Mies ei halua antaa suuseksiä

Vierailija

Joo, siinä se ongelma jo tulikin.. Onko muita saman ongelman kanssa kamppailevia? :)

Kommentit (4)

Vierailija

Puhukaa!
Suuseksi on aika fyysistä ja läheistä hommaa. Teidän kannattaisi puhua asiasta, sillä ei mielestäni ole reilua että sinä annat muttet saa takaisin.. Tietäähän sen, että useimmat naisista nauttii siitä, niinkuin miehetkin. Sen takia ei ole reilua ettei hän suostu tekemään niin.
JA karvat! Ne on osa naisen vartaloa! Sen takia en ymmärrä tätä. Onko poikaystäväsi 'karvaton'(sieltä)??? Tämä tuntuu käsittämättömältä. Juttele hänen kanssaan tosissasi.
Ehkä voisit kokeilla erästä juttua, joka tuossa äsken juolahti mieleeni.. Ensikerran sano hänelle vastaisesti, ettet pysty hengittämään kunnolla ja että karvojakin on liikaa. Mitähän siitä seuraa.
Tämä oli siis vain mielipiteeni, jutteleminen on joillekin ainakin melko vaikeaa, jos on kyse NOISTA asioista. :) Kannattaa yrittää jutella, kuitenkaan toista ei voi pakottaa, ja jos mielellään annat itse hänelle, ja se on OKei ettet saa itse, niin eihän siinä silloin ole mitään ongelmaa! ;D ;)

Vierailija

Olen edellisen vastaajan kanssa samaa mieltä..kumppanin kanssa puhuminen auttaa yleisemmiten seksiin liittyvissä asioissa.. itselläni on vähänpäinvastaisia kokemuksia kanssasi. Itse en juuri pystynyt ennen nauttimaan kun minulle annettiin suuseksiä.. tunsin oloni toisinaan ihan ahdistneeksi siinä tilanteessa..nykyisen kumppanini kanssa olen seurustellut jo 4 vuotta ja nyt vuoden sisällä molemminpuolinen suuseksi on tullut osaksi meidän seksielämää :) Siitä käytiin pitkät ja hartaat keskustelut ja monet kokeilut..

Vierailija

Et voi kuitenkaan painostaa kumppaniasi tai ajatella, että hän on väärässä tms. On ihmisiä, joita suuseksin antaminen vaan inhottaa. Oli syy siihen mikä tahansa, se ei hevillä pois lähde.

Keskustelkaa siitä mikä siinä oikeasti inhottaa/hirvittää. Maku, hajut, karvat.. voit ehdottaa (ja jos se sinulle sopii) että käytätte siinä välissä sitten halkastua kondomia "suojaamassa" kumppanis suuta niiltä ällöiltä asioilta. Tai ehdota jos kokeilisitte aivan suihkun jälkeen, ei makuja ei hajuja heti nenään pistämässä.

Vierailija

Itse käyn aina suihkussa ennen kuin annan mieheni lähestyä alapäätäni. Ajelen myös karvani säännöllisesti. Poikaystäväni suorastaan vaatii saada nuolla minua. Edellisen poikaystävän kanssa pelkkä ajatus suuseksistä ahdisti, en vieläkään ymmärrä miksi. Nykyään nauti koko sielun voimin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat