mitä tehdä? (epätoivoinen ihastus)

Vierailija

olen ollut ihastunut jo vuoden erääseen itseäni 5 vuotta vanhempaan poikaan. itse olen siis 19-vuotias. tämä on vaan ihan kamalaa koska en pääse pojasta yli. olemme TOSI hyviä kavereita, mutta hän myönsi vähän aikaa sitten pitävänsä minusta enemmän kuin kaverina. samalla minä siis kerroin samoista tunteistani. ongelma onse että poika on varattu. tää on niin raastavaa koska rakastan poikaa enkä saa häntä mielestäni millään. tuntuu että tää meiän kaveruuskin on mennyt huonompaan suuntaan, koska molemmat tiedämme faktat. oon vaan ihan pulassa koska haaveilen pojasta edelleen.. eniten sattuu se että oltiin lähellä "onnistua" kun poika jätti tyttöystävänsä mutta palasi sen luo.

Kommentit (6)

Vierailija

Kysymys on siinä, että pitääkö tää kundi enemmän sinusta vai tyttöystävästään. Mielestäni juttu on siitä eniten kiinni, koska tietty jäppisen kannattaa heilastella sen kanssa jolle sydän sykkii eniten. Joten ota asia esille ja kysy suoraan.

Vierailija

Joo, siis sä et voi tehä nyt asial mitään, siis jos haluat pojan. Et ei kannata panostaa. Se on hänen päätöksensä, jos hän jättää tyttöystävänsä tai ei. Mut yleensä on sillai et on "pelko" siitä että mitä jos tää ei ookkaan oikee ratkaisu? Ja jos hänellä ei ole mitänä ongelmia tyttöystävänsä kanssa, yleensä jättäminen ei tuu tapahtumaan. Ihastukset suhteen ulkopuolella on hyvin yleistä!

Vierailija

Joo siis en voikkaan mitään. Kun kaikista ärsyttävintä oli se että poika kertoi mulle että kuinka ei tunne enää mitään tyttöösä kohtaan ja että heillä menee tosi huonosti. Valitti siitä usein. Ja se jättikin sen meidän tunteiden tunnustamisen jälkeen mutta kai sitten jänisti. On vaan niin ahdistava olo kun ei pysty unohtaa eikä pääse yli.

Vierailija

No eihän se ole naimisissa!!herran jestas ketä kiinnostaa jotkut tyttöystävät ja vaimot.Jos teillä pelaa hyvin ja oot kiinnostunu nii jatka samaa rataa,ja ota mies ittelles äläkä mieti sitä et se on varattu,katsos kun ne se voi aina jättää sen tyttöystävänsä

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat