sexiä ystävän kanssa?

Vierailija

Elikkäs olen laura (18v) ja oon seurustellut tomin kanssa 1,5v. Olin kesätöissä ja tapasin mukavan pojan laurin(21v) ja meistä tuli kavereita heti. Nyt oon nähnyt lauria pari kertaa työn ulkopuolella kun työt loppui. Ja lauri käyttäytyy hassusti/käyttäytyi jo töissä. Eli se flirttaa mulle ihan hirveästi, vaikka se on seurustellu kans 1,5v ja on kihloissa. Mut se txt mulle joka päivä ja kaikkia vinkkaushymiöitä. Niin en ymmärrä tätä juttua.
Ja siis mäkin kyl txtn sille koska oon ehk vähän ihastunut siihen ja mun ja mun poikakaverin juttu ei toimi enään. Ja erotaankin ylihuomenna. Ja siis mulle kävis vaik fyysinenki suhde ko se on tosi komea :D Muttä any comments?

Kommentit (10)

Vierailija

Jk joskus kerto ettei hetero nainen ja hetero mies voi oikeesti puhtaasti ja pelkästään kavereita. alan itekin pikkuhiljaa uskoa siihen... Ja ei tossa mitään muuta ongelmaa oo ku et haluutko hyppii sängyssä jätkän kanssa jolla on (hyväuskoinen ja uskollinen?) nainen jo valmiiksi?

Vierailija

Toimi tunteitesi mukaan!
Jos tunteitesi mukaan voisit jättää poikaystäväsi, sillä suhde ei toimi, minusta voisit tehdä niin, mutta muista että "tekstarijättäminen" on raukkamaista.
Sinun kannattaisi jutella poikaystäväsi kanssa suhteestanne ja miettiä yhdessä oletteko suhteen lopettamisesta samaa mieltä, sillä silloin ei jää vääriä luuloja ja odotuksia kummallekaan. Tekstari kertoo vain sen mitä siinä lukee, ei mitä oikeasti ajattelee.
Sanoit, että Lauri on kihloissa, voisitkohan ehkä ajatella kertovasti Laurille tunteistasi? Jos teillä alkaisi "salasuhde", se on väärin sekä toista naista kohtaan että sinua kohtaan. Jos olet varma tunteistasi ja tunteesi ovat Laurin kanssa molemminpuoleiset, älä jää 'toiseksi naiseksi'! ;)
Tässäpä vähän minun mielipiteitäni, ja jos vain tohdit niin seuraa niitä. Seuraa tunteitasi. :):)

Vierailija

Mutta en mä voi mennä sanomaan sille vain että pidän siitä. (Aion jättää poikaystäväni huomenna siis mutta ihan keskustelun merkeissä). Haluan pitää ystävyyssuhteen kunnossa siihen. Mutta voiko olla poikia jotka vain flirttailee? Koska siis niitä on mut lauri opiskelee ja sillä on marimekon paitoja. Ja siitä huomaa muutenki et se on välil ujo, ei se ole sellainnen

Vierailija

Itse olen sitä mieltä ettei ole reilua Laurin naista kohtaan alottaa mitään fyysistä suhdetta Lauriin. Kaikkien pitää tehdä tilit selviksi ennen kuin tapahtuu mitään. Ja sitäpaitsi on miehiä, jotka vain vähän viattomasti flirttailee, muttei kuitenkaan tahdo mitään enempää. Tilapäinen ihastuminenhan on suhteessa ihan normaalia, jos vain ei tee mitään. Esim. isosiskoni, joka on ollut naimisissa jo 15 vuotta, ketoi minulla vähän aikaa sitten että oli miehensä veljeen kovin ihastunut joskus. Mutta ei se kuitenkaan miestään pettänyt ja ihastus meni ajan kanssa ohi. Joten puntaroi nyt tarkasti mitä teet.

Vierailija

Vastaus:
No, jotkut miehet voivat olla jollain tavalla epävarmoja tunteistaan, ehkä tämä Lauri pitää sinusta paljon, mutta pitää myös avovaimostaan (ja rakastaa).
Ehkä kannattaa tehdä Laurille asiat selväksi, ja sanoa ihan oikeasti miten asiat ovat. Sanoa, että pidät(ehkä enemmänkin) hänestä ihmisenä ja muutenkin haluaisit tietää mitä mieltä Lauri on sinusta, jos hän ei tiedä tai osaa vastata ja on epävarma tunteistaan, silloin sinun ei missään nimessä kannata takertua mieheen, joka ei tiedä tunteistaan. Silloin jatka elämääsi eteenpäin! ;)

Vierailija
-puhvi-

Jk joskus kerto ettei hetero nainen ja hetero mies voi oikeesti puhtaasti ja pelkästään kavereita. alan itekin pikkuhiljaa uskoa siihen... Ja ei tossa mitään muuta ongelmaa oo ku et haluutko hyppii sängyssä jätkän kanssa jolla on (hyväuskoinen ja uskollinen?) nainen jo valmiiksi?

Kyllä hetero mies ja hetero nainen voi olla ystäviä, piste. Kyseessä on vain arvomaailman määrittelyä ja omat asenteet.

Vierailija
moiolenlaura

Mutta en mä voi mennä sanomaan sille vain että pidän siitä. (Aion jättää poikaystäväni huomenna siis mutta ihan keskustelun merkeissä). Haluan pitää ystävyyssuhteen kunnossa siihen. Mutta voiko olla poikia jotka vain flirttailee? Koska siis niitä on mut lauri opiskelee ja sillä on marimekon paitoja. Ja siitä huomaa muutenki et se on välil ujo, ei se ole sellainnen

Niin itse ole kovin sosiaalinen ihminen ja seurustelen. Valitettavasti aina joskus vain käy niin että naiset joille juttelen esim salilla saavat väärän kuvan ja kokevat minun yrittävän iskeä tms. Jokusen kerran siis ovat jo käytännössä kysyneet että mites ois pikku sessiot. Ovat toki sitten ymmärtäneet että ei seurusteleva mies halua häntä nu**ia vaan ihan heidän luonteen ja älykkyden takia jutellut heille. Sinkuille tuo käsitys heteromiehen kyvyistä olla himoitsematta toista on ilmeisesti erilainen kuin seurusteleville naisille, joiden kanssa olen heittänyt läppää jo vaikka vuositolkulla ja tutustunut heidän puolisoihinkin ajanmittaan.

Vierailija

Älä. Ikinä. Koske. Varattuun. Mieheen.
Tein sen kerran vahingossa (en tiennyt miehen olevan varattu), ja siitä tulikin hirveä sotku. En todellakaan suosittele kenellekään. Muutenkin toisen miehen "varastaminen" on mun mielestä pahin asia mitä nainen voi toiselle naiselle tehdä.
Jos nyt jotain meinaat tehdä niin kysy ihan ensin siltä jätkältä että miten se ajatteli sen kihlattunsa kanssa tehdä. Voihan olla, että niilläkin on "huono" suhde menossa poikki.

Vierailija

Kuten moni on sanonut, toki pitää toimia tunteiden mukaan, mutta kannattaa miettiä asioita myös järjellisesti.
Oletko varma ettet ole menettänyt hehkuasi poikaystävääsi vain uuden ihastuksen takia, vaan teillä on todella asiat muutenkin huonosti? Koska voi olla ikävää että myöhemmin tajuat sen olleen sitä, kokemusta on. Sanoit että aiot jättää poikaystäväsi ylihuomenna? Kannattaa todella miettiä tarkkaan ennen hätiköityjä päätöksiä, mutta tottakai suhteessa on turha olla ellei siinä viihdy. Jos teillä on hieman "tunteita" toisianne kohtaan, kuten edellisestä niin ymmärrän, on varmaan hankalaa pitää sitä vain "seksisuhteena" ja tämä joka tapauksessa on minusta ehkä kuitenkin väärin jos Lauri on kihloissa.. Kaveriseksille en sano ehdotonta eitä, mutta kannattaisin ottamaan selvää Laurin tunteista, jos pidätte todella toisistanne voitte ehkä kertoa toisille osapuolille, mutta salailu on väärin ja mikäli tyytymättömyys suhteeseesi on vain kyllästymistä ja johtuu toisesta ihastumisesta, niin se olisi ikävää lopettaa suhde ja tajuta myöhemmin ettei esim. Lauri halua enempää tjs.. Hyvä kuitenkin että mietit tätä asiaa :)

Vierailija

p.s. flirttailevia miehiä todellakin on, jotka vain esim. "keventävät" tällä suhdettaan tai muuten vaan pitävät hauskaa, marimekkopaidoista huolimatta ottaisin enemmän selvää miehestä ja tunteistaan(joka on usein hankalaa ;D)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat