Keskenmeno&mies

Vierailija

Heips!

Eli siis söin e-pillereitä mutta tulin siittä huolimatta raskaaksi. Mies halusi ehdottomasti abortin koska lapsen saanti oli liian aikaista ja hänellä ei työnsä takia ole aikaa lapselle. Aluksi olin samaa mieltä koska opiskelut vielä kesken jne. Mut sitte kävin ultrassa ja näin sen vauvan<3, ja kuulin sen sydämenäänet niin tajusin etten voi tehdä sitä, itkin koko matkan ajaessani kotiin ja soitin samantien ja peruin aborttiajan. Olen 20 ja mies 22 v eli emme ole enää mitään lapsia.

Parin viikon päästä heräsin kuitenki yöllä kauheisiin vatsakipuihin ja pahaan vuotoon. Ja keskenhan se meni sitten (rv. 10) tähän asti mies oli soittanu päivittäin ja nähtiinki säännöllisesti vaikka kerroin etten pysty aborttia tekemään. Mutta keskenmenon jälkee mies muuttui aivan täysin.

Nykyään mies syyttää mua keskenmenosta ja lähes kaikesta muustakin. Jos satutaan baarissakin näkemään niin sen on pakko tulla puhumaan mulle siittä, se avautuu mun kavereillekki. Ja syyttää että isken sen kavereita ym. älytöntä, mitä en todellakaan tee. Meillä on aikalailla yhteinen kaveripiiri joten mies seuraa mua yleensä baaristakin samaan yöpaikkaan jos mahd.;o Ei olla ikinä seurusteltu, mutta juttua on ollut olen edellee aivan rakastunut häneen. Tästä ei vaan tule mitään koska mies käyttäytyy tällä tavoin. Olen yrittänyt puhua mutta oon kuulemma loukannu tarpeeks, mut silti mies ei voi jättää mua rauhaan.

Anteeksi romaani,toivottavasti joku jaksoi lukea:)) mutta mikähän miestä vaivaa?:O Olen täysin avuton!!

Nyt olen vapaa ja mukana tuulen
saan kulkea rajoilla ajattomuuden.
Olen kimallus tähden,
olen pilvenlento,
olen kasteisen aamun pisara hento.
En ole poissa,
vaan luoksenne saavun
mukana jokaisen nousevan aamun
ja jokaisen tummuvan illan myötä
toivotan teille hyvää yötä.

Kommentit (7)

Vierailija

Itse sain kuvan tekstistä, että vaikka mies ei ollut lasta halunnutkaan, häntä harmitti kuitenkin kovasti keskenmenosi. En sitten tiedä ymmärsinkö oikein, mutta näin minusta tuntui. En osaa oikein muuten auttaa, koska en ole joutunut samanlaiseen tilaan. Voimia sinulle kovasti! Toivottavasti saat asiat järjestykseen :)

Vierailija

Valitettavan usein miehet saattavat alkaa syyttää naista keskenmenosta. :< En tiedä sitten osoittavatko he sillä sen harmituksen mikä keskenmenosta jäi..? Ikävää tuollanen. Oletko yrittänyt puhua miehen kanssa kasvotusten? Onko hän kertonut perusteluja, että millä tavalla keskenmeno oli muka vikasi?

Vierailija

Saattaa olla, että juuri miehen negatiivinen asenne saattoi aiheuttaa sinulle stressiä ja sen takia et saanut lasta.
Turha miehen sinua syyttää, koska hänen olisi pitänyt tukea sinua heti alusta lähtien! :)

Vierailija

Kiitos vastauksista! :) Olen yrittänyt puhua, mutta miehen mielestä ei ole enää mitään puhuttavaa koska olen loukannu ja tehny tarpeeksi kaikkea. Mutta syytä hän ei suostu kertomaan mitenkään. Oon sitte vaan yrittäny antaa olla, mutta seki on aika hankalaa kun mies vahtii jatkuvasti baarissa ja seuraa samaan paikkaan :D

Vierailija

Kyllä tuo mies kuulostaisi siltä että syyttää sinua kaikesta eikä taida oikein ymmärtää mikä on todellisuus. Eli unohda tuollainen ja etsi joku toinen äläkä vahingossakaan haikaile hänen peräänsä, jos noin vakavista asioista ei pysty puhumaan ja vain syyllistäminen onnistuu niin ei todellakaan kannata haikailla perään. -- mies

Vierailija

niiin, kai se on sitte vaan unohdettava ja koitettava jjotenkin sulkea korvansa häneltä baarissa ja kavereiden tykönä. Ja yritettävä jatkaa eteenpäin:)

Vierailija

Ansaitset oikeesti parempaa, vaikka tuntees sanovat muuta.
Harmi, että sait keskenmenon en kylläkään ymmärä miksi se mies oikein syyttelee sua asiasta ehkä jonain päivänä hän tulee tajuamaan minkälainen ihminen oot.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat