Mistä löytyy apua rintaliiveijen sovituksessa?

Seuraa 
Liittynyt2.6.2009

Löytyy neuvoija miten rintaliivin pitäisi istua. Mistä löytyisi asiakas sovitus palvelu?

Kommentit (7)

Vierailija

Luulenpa että kaikissa rintaliiveihin (mahdollisesti myös muihin alusasuihin/uimapukuihin) erikoistuneissa liikkeissä voi pyytää myyjää avukseen :)

Vierailija

Parasta palvelua olen saanut Helsingin päästokkan alusvaateosastolla. Sovituskopitkin on mukavia, valikoimat kattavat ja palvelu TODELLA hyvää. Suosittelen!

Vierailija

Change-liikkeitä on ympäri suomea ainakin suurimmilla paikkakunnilla ja niissä yleensä saa hyvää palvelua. Sieltä itse löysin sopivankokoiset rintsikat. Varsinkin kun rinnanympärys on 65, niin niitä liivejä ei yleensä muualla ole kuin noissa merkkikaupoissa.

Vierailija

Pitäis varmaan itekin käydä jossain kunnon liikkeessä vierailemassa. Ympärysmitta on sellasta välimallia, et 70 tuntuu liian isolle. Pitäis olla 65, mutta eipä normikaupoista löydy... Yleensä tulee kuitenkin mentyä jonnekin lindexille, ja ostettua ne 70 ympärysmitalla olevat liivit. Tuo taas on johtanut siihen, että mulla on vain neljät perus t-paita rintsikat, ja lisäksi yhdet olkaimettomat. Mieskin on vihjaillut, että voisit joskus ostaa vähän hemaisevampia alusvaatteita... Mut kun ne maksaa! :(

Vierailija

Siis mene ehdottomasti oikeaan liiviliikkeeseen. Mielestäni pienestä liikkeestä saa todella ystävällistä/asiantuntevaa palvelua. Itse olen käynyt Oulussa, Ylivieskassa ja Hämeenlinnassa. Taatusti osaavat katsoa kokosi ja suositella jotain mallia. Changesta olen kuullut aika huonoa, liivit ovat laadultaan markettikamaa, mutta hinnat korkeammat. Ja lisäksi pistävät pystyyn omia liikkeitä, eli se vähän tarkoittaa sitä, että erikoisliikeet eivät enään ota sitä valikoimiinsa, ja yleensä takana on jotain onglemia.

Itelläni on myös vaikea koko.. Kuppi on F tai G, ja ympärys 70 on hiukka liian iso, mutta 65 kiristää liikaa. Tykkään kovasti Primadonnan liiveistä. Niitä saa monella eri kuppimallilla, eli ei tarvi olla korviinasti menevä malli.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat