Pitkän suhteen päättyminen

Vierailija

Onko teillä päättynyt pitkä suhde, jonka luulit kestävän loppuiän? mitä tapahtui?

Olisi mielenkiintoista kuulla näitä tarinoita.

Kommentit (11)

Vierailija

En nyt tiedä lasketaanko 2 vuoden suhde pitkäksi, mutta pisin suhteeni tähän mennessä. Luulin tosissaan että mentäis naimisiin etc mutta kävikin sitten niin että tapasin ruotsin risteilyllä aivan ihanan miehen ja tajusin että kaikki silloisessa suhteessani mätti ja pahasti. Jätin sitten poikaystäväni ja en ehtinyt olla vuorokauttakaan sinkku kun olin taas varattu : D nyt pian seurusteltu uuden kanssa 4 kk että eiköhän tämä tästä...

Vierailija

4v kestänyt suhde loppui juuri. Tosiaan sen piti kestää loppuelämän mutta mutta... Itse olin se jättävä osapuoli, joten kauheinta on katsoa kun toisen sydän murtuu :( Mutta kyllä näissä asioissa on kuunneltava vain itseään. Ihan ystävinä erotaan, en voisi kuvitellakkaan muuta. 4v on pitkä aika, elämät ovat yhdistyneet ja toisen perheeseen/kavereihin on tutustunut ja kiintynyt. Paljon kaikkea tässä erossa menettää. Molemmat pistää koko tulevaisuudensuunnitelmat uusiksi. Toisaalta itse odotan sitä, toisaalta kovin haikeaa hommaa.

Joo, vähän tajunnanvirtaa tais tulla tähän väliin ;) Eron syy... No se onkin vaikeampi juttu. Tästä on miehen kanssa juteltu aika paljon ja varmasti tullaan vielä monet kerrat juttelemaan. Ei oikein ole vain yhtä tiettyä syytä, tämä on monien tapahtumien summa. Lähinnä kuitenkin se, etten olekkaan vielä valmis sitoutumaan loppuelämäksi, vaikka niin luulin ja toivoinkin.

Vierailija

Minun jätettiin ensin 4,5 vuoden suhteen jälkeen. Luulin sen kestävän loppuelämän. Eron jälkeen mies tajusi tehneensä elämänsä virheen ja palasimme yhtään. Haaveilin kihloista, häistä, lapsista ja yhteisestä tulevaisuudesta. Äskettäin, vuosi edellisen eropätkän jälkeen, mieheni jätti minut uudelleen. Nyt hän tajusi, etten ole aivan se ketä hän etsii. Eroprosessi on kesken, sillä hän asuu vielä yhteisessä kodissamme.

Vierailija

erosin pari päivää sitten 3 vuotta kestäneestä suhteesta. jätin mieheni koska en pystynyt enää luottamaan häneen. Meillä oli myös erilainen näkemys siitä, mikä on normaalia alkoholinkäyttöä jne. Aloin seurustella 16-vuotiaana mieheni kanssa ja uskoin vahvasti että menemme vielä joskus naimisiin ja saamme lapsia. Poikaystäväni ei tannut olla vielä ihan kypsä vakavaan suhteeseen vaan satutti minua jatkuvasti ajattelemattomuuttaan ja hölmöyttään.

Vierailija

Edellinen suhteeni kesti melkein kolme vuotta, joten se on
nuorelle ihmiselle tarpeeksi pitkä aika. Olimme kihloissa
ja asuimme yhdessäkin, vaikka "suuria" ongelmia alkoi tulla puolen
vuoden seurustelun jälkeen.

Olin jopa kaksi kertaa raskaana eksälle, mutta molemmat
raskaudet menivät kesken. Mies meni armeijaan ja aloin
jotenkin näkemään suhteen uusin silmin. Kaikki mätti ja
pahasti. Miehen armeija-aikana mietittiin kovasti, että
mitä tekisimme. Kerkesimme erota ties kuinka monta kertaa,
mutta päädyttiin aina yhteen. Syytä en tiedä, vaikka kuinka
yritän miettiä asiaa. Osaksi taisin pelätä yksinjäämistä ja
osaksi.. en tiedä. Osasin kuitenkin olla yksin ja nautinkin
siitä.

Eksä oli väkivaltainen ja taipuvainen runsaaseen alkoholinkäyttöön,
joten sitä miettii, että miksi sitä on ollut niin hölmö. Jos olisin
vielä jäänyt tuohon suhteeseen, niin olisin kuollut. Hengenlähtö oli
muutamaan otteeseen todella lähellä.

Muutin sitten jossain vaiheessa solu-asuntoon ja olin kohta taas
yhdessä eksän kanssa. Minulla oli muutenkin henkisesti todella paha
olo, joten en ehkä sitten välittänyt elämästäni, kun olin yhdessä
eksän kanssa. Sain pelätä koko ajan, enkä tiennyt, että miten lopettaisi
suhteen kokonaan. Ex-appivanhemmat asuivat vielä todella lähellä asuntoani,
joten sekin ahdisti monien erojen jälkeen.

Äitini ei uskonut minua, kun kerroin lopulta, että millainen
eksä oli; eksä oli kertonut äidilleni pitkän listan valheita
minusta. Viimeisessä erossa sain päähän kuhmuja ja mustelmia,
jotka todistivat sitten äidille, etten valehdellut.

Nyt olen tasapainoisessa suhteessa, jossa minun ei tarvitse
pelätä. Opin ainakin paljon tuosta edellisestä suhteestani
ja ties vaikka en olisi tavannut nykyistä miestäni, ellen
olisi kokenut noita kauheita ja vaikeita asioita!

Vierailija

2v 7kk kesti pisin suhteeni..tuosta 6kk kihloissa. meillä oli jo menny huonosti (siis todella huonosti) vuoden ajan ja se vaan pahentui kun ex meni armeijaan..sitten en vaa enää kestäny niin otin eron

Vierailija

Minun ns. pitkä suhde (näin nuorelle kyllä pitkä) Olin 14 kun lopetin suhteen exäni kanssa, olimme yhdessä vuoden ja 2kk. Jätin hänet toisen miehen vuoksi jonka kanssa nyt olen.

Ja meillä meni muutenkin huonosti, hänen ''vitsinsä'' loukkasivat minua, esimerkiksi. hän oli pyytänyt toista tyttöä ulos ''läpällä'' ja flirttaillut muiden kanssa ja luultavasti pettänyt minua. Sain kuulla että hän oli pettänyt minua 20 kanssa suhteemme aikana.. Tämä ei kumminkaan tarkoita että luulisin nykyiseni pettävän.
Ja minulla on todella rakas lemmikki kissa, jota rakastan yli kaiken! Exäni meni sitten lyömään ja haukkumaan kissaa. En pitänyt siitä ollenkaan, suutuin siitä. Ja kaikki muukin oli päin prinkkalaa silloin..

eroaminen oli hankalaa koska exäni uhkasi itsemurhalla, aluksi en tohtinut jättää häntä, mutta lopulta uskalsin. Ja hän on elossa ja uudessa suhteessa.

Vierailija

Itse erosin noin 2,5kk sitten suhteesta, joka kesti 4 vuotta. Päätös oli yhteinen, mutta ei se silti helppoa ollut. Päätös tuntuu oikealta, että se on järkevä päätös ja hyväksi meille. Mutta silti on vielä päiviä, kun itsen ja suren eroa ja menetettyä eksääni.

Kuinka kauan pitkästä suhteesta eronneilla on mennyt ylipääsemiseen? Itsellä tuntuu välillä, että pääseekö tästä kokonaan yli ikinä.

Vierailija

seurusteltii poikaystävän kanssa melkein kolme vuotta ja sitten erottii. erottii sen takia että molemmat iski silmäsä toisii ihmisii , ja oma suhde oli todella huonossa kunnossa, riitelyä ja ei kiinnostanu enää vain nähdä.
olo oli niin tyhjä sillä hetkellä kun päätimme erota. melkein heti myöhemmin kuitenkin tuntui kun iso kivi olisi tippunut harteilta ja olo helpottui.ikävä painoi päälle , mutta kaverit autto niin hyvin jaksamaaa ja pitämää mielen ilosena.
aina saaa suhteen päättymistä surra, sehän kuuluu asiaa jos vain omistaa tunteet ! eli pakollista.
kuitenkin päätettii vielä yrittäää ja tässä sitä ollaa vähän päälle vuos porskutettu etteepäin eroomisen jälkeen.

Vierailija
mels

ikävä painoi päälle , mutta kaverit autto niin hyvin jaksamaaa ja pitämää mielen ilosena.

itse en varmasti olisi näin hyvin toipunut ja selvinnyt erostani ilman ystäviäni. he ovat olleet suuri tuki ja ovat kestäneet valitukseni ja surkutteluni. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat