Yhdyntä ei tunnu missään

Vierailija

Olemme juuri aloittaneet seksielämän poikaystäväni kanssa, ja muutamia kertoja olemme nyt harrastaneet seksiä. Yhdyntä ei kuitenkaan tuota minulle melkein minkäänlaista nautintoa. Olisiko kenelläkään kokemuksia tai ehdotuksia tällaiseen tilanteeseen?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Ensimmäisenä tulee mieleen erilaisten asentojen kokeileminen. Ehkä toisessa asennossa seksi tuntuisi enemmän ja paremmalta. Kannattaa kokeilla erilaisia juttuja ja selvittää mikä itsestä tuntuu hyvältä. Ilolihasten treenaamisesta voisi myös olla apua.

Vierailija

Mä kannatan myös eri asentojen kokeilemista. Lisäksi voit pyytää poikaystävääsi hyväilemään sinua käsillään yhdynnän aikana, mikä voisi tuottaa sinulle lisää nautintoa. Toki voitte myös kokeillä sängyn lisäksi muitakin paikkoja rakastella, sekä maustaa seksiänne erilaisilla peleillä ja leluilla, mutta suosittelisin kyllä aloittamaan sillä eri asentojen kokeilemisella kun yhteinen seksielämänne on vielä noin aluillaan.

Vierailija

Jatkan tähän keskusteluun omaa ihmettelyäni:
Mulla siis kyllä yhdyntä tuntuu, se tuntuu hyvältä. KUITENKAAN, se puuhailu ei kiihota minua yläpäässä. Eli siis alakerta on kyllä täysillä mukana, mutta esimerkiksi orgasmia ajatellen olen ihan kylmä.

Pitkän hyvä panon jälkeen jos poikkis alkaa hieromaan minua, hän saa aloittaa aivan nollasta!! Se ei tunnu missään. Luulis, että olisin herkimmilläni?

Mistä kiikastaa vai onko normaalia? Miksen kiihotu seksin aikana muuten ku kostumalla (ja sekin ylenpalttisesti)?

Vierailija

Jatkan tähän keskusteluun omaa ihmettelyäni:
Mulla siis kyllä yhdyntä tuntuu, se tuntuu hyvältä. KUITENKAAN, se puuhailu ei kiihota minua yläpäässä. Eli siis alakerta on kyllä täysillä mukana, mutta esimerkiksi orgasmia ajatellen olen ihan kylmä.

Pitkän hyvä panon jälkeen jos poikkis alkaa hieromaan minua, hän saa aloittaa aivan nollasta!! Se ei tunnu missään. Luulis, että olisin herkimmilläni?

Mistä kiikastaa vai onko normaalia? Miksen kiihotu seksin aikana muuten ku kostumalla (ja sekin ylenpalttisesti)?

Vierailija

Gaya: Itse kun aloitin seksielämän kolmisen vuotta sitten, minäkään en saanut siitä nautintoa vaikka halusinkin. Ajan kanssa nautinto ja ihan orgasmitkin tulivat itsestään mukaan. :) Toivotaan, että aika ja sen tuoma kokemus auttaisivat sinuakin!

Vierailija

Gaya, koita miettiä mitä teet kun masturboit, mikä tuntuu hyvältä, mikä ei, mistä pidät eniten, jne, ja käytä samoje keinoja kun harrastat seksiä. Kokeile eri asentoja, eri nopeuksia, voimakkuuksia, jne. Kyllä se siitä :)

Karka, mulla on välillä samaa juttua, ruumis tykkää mutta mieli ei :D Mulla auttoi pieni tauko seksistä kokonaan, myös itsetyydytyksestä, ja pian sitä alkoi mielikin haluamaan taas :P Jos tuo ei auta, niin sitten en kyllä tiedä mikä on :/

Vierailija

Mulla ihan sama juttu, että ei seksi tunnu sinänsä miltään. Aluksi sattui ja nyt tekis mieli vaan vältellä seksiä.. Esileikki ym kiihottaa kyllä mutta tekis mieli lopettaa ennen varsinaista yhdyntää. Luulen, että kaikki käy ajan kanssa. Itse en ole edes poikaystävälleni kertonut, etten sen kummempia viboja yhdynnästä saa, mutta luulen että hän on sen huomannut sanomattakin :D

Vierailija

itsekkin olen aika "tunnoton" alakerrasta. en tunne juuri mitään yhdynnän aikana enkä ole myöskään saanut koskaan orgasmia kun olemme miesystäväni kanssa touhujen huumassa.
Olen yrittänyt ohjastaa miestäni ja kertoa, että "ei näin vaan näin", mutta ei toimi. Muutenkin mieheni rakastaa vallasta sänkypuuhissa, joten yleensä hän haluaa mennä siinä oman päänsä mukaan, eikä anna periksi, jos pyydän muuta. Hyvin itsekästä ja ärsyttävää käytöstä.. '
Olen säännöllisesti reenannut lantiopohjan lihaksia jo useita vuosia, mutta ei toimi, asennot ja lelut on kokeiltu.. ei orgasmia. Alkaa jo tympiä koko seksi, sillä olen hyvin aktiivinen seksin suhteen, mutta on turhauttavaa, kun en koskaan pääse maaliin asti. :/

Vierailija

Muistan itsekin neitsyyden menetettyäni kolme vuotta sitten, ettei yhdyntä tuntunut niin hyvältä kuin odotin. Opin kuitenkin nauttimaan siitä ajan kanssa. Muun muassa kondomin kanssa yhdyntä ei välttämättä tunnu miltään. Jos käytätte tavallisia kondomeja, niin vaihtakaa ohkasempiin. Itse huomasin heti positiivisen eron:). Jos ette kostu tarpeeks, niin käyttäkää liukkaria. Jos mies hyväilee klitorista yhdynnän aikana, niin orgasmi tuntuu aivan mahtavalta. Lähetyssaarnaajassa kannattaa koittaa taivuttaa lantiota ylös/itseään päin, niin tuntuu ainakin musta paremmalle. Jos tunnottomuus johtuu miehen pienestä varustuksesta, niin tuo lantion taivuttaminen auttaa paljon. Muutenkin, kertokaa miehelle mistä tykkäätte ja kokeilkaa uusia juttuja rohkeasti.

Jogurtti, saatko orgasmia itsetyydytyksessä ollenkaan? Jos saat klitorisorgasmin, niin sekin on jo hyvä. Kaikki naiset eivät voi saada emätinorgasmia... ei ainakaan heti seksielämän alettua. Itsekin luulin, että se on mulla mahdotonta. Kuitenkin uuden miehen kanssa mun luulot osoittautuivat vääriksi. Mahtaakohan se johtua peniksen muodosta? Monet keski-ikäiset naiset kertovat kuinka he vasta viiskymppisinä oppisivat nauttimaan seksistä ja vasta silloin ovat saaneet ekoja emätinorgasmeja.

Vierailija

Vuosien myötä seksi on muuttunut, ja mielestäni aina vain parempaan suuntaan :) Alussa tosin seksiä tuli harrastettua paljon enemmän, nykyään on hyvä, jos pari kertaa viikossa harrastaa seksiä. Tosin on sitä välillä kuivia kausia ja sit villimpääkin menoa. Minäkin olen vasta viimeisen vuoden aikana alkanut tuntea yhdynnässä jotain. Nykyisen miehen kanssa tulee koitettua kaikenlaisia asentoja, ja yleensä ne ovatkin ne uudet asennot, joista nautin eniten. Olen kans miettinyt erilaisten lelujen hankkimista, mutta en ole koskaan vain saanut asteltua niitä myyvään kauppaan. Parissa seksiväline-esittelyssä olen ollut, mutta en koskaan sieltä sit löytänyt mitään sopivaa...

Vierailija

Itse huomasin entisen poikaystäväni kanssa että seksi muuttui aina vain paremmaksi. Kun luotti toiseen aivan 110 prosenttisesti ja uskalsi kertoa mitä haluaa, sai orgasminkin joka kerta. Eri asennot auttavat, kuten edellä jo mainittiin. Myös kaavoihin kangistunut seksi kyllästyttää.
Keskustelkaa poikaystäväsi kanssa mitä te haluatte sängyssä. Ehkä se auttaa.
Vastaus nyt oli hieman huono, mut yritin ainaki (:

Vierailija

Gaya:
Mulla on oikeestaan aika sama tilanne. Ollaan kyllä poikaystävän kanssa jo jonkun aikaa. En ole kertaakaan saanut orgasmia yhdynnän aikana, vaikka lähellä on ollut. Kuitenkin pyysin joskus seksin jälkeen poikaystävääni tyydyttämään minut käsin, joka taas sitten vei minut orgasmiin, ja niin on käynyt aina jatkossakin sitten. Toivon, että ajan kanssa sitten "opin" saamaan orgasmin ihan yhdynnässäkin..

:)

Vierailija
Avalanche

Ensimmäisenä tulee mieleen erilaisten asentojen kokeileminen. Ehkä toisessa asennossa seksi tuntuisi enemmän ja paremmalta. Kannattaa kokeilla erilaisia juttuja ja selvittää mikä itsestä tuntuu hyvältä. Ilolihasten treenaamisesta voisi myös olla apua.

Jep, ja esileikki on tärkeää !

Annie28
Seuraa 
Liittynyt29.12.2009

Minullakin on sellainen ongelma, että seksi ei oikein tunnu missään. Olen aika uusi seksin hararstaja, mutta kertoja on jo takana yli kymmenen ja varsinainen yhdyntä ei tunnu oikein miltään. Sormettaminen ja suuseksi tuntuu hyvältä ja yleensä saan orgasminkin, mutta kun siirrytään yhdyntään, ei se oikein tunnu missään. Eri asentojakin ollaan kokeiltu ja en tässä vaiheessä edes odota vielä mitään orgasmeja, ne tulee jos on tullakseen, mutta kun se ei oikein tunnu miltään ja välillä pitää vähän teeskeennellä, että tuntuu paremmalta kuin oikeasti tuntuu. Mitähän tässä pitäisi tehdä?

Vierailija

Mulla on ihan sama ongelma . Olen seurustellut ensimmäisen poikaystäväni kanssa puoli vuotta . Luotan 100 % häneen ja ollaan tunnettu jo 2 vuotta. Kaikki muu on täydellistä, mutta seksi ei tunnu miltään eikä missään. oon niin pettyny ja masentunu koska joudun aina teeskentelemään että nautin. poikaystäväni luulee minun jopa saaneen orgasmin. alan olla pikkuhiljaa aika epätoivoinen kun en tiiä yhtään mitä pitäis tehä. onko kellää ollu samanlaista ? mitkään asentojen muuttelut ei auta kun ei vaan tunnu miltään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat