MINÄKÖ PÄÄLLÄ?

Vierailija

Olen tosi kokematon seksi-asennoissa, oon kokeillut pelkästään perus lähetyssaarnaajaa.

Haluaisin kokeilla ainakin takaapäin - ja itse päällä olemista.. mut kaipaan neuvoja etten vaikuta (tuntemattoman!) kumppanini kanssa viikonloppuna ihan pöljältä. :)

Jos olen päällä, kuka "laittaa" peniksen sisääni, millaista liikettä kannattaa tehdä jne. Olisi kiva saada etukäteis vinkkejä asentoon liittyen.. Tuntuu kyllä harvinaisen hölmöltä nyt. :D

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Vastaan itsekin vielä untuvikkona! Ehkä saat tästä ekstratsemppiä :)

Meillä ainakin poikis pitää peniksestä huolta, vaikka kyllä mäkin sen voisin tehdä. Ei kai sillä ole väliä kumpi sen tekee kunhan jompi kumpi :D Sitä on ehkä vähän tylsää kysyä "laitaksä vai mä", joten kannattaa tehä näin: Kun oot kömpimässä miehen päälle, kato meneeks sen käsi sinne kun oot paikoillas. Jos ei, tee homma ite :)

Mulla oli eka päälläolokerta aika vaikee tai siis en tykännyt siitä koska en tiennyt oikein miten pitäs liikkua ja se liikerata oli ihan vieras. Kyllä se siitä sitte parin kerran jälkeen :) Siin voi tehä mitä vaa! Muista että kaikki tuntuu miehestä hyvältä eikä siinä asennossa ole tarkotus antaa erityisnautintoa hänelle vaan SINULLE! Tee mikä tuntuu hyvältä. Lantiota voi esim liikutella eteentaakse ilman että penis tulee yhtään ulos jne. Välillä voi nojata taaksepäin ja ottaa tukea miehen reisistä. Voi kans pyytää että mies nousis enemmän istumaan esim jos sängynpääty on pehmeä niin sitä vasten :)

Jos alkaa epäröidä tahdissa niin voi vaa laittaa miehen kädet sun lantiolle nii seki voi olla mukana tahdis

toiv oli apuu:)

Vierailija

kiitti :) varmast on apua. Mietin vaan että onko noloa kertoa jätkälle etten oo tehny tätä aikasemmin, vai miten. Jos jätän sanomatta ja meneekin huonosti, se varmaan miettii et onpas tunari :D. no.. tuskin menee huonosti. :) Jos saan vaan peniksen sisälle ilman ongelmia..! Miten päin kömpisin ... oon kyllä ihan uuno vielä näissä asioissa.

Vierailija

Päällä ollessa minä olen poikkeuksetta se joka laittaa peniksen sisään. Se tuntuu luonnollisimmalta ja helpoimmalta, minä kun muutenkin siihen päälle nousen ja siinä olen aktiivisempi osapuoli.
Sama kuin Karkalla ekan päälläolokerran kanssa - tuntui tosi kömpelöltä yrittää siinä jotakin touhuta.

Peniksestä huolehdin minä myös takaapäin harrastettaessa. Mies on alusta asti hakenut käteni viemään hänet sisääni tässä asennossa.

Eipä se kai noloa ole sanoa, ettet ole tiettyjä asentoja kokeillut aiemmin. Tuohan voi olla miehelle jopa innostavaa, kun pyydät häntä opettamaan sinulle kikkoja tai kertomaan mikä toimii parhaiten :) Mutta peniksestä en ottaisi stressiä. Jos mies ei penistä vie sisääsi, voit viedä sen itse. Ainakin täällä homma on alusta asti toiminut aika pitkälle luonnostaan ja jos kömmähdyksiä on tullut, niin eipä niistä ole tarvinnut nolostua. Kunhan osaa nauraa itselleen, eikä ota seksiä liian vakavasti, pitäisi pärjätä ihan mainiosti!

Vierailija

Minä ainakin olen päällä ollessani ollut se joka laittaa peniksen sisään, takaapäin ollessa (seisaaltaan tai doggystyle) mies on laittanut. Liikettä on vaikea selittää, mutta uskon että se tulee "luonnostaan", tai sitten jos olet epävarma, voit laittaa miehen kädet lantiollesi ja pyytää ohjaamaan, miten hänestä tuntuu paremmalta. Kuten Avalanche sanoi, kun ei ota seksiä liian vakavasti, pitäisi pärjätä mainiosti :)

Vierailija

Rohkeasti vaan kokeilemaan uusia asentoja! :)

Päällä ollessani mies on usein laittanut peniksensä sisääni, tai sitten olen itse kädelläni avittanut. Alusta asti tämä vaihe on toiminut ongelmitta, mutta pienivarusteisen eksäni kanssa luiskahti penis aina ulos tehdessäni ratsailla hiukankin suurempaa liikerataa..
Sitä voi kuvitella päällä ollessa, että hulavanne olisi lanteilla yms. Mitään "oikeaa" liikettä ei ole, kunhan se vain sinusta itsestäsi tuntuu hyvälle!

Kömmähdyksiä sattuu, ja kuuluukin välillä sattua. Sängyssä parasta on vapautunut ja hassutteleva meininki. Itse saan välillä päästää kunnon naurut kun kaikki ei mene ihan nappiin, mutta siitä on vain hyvä jatkaa! ;)

Vierailija

Mä en kans aikaisemmin oikein pitänyt päällä olemisesta (vaikka kokeiltiin jo ihka ekan kumppanini kanssa, ekalla kerralla), se tuntui ainoastaan kömpelöltä. Muutaman kerran jälkeen homma alkoi kuitenkin toimia ja tuntuikin loppujenlopuksi tosi hyvältä.
Parhaan nautinnon saa kuitenkin mun mielestä niin, että mies istuu esim. sohvalla ja itse istuu siinä miehen päällä. Mies pääsee tosi syvälle ja siinä asennossa on muutenkin eerittäin hyvä olla :)

Vierailija
Kippu

Mä en kans aikaisemmin oikein pitänyt päällä olemisesta (vaikka kokeiltiin jo ihka ekan kumppanini kanssa, ekalla kerralla), se tuntui ainoastaan kömpelöltä. Muutaman kerran jälkeen homma alkoi kuitenkin toimia ja tuntuikin loppujenlopuksi tosi hyvältä.
Parhaan nautinnon saa kuitenkin mun mielestä niin, että mies istuu esim. sohvalla ja itse istuu siinä miehen päällä. Mies pääsee tosi syvälle ja siinä asennossa on muutenkin eerittäin hyvä olla :)

Jep, tuntuu aivan mahtavalle, tuntuu että tajulähtee ! :D Itse kun olen päällä, keinun ja pyörin kahdeksikkoa, hieroo ihanasti ja mies vapisee ! ;) testaa jos ei ns. ''hyppimine'' vielä luonnistu. Ja liukkari on hyvä apukeino !

Vierailija

Alussa en kans ite tykänny yhtään päällä olemisesta, nykyään se on mun lemppari :)
Eksän kanssa oltiin usein sen pehmeällä nahkasohvalla sillä tavalla et hän istui ja nojasi selkänojaan, mä sain tehdä mitä halusin ;) kun taas toinen tapa oli niin että mies hieroi samalla.. ;) joka tapauksessa se liike tulee lopulta luonnostaan, ei kannata vaan "maata" miehen päällä, se on tylsää molemmille ^^

Vierailija

En viitti tehä uutta aihetta ni kirjotan mun kysymykset tänne. :>
Elikkäs mul on eka kerta eessä nyt lähiaikoina.. Sanoin yhelle kundille ketä oon tapaillu jo kesäloman alusta asti, että oon nyt valmis seksiin. Se on kiltisti oottanu ja ollaa tehty kaikkee muuta. Voittekste antaa jotain neuvoja? Kaveritytöt on sanonu vaa, että kyl se iha luonnostaa menee.. Mut jtn. vinkkei tarttisin. Ollaa varmaa aluks iha lähetyssaarnaja-asennos ni siihen liittyen jotai ois kiva kuulla.

Vierailija

Crystall,
niinku kaveris on sanonu, niin kyllä se menee aika luonnostaan. Mulle oli pari ekaa kertaa vielä kyllä vähän semmosta säätämistä, kun poikaystävälläkään ei ollu aikasempia kokemuksia. Ennen seksin harrastamista kannattaa tutustua kunnolla omaan vartaloonsa. Ja muutamalla ensimmäisellä kerralla muutenkin homma ainakin mulla meni totutteluun ja etsiskellen, mikä tuntuu hyvältä. Ensimmäiset kerrat voi vähän sattua, joten ensin kannattaa ottaa vaan ihan rauhassa ja yksinkertaisesti ihan lähetyssaarnaaja-asennossa.

EI kannata hermoilla, vaikka eka kerta varmastikin jännittää. :D

Vierailija

Littleguy:

Kiitti viestistä. : > On vaa vähäse paineita ku tää kundi on mua neljä vuotta vanhempi ja sil on takana useita panoja. Puhuttii vähä aika sit ja kävi ilmi, että oon neitsyt ni ei se sitä haittaa ollenkaa. Se arvostiki kuulemma sitä. Odotin jotkei, et se haluis jonku kokeneemman. Ku nää ekat kerrat menee just totutteluun. Vähä tyhmä kyssä, mutta miten te liikutte lähetyssaarnajas? Ja pussailettekste kumppanin kaa samalla?

Vierailija

No me liikutaan ainakin lähetyssaarnaajas yleensä vaan sillain edestakas. Me ei ainakaan pussailla ihmeellisemmin siinä samalla, mä ainakin tykkään kattoo poikaa silmiin ja must semmonen kokoaikainen pussailu vie sitä keskittymistä siitä muusta..

Vierailija

Okei.. Kaipa se ihan hyvin menee. Vähän vaa jänskättää.

Reissaan nyt ens perjantaina tän miehen luokse yöks. Se asuu eri paikkakunnal ku mä, joten ei olla keretty näkee nyt vähää aikaa. Illal sit ois tarkotus edetä suhtees syvemmälle. ;]
Apua! Vikat vinkit ois tarpeen. Heh, vaikka kaikkiha nyt tykkää eri asioista seksissä ni ei oo mitää tiettyy kaavaa.

Vierailija

Hmm... jos nyt mietin jotain vinkkejä, niin paras lie että älä jännitä äläkä mieti liikaa (helpommin tietty sanottu kuin tehty :D). Toinen vois olla, että jos jokin asia mietityttää sua, niin ota se rohkeasti puheeksi tän miehen kanssa. Ja muista, että sä et mitenkään "anna itseäsi pois", vaan harrastat vaan seksiä. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat