Karvaisia naisia

Vierailija

Kommentit (7)

Vierailija

Hei. itselläni on hieman samantyylinen ongelma, mutta se koskee sitä että karvani ovat todella tummat ja niitä kasvaa runsaasti säärissä ja käsissä. kesällä tummuuteen auttoi aurinko. sääriäni olen ajellut kauan, ja karvat vain tummuivat ja kasvoivat yhdessä yössä takaisiin. sitten kokeilin kosmetologilla body sugaring -hoitoa. siinä ihokarvat poistetaan hunajan näköisellä tökötillä. karvat vedetään myötäkarvaan, jolloin se ei satu niin paljoa. parasta on että karvat pysyvät jopa 4 viikkoa poissa ja kasvavat pehmeämpinä ja pienenpinä takaisin. lisäksi menetelmää voi käyttää koko kehon karvanpoistoon.
toivottavasti vinkistä on apua :)

Vierailija

Hei ! Itse ostin kesällä sokeripohjaista geeliä, sillä karvat lähtivat juurineen ja pysyivät poissa myös n 4-5 viikkoa ! Geeliä ei tarvinnut lämmittää eikä mitään, ihan loistava ! Samalla valmistajalla näkyi olevan prismassa myös ihokarvanpoistolappuja, niitä en ole kokeillut, mutta merkki on Nad's. Iho ei ainakaan minulla reagoinut mitenkään, mikä on mahtavaa koska olen atoopikko. Ei kannata ajaa niitä karvoja, kun poistaa juurineen niin kasvu hidastuu.

Asiaton viesti?
Muokkaa

Vierailija

Synnyiltään karvainen nainen ilmottautuu! Tiedän mistä puhut, ongelma on varsin kiusallinen =/ Ei ole helppoa tuntea itsensä siistiksi jos samalla harottaa karvoja ties missä, ja itse liitän karvat jotenkin hajuihin eli tulee hiukan likainen olo. Itse siis poistan karvoja jatkuvalla syötöllä, kun on niin tummahiuksinen niin karvatkin on tummia ja näkyy. Joka päivä teen jotain pientä niin ei koskaan tartte tehä isoa "urakkaa" :) Kasvot nypin (viikset, hih, ja nenä), kainalot epiloin (tähän tottuu ja turtuu), intiimialueen sheivaan tai epiloin ja nypin (jälkimmäinen sattuu ihan hulluna nii turvallisempi on toi sheivaus) ja sääret epiloin. Epilaattori on paras ystäväni kun siihen tottui - alku oli todella tuskaa, mutta kun tekniikan oppii (venyttää aina ihon ihan pinkeäksi niin ettei iho pääse "venymään" kun karvaa vedetään pois - tämä nimittäin sattuu!) ja iho turtuu niin ei ole enää hankalaa. :) Kainalot oli todella kivuliaat ensimmäisellä kerralla, mutta nykyään ei mitään ongelmaa kun poistaa aina kun karvoja ilmaantuu (n kerran viikossa) eikä koskaan poista "täysrehottavaa". Epiloinnissa pätee mitä vähemmän karvoja, sitä vähemmän sattuu (paitsi intiimialueella) ja samoin mitä nuorempi karva, sitä kivuttomampi (ohut haiven ei satu vetää). Suosittelen tota epilointia, ite epiloin 15-30 min viikossa useammassa erässä (vaikkapa kahtena päivänä) niin ei koskaan jää kiireestä kiinni. Olo on huomattavasti siistimpi, viehkeämpi ja no, parempi kun ihokin on sileänä. :)

Vierailija

Kokeile hyvä ihminen kokovartalo sokerointia.
kaikki karvat lähtee ja pysyy poissa ainakin kuukauden.
Sen lisäksi iho on hirmu pehmeä. Varmaan pieni nipistys lompakkoon, mutta jos sä tosiaan halua karvoista eroon niin anna palaa.

Vierailija

Kaverillani oli samanlainen ongelma, hänellä oli lähestulkoon parta naamassa. Hän söi siihen muistaakseni tavallisia e-pillereitä tai sitten jotain muita pillereitä, mikä vähensi mieshormooneja ja tällöin myös karvankasvua. Ero oli melkoinen!

Vierailija

Aika monessa paikassa olen kuullut epilaattoreita/vahaamista tms. kehuttavan, mutta olenko todella ainut jolla karvojen juurineen nyppiminen aiheuttaa aina niiden sisäänpäin kasvamista? Yhden kesän yritin totutella, kokeilin vahaa, epilaattoria ja ties mitä ja kuljin vaan pitkissä housuissa kun jalat oli niin näppylöillä, kunnes syksyllä lopulta kyllästyin. Näppylät eivät koskaan ehtineet parantumaan kunnolla karvapoistokertojen välissä:(.
Kulmakarvojani olen nyppinyt jo yli 10 vuotta ja nekin kasvavat vieläkin ihon sisään monta milliä ennen kuin pullahtavat ulos (enkä huomaa mitään karvojen vähenemistä tai hennontumista). Tällaisilla ongelmatapauksilla karvojen ajaminen tavalliseen tapaan taitaa olla ainut vaihtoehto..

Vierailija

suomukylki>
mulla on sama ongelma, jalat on seuraavaan vahaukseen asti täynnä pisteitä ja näppylöitä :s tohon ongelmaan oon kuullu kerrottavan että kuorii esim. sääret ennen vahausta. ei toimi mulla mutta kokeile toimiiko sulla :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat