pyytää ohjaamaan aluksi.

Ja tosiaan siinä voi mennä pitkä hetki jos alusta loppuun vain imemällä on tarkoitus saada mies tulemaan, huomattavasti parempi välillä pyytää miestä ottamaan homma käsiinsä että leukasi saa välillä levätä...

Vierailija
sörriäinen

Herkintä aluetta on vain se kärki joka tapauksessa, eihän mies runkatessaankaan keskity koko varteen vaan nimenomaan tiettyyn alueeseen siellä ihan peniksen päässä

Näin mäkin luulin, mutta nykyinen mies kertoi, että hänellä ainakin on enemmän tuntoa varressa kuin kärjessä. On varmaan yksilöllistä, että mikä tuntuu paremmalta.

Vierailija

Mun mielestä teidän kannattaa yhessä kokeilla mikä tuntuu molemmista mukavalta ja mikä ei. Sulla menee maku koko hommaan, jos teet sitä niin ettet ite siitä tykkää. Oman ukon kans oltiin molemmat toistemme ekat seurustelukumppanit, eikä kumpikaa ollu harrastanu seksiä kenenkään kans ennen meidän seurustelua. Me siis opeteltiin kaikki ihan alusta alkaen ku ei kumpikaan oikee tienny että mitä pitäs tehdä :D nyt tässä muutamien vuosien aikana on kyllä oppinu, että mistä se tykkää. Elikkä älä hätäile, tutustutte vaan kunnolla toisiinne ja kuuntelette mistä toinen tykkää.

Vierailija

Isoa penistä kannattaa imeä kunnolla ja ottaa syvälle suuhun. Niin minä ainakin teen. Jos mies laukeaa, nielen spermat tietysti. Itse asiassa nautin soerman mausta.
Kuten joku jo kirjoitti, hyvä asento on tärkeä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat