vuosipäivä

Vierailija

poikaystäväni ja minä olemme muutaman viikon kuluttua seurustelleet tasan vuoden. haluaisin muistaa kultaani jotenkin, lahjalla tai kenties järjestämällä jotakin mukavaa ohjelmaa, mutta en millään keksi hyvää ideaa. vinkkejä? 8)

Kommentit (5)

Vierailija

Vaikka kuinka klisee onkin, niin kyllä tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
Kun mä haluan hemmotella, niin suunnittelen vimpan päälle illallisen meille kahdelle. Valmistan kaiken tarpeellisen niin hyvin etukäteen, ettei mikään voi mennä enää vikaan. Ja kunnolliseen illalliseen kuuluu tietty alkudrinkit, viinit, kynttilät, musiikit ja kattaukset. Siis ihan kuin oltais ravintolassa, paitsi kahdestaan. Tää on kyllä vielä tuplasti hauskempaa, kun ne suunnitellaan ja tehdään yhdessä, voi yhdessä arvioida ja jutskailla, miten mikäkin juttu onnistui. Me ollaan kyllä molemmat innokkaita kulinaristeja, niin tää on se meidän juttu kun saadaan kunnolla hifistellä ruuan kans. Musta on tärkeintä, että erikoiseen iltaan kuuluu aina jotain uutta jota ei oo ennen kokenut, meillä ne on uudet ruokalajit ja viininmaistelut.

Kerran viime syksynä otettiin polttopuita, vaahtokarkkeja, skumppa ja hienot lasit kainaloon ja etsittiin hyvä nuotiopaikka kaupungista :) Ne oli ehkä mun elämän romanttisimmat treffit, mutta siihen liittyi myös symboliikkaa. Silloin me nimittäin päätettiin viimein julkistaa meidän seurustelu ja tultiin "kaapista ulos". Kukaan ei siis tiennyt meidän seurustelusta mitään ennen sitä iltaa. Käytännössä me siis poltettiin se kaappi ja paahdettiin vaahtokarkkeja ja kilisteltiin sen palavan kaapin äärellä :D Siitä me sit jatkettiin jorailemaan baariin.
Mutta siis samaa taktiikkaa vois käyttää, vaikkei nyt ihan samaa tilannetta oliskaan. Mä en osaa kyllä selvästikään antaa mitään suoraa suositusta :D Mutta ehkäpä herättelen ajatuksia.

Vierailija

kiitoksia, herätteli kyllä ajatuksia noi vinkit! :) hienosti järjestetty illallinen vois tosiaan olla kiva yllätys! tykkäsin myös tosta nuotio ideasta, musta tulen äärellä istuminen pimeessä yössä olis varsin romanttista. ehkäpä vien poikaystäväni mökille jossa voitaisiin sisällä syödyn illallisen jälkeen siirtyä ulos nuotiolle niitä vaahtokarkkeja paahtelemaan... :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat