työpaikan ilmapiiri

Vierailija

Olen ollut kohta kaksi vuotta samassa työpaikassa, liikenne myymälän viikonloppu- ja ruuhka-apuna. Osa työ"kavereista" on todella mukavia ja heidän kanssa pystyy keskustelemman kaikenlaisista asioista, mutta toiset puolestaan ovat todella hankalia. Heidän on pakko valittaa jatkuvasti kaikesta ja kun heitä koittaa mielluttää, keksivät he aina vain uusia asioita mistä motkottaa, vaikka asiat olisivat jopa paremmin kuin hyvin. Kyllä siinä oma motivaatiokin kärsii, ja sitten vielä pitäis hymyillä asiakkaille. Haluaisinkin nyt tietää, onko työpaikkani ainoa pahanilman työmaa, vai onko kenelläkään muulla vastaavia kokemuksia nykyisestä tai entisestä työpaikasta?

Kommentit (1)

Vierailija

Voi kuule, et ole ainoassa huonossa ilmapiirissä. Itse olen ollut muutamassa eripaikassa töissä ja suurimmassa osassa niistä on huono ilmapiiri. Nykyisessä työssäni on todella huono ilmapiiri, siellä haukutaan suoraan toisia päin naamaa ja vielä seläntakana ja tietyt tavalliset pulliaiset päättävät kaikkien puolesta asioista ja pomot on tosi välinpitämättömiä työntekijöitä kohtaan ja äkäisiä. Oikeastaan kaikissa työpaikoissa joissa olen ollut, niin pomot on aina ollut inhottavia. Tai sitten itselläni on jokin ongelma niitä kohtaan, mutta aina on tullut sotaa pomojen kanssa. Koita kestää siellä töissä tai hae vastaavaan työhön eri paikkakunnalle jos se auttaisi :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat