Osoitteenmuutos

Vierailija

Hei kysynpä teiltä neuvoa, kun en itse osaa. Elikkäs kuinka saan ilmoitettua Cosmopilitanille uuden osoitteen. En löydä mistään semmoista kohtaa näiltä sivuilta. Vaikka olen varma, että sellainen on ennen täällä ollut, koska olen kerran joutunut sen aikaisemminkin ilmoittamaan.

Yritin myös laittaa palautetta, mutta tämä tyssäsi kohtaan, jossa kysyttiin asiakas numeroani. Minulle ei vielä ole tullut ensimmäistä laskua, josta tämän näkisin. Lehden takakannessa se käsittääkseni myös on, mutta en tiedä mikä se noista kaikista numerosarjoista voisi olla? Ja mistään näiltä sivuilta en apua löydä. Joten toivottavasti te osaatte auttaa :)

Kommentit (4)

Vierailija

Muutin itse vähän aikaa sitten ja silloin tein vain muuttoilmoituksen postiin. Cosmo kolahti uuteen osoitteeseen ilman erillistä ilmoitusta, toki jos haluat olla varma asiasta voit soittaa sanoma magazinesille :)

Vierailija

Juu sain asian jo selvitettyä.
Tiesin kyllä, että normaalin osoitemuutoksen myötä tiedot päivittyvät sanoma magazinelle automaattisesti. Mutta tässä tapauksessa halusinkin lehden rinnakkais osoitteeseeni.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat