Poikaystävän ystävät

Vierailija

Olen huomannut puolivuotisen seurustelusuhteen aikana, että en oikein tunnu pääsevän poikaystäväni ystäväporukoihin sisälle. Olemme paljon kaksistaan poikaystäväni kanssa, sillä hän tuntuu aistivan minusta, etten oikein viihdy hänen ystäviensä seurassa.
Haluaisin todella että voisimme viettää aikaa myös hänen ystäviensä kanssa, sillä poikaystävälleni ystävät ovat tärkeitä. Mutta varmaan omasta varautuneisuudestani johtuen olen aika huono tutustumaan uusiin ihmisiin, jotka tässä tapauksessa myös ovat melko erilaisia kuin minä.
Onko tällaisia kokemuksia? Kuinka saan itsestäni irti lähteä spontaanisti viettämään iltaa poikaystäväni ystävien kanssa miettimättä seikkaa, etten ehkä tule täysin otetuksi "mukaan porukkaan"?

Kommentit (3)

Vierailija

No eikö välillä olisi ihan hyvä, että poikaystäväsi viettäisi aikaa ystäviensä kanssa ilman sinua? Näin sinullekin jäisi aikaa itsellesi ja omille ystävillesi.
Muuten kun olette hänen ystäväporukan kanssa kannattaa yrittää ottaa rennosti, eikä miettiä niin paljon mitä muut sinusta ajattelevat. On myös hyvä yrittää puhua muille, edes jollekin niistä (ei välttämättä tarvitse kaikkien kanssa jutella yhtäaikaa varsinkin jos ujostuttaa). Mitä enemmän ne tutustuvat sinuun, sitä paremmin ne varmaan pystyy hyväksymään sinut porukkaan.

Vierailija

Voisit puhua poikaystävällesi asiasta, niin ehkä hän voisi vähän auttaa sua tutustumaan paremmin hänen kavereihinsa. Tai sitten voitte keksiä poikaystäväsi ja tämän kavereiden kanssa jotain yhteistä tekemistä, esim. lautapelit / pleikkarit / muut pelit. Pelien parissa yleensä vapautuu ja on enemmän mukana.

Vierailija

Alussa on todella vaikeaa päästä mukaan poikaystävän ' porukoihin'. Olemme nyt seurustelleet n 2v7kk ja mulla meni n. vuosi siihen, että aloin viihtyä poikaystäväni kavereiden kanssa.
Nyt alan jo viihtyä poikäystäväni kavereiden kanssa, mutta on sitä vieläkin välillä vähän vaikeaa kun ystävät ovat tunteneet toisensa jo vuosia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat