Kuinka unohtaa mies?

Vierailija

Olin hyvinkin kiintynyt ja ihastunut erääseen mieheen. Hän vaikutti täydelliseltä minulle. Sain mieheltä kuitenkin pakit, hän ilmoitti että juttumme on ohi. Kuinka pääsisin hänestä yli? Itken muutaman kerran päivässä ja mietin häntä koko ajan. Haluaisin takaisin ajan kun hän vielä halusi kanssani jotain. Piristäkää minua ja antakaa vinkkejä kuinka jatkaa.

Kommentit (4)

Vierailija

Itselläni oli täysin sama tilanne muutama vuosi sitten. Olin täysin ihastunut (ehkä hieman rakastunutkin) erääseen mieheen, joka oli mitä ilmeisemmin pahemman pään narsisti. Noin puoli vuotta siitä, kun viimein sain katkaistua kaikki yhteydet häneen sain elämäni raiteilleen. Tajusin, etten voi yhden ihmisen takia pilata koko elämääni. Astuin ulos neljän seinän sisältä, aloitin jälleen liikunnan harrastamisen ja lopetin huonoja elämäntapoja, joita minulle oli kertynyt tämän suhteen seurauksena (tupakointi ja liika alkoholin käyttö). Masennuslääkkeistäkin pääsin eroon. Eräänä mukavana baari-iltana sitten tapasinkin uuden miehen, ja olemme nyt olleet melkein vuoden onnellisesti yhdessä.

Aloita sinäkin joku mukava uusi harrastus, tai lähde vaikka rentoutumaan hierontaan. Kaikki ylimääräinen touhuaminen saa ajatukset pois ikävistä asioista ja jollekin puhuminen on erityisen tärkeää. Aika parantaa haavat, voimia sinulle! :)

Vierailija

Paras tapa päästä sysdänsurujen yli: itke niin paljon kuin jaksat. Älä missään nimessä pidättele kyyneleitä. Itkeminen helpottaa oloa huomattavasti. Ja kuten Cassie jo sanoi: harrasta. Harrastukset nostattavat itsetuntoa ja saavat hyvälle tuulelle. En tiedä pitääkö paikkaansa, mutta itse huomasin että juuri eronneena ja sysänsuruisena harrastuksiin pystyy keskittymään paremmin:). Käy kavereiden kanssa ulkona ja juttele sydänsuruista läheisillesi.

Itse aloitin meikkaamisen harrastamisen viime talvena, kun erosin. Nyt mulla on parempi itsetunto, olen unohtanut miehen ja näytänkin upealta (meikkaustaitojen parantumisen ansiosta.

Vierailija

Itsellä samanlainen tilanne. Miehen kanssa tuli riita ja "lopetti yhteydenpidon". Muutamaan päivään ei ole miehestä kuulunut mitään eikä vastaa viesteihin/puheluihin, pahin on kun en tiedä että onko hän vain vihainen vai onko tämä lopullista. En yhtään tiedä missä mennään, rakastan miestä kuitenkin yli kaiken enkä haluisi menettää häntä. Kaikki illat vaan itken ja masennun kotona, en yksinkertaisesti pysty pitämään hauskaa tai lähtemään minnekään kun on niin paha olla. mikä avuksi?

Vierailija

Kannattaa arvioida kuinka paljon aikaa on mielekästä itkeä miehen perään; kuinka paljon aikaa tarvitset ja mikä on itsestäsi jo liian pitkään. Ko. aikaa ei tietenkään tarvitse noudattaa jos tuntuukin tarvitsevansa vielä hieman lisää suruaikaa. Itse päättelin että kuukausi olisi itsestäni hyvä ja ennen kuun loppua oli itkut oikeasti itketty. Saattaa kuulostaa kylmältä mutta itselläni se toimi :)
Keskity itseesi; mitä elämältä haluat? nauti elämäsi joka osa-alueesta (koulu, työ, perhe, ystävät). Mieti mitä uusia kokemuksia haluat; uusi harrastus oli se sitten tankotanssia tai potkunyrkkeilyä auttaa kummasti. Olo tuntuu tosi paljon paremmalta kun toteuttaa OMIA haaveitaan.
Katsele ympärillesi; millaisia miehiä näkyy? Aluksi olet varmasti sitä mieltä että ihastustasi parempaa ei olekaan, mutta kiinnitä muihin huomiota; millaisia he ovat, mistä heidän piirteistään pidät tai et pidä. Flirttaile! (joo varmasti aluksi vaikeaa mutta kyllä se helpottaa) viattomalla flirtillä saat buustattua itsetuntoasi ja arvostusta jota exä ei osannut antaa.
Ja viimeisenä; aika parantaa haavat! Koita vain tehdä siitä ajasta mahdollisimman mielekästä, se on sinusta kiinni :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat