Päänsärky

Vierailija

Minulla on ollut tänään koko päivän kamala päänsärky. Uskon että se johtuu eilisyöstä, jolloin käväisin baarissa - en juonut mitään. Eräs tuntematon naishenkilö oli kännissä ja tuli pomppimaan siihen vierreen ja löi vahingossa minua kyynerpäällään päähäni. :< Siihen ohimon lähelle, muttei vissiin aivan vaan hieman taaksepäin(siis melkein korvan yläpuolelle, en osaa selittää). Noh minulle pääkipu tuli jo silloin ja se on jatkunut nyt. Toivon ettei tuollaisesta voi seurata mitään vakavaa, (aivoverenvuotoa, -infarktia, tai muuta kauheaa).
Haluaisiko jokun tietäväinen vaikka lääkäriopiskelija, jos täältä sellainen löytyy tyynnytellä minua, ja kertoa varmuudella, ettei tuo ole mitään vakavaa?

Kommentit (2)

Vierailija

Se riippuu ihan sen iskun voimakkuudesta..luulisin että sulla on korkeintaa aivotärähdys. Tai sitte se on ihan vaan tavallista päänsärkyä tai migreeniä. Jos jatkuu pitkäänki, niin kannattaa käydä lääkärissä, ne osaa hoitaa asian.

Vierailija

No se oli kyllä aika kova se isku, joo no toivottavasti ei oo mitään vakavaa. Niin kyselin täällä koska en okeen lääkäriin haluaisi mennä, huomennakin kerta pitäis olla rippijuhlissa koko päivä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat