Alapään sheivaus

Vierailija

Eli, mieli tekisi saada suurimmat ja häiritsevimmät karvat pois, mutten oikein keksi miten, eikä täälläkään eiempaa keskustelua näkynyt.

Joskus aikoinaan olen ihan koittanut saksia lyhyemmiksi, mutta kävellessä ilmeni aivan kestämätöntä kutinaa. Höylällä muutamia reunakarvoja sheivaten alkaa iho kutista ja tulee pieniä punaisia näppylöitä. Miten itse hoidatte? Ja jso tiedätte tuotteita, niksejä miten saada nätti ja lyhyehkö karva ja miten pitäisi hoitaa niin kertokaa toki :)

Sivut

Kommentit (66)

Vierailija

Itse vedän aina höylällä, mutta tuloksena on juuri parin päivän päästä kutiseva iho ja pieniä näppylöitä, sekä todella nopeasti takaisin kasvava karva. Mutta olen kuullut että vahaliuskoilla tulisi parempi, en vain ole uskaltanut kokeilla koskaan.

Vierailija

Hanki babyoilia ja voitele iho sillä aina suihkun jälkeen genitaalialueelta, niin kutina ja näppylät minimoituvat. Joitakin näppyjä saattaa päivän pari esiintyä, mutta ne häviävät nopeasti, kunhan musitat käyttää babyoilia.

Vierailija

Ite sheivauksen jälkeen levitän arimmille alueille perusvoidetta aavistuksen (ei liikaa,eikä liian rasvapitoista!), jolloin ei ainakaan itselleni niitä näppyjä kovinkaan paljoa tule, ja kutinakin vähenee paljon.. Mutta voisinpa kyllä kokeilla tuota Babyoiliakin, sen verran kuulosti hyvältä idealta! (:

Vierailija
Bamse

Iho karaistuu siltäkin alueelta. Itse olen sheivannut vuosia, eikä enää mitään näppyjä juuri ilmene, eikä kyl kutisekaan.

Sama täällä, kun aloitin sheivaamisen vuosia sitten niin iho oli herkkänä. Mutta nykyään kun sheivailen niin ei tule näppyjä, ei käy kipeää tms. =)

Vierailija

Minä oon aina ennen kans sheivaillu ja ihan perusrasvaa sen jälkeen laittanu.. ja tosiaan kun vähän aikaa jaksaa sheivailla nii ei niitä kutinoita ja näppyjä enää sitten tule.

Tuleeko teillä useasti verta ku sheivailette? siis nistä kohista missä karva ollut? Mitä käytätte siinä kun sheivaatte? Ite käytän aina tuota Lady Shave-geeliä..

Nyt oon antanu olla ja oottelen että ne ylimääräset karvat kasvaa sänki vaiheen ohi ja kokeilen Veetin Bikinikit kylmavaha liuskoja.. Se tulee sattumaan mutta kyllä nainen pienin kivun kestää sen eteen että näyttäisi hyvältä.. :D

Vierailija

Itse käytän ihan tavallista höylää ja pinsettejä. En käytä mitää "sheivaukseen tarkoitettua vaahtoa ym" vaan ihan perus apteekki rasvaa sekä sheivaamisen aikana että jälkeen, jolloin ei haavoja tuu, eikä näppyjä :) En itse tykkää edes pienestä sängestä, joten lähes joka suihkun yhteydessä sheivailen. Niillä kellä riittää kärsivällisyyttä niin niille sopii tää, mutta ehkä sokerointi on hyvä keino jos haluaa karvojen pysyvän pidemmän aikaa pois elämästä

Vierailija

Itse käytän höylää, mutta pieni sänki on jo heti seuraavana päivänä, ja se tekee kipeää.. ;( Kokeilin myös Veet Bikini kit ihokarvanpoistovoidetta ja pidin maksimiajan (tietty katsoin välillä josko karvat olisivat jo lähteneet), mutta eihän ne mihinkään hävinneet! Huijausta sanon minä. >:(

Vierailija

Mulla kyllä Veetin ihokarvanpoistovoide on toiminu, mutta en vaan voi käyttää sitä, koska ihoni ärsyyntyy siitä niin pahasti. Käytän pinsettejä ja sheivausta sheivausgeelin kanssa. Sänki tulee ja välillä vertakin, mutta tää on nyt tällä hetkellä paras. Haaveilen aina ammattilaisen vahauksesta tai sokeroinnista, mutta rahaa ei löydy vielä tarpeeks.. Onks joku teistä kokeillu? Paljonko maksoi ja kauanko karvattomuutta kesti? Ite en vaan osaa vahata:D

Vierailija

Täällä kans pähkäillään mikä olis se paras tapa pitää alapää siistinä. Epilointi sattu ihan JUMALATTOMASTI ja edelleenki pystyy vaan yläreunat epiloimaan, mut häpyhuulet täytyy toisella tavalla tehdä... Pinseteillä nyppimiseen ei riitä hermot ja häpyhuulet on niin julmetun arat ettei puhettakaan että niitä haluaa sillä lailla ärsyttää. :) Sheivailu on nyt seuraava kokeilu, vihaan niitä näppylöitä vaan. Ladyshaver + joku mieto sheivailugeeli ostoon huomenna! Veetin vahaliuskoja bikinialueelle täytyy kans testata, samoin vahausta kuumavahalla. Kerron tuloksia sitten sitä mukaa kun tulee testattua :D

Itellä tulee mieleen et iho kireeks jos nyppii/epiloi, muuten sattuu. Ja alueen desinfiointi esim käsidesillä sen jälkeen, vähentää punotusta. Sinkkivoide ei mulla ole toiminut mut kuulemma tosta vauvaöljystä olisi apua... Sitäkin pitää testata:) Sitten kun iho on sen parin päivän jälkeen rauhottunu niin kuorintaa esim kuorintakintailla tai kahvinporoilla, vähentää sisäänkasvaneita karvoja.

Vierailija

Höyläättekö vastakarvaankin? Sillä saa ainakin vielä siistimpää jälkeä, mutta oma ihoni ei kestä semmosta, rupee heti vuotamaan verta ja näppyjä tulee kamalasti. Olen tyytynyt siis sheivaamaan vaan myötäkarvaan ,mutta siinä tulee sänki jo seuraavana päivänä ja tuntuu ettei saa kaikkia karvoja edes sheivattua kunnolla pois. :D

Vierailija

Suositelkaa jotain vauvaöljyä? Ja mistä kannattaisi ostaa? Olisi ihan kiva kokeilla.

perusnalle

Höyläättekö vastakarvaankin? Sillä saa ainakin vielä siistimpää jälkeä, mutta oma ihoni ei kestä semmosta, rupee heti vuotamaan verta ja näppyjä tulee kamalasti. Olen tyytynyt siis sheivaamaan vaan myötäkarvaan ,mutta siinä tulee sänki jo seuraavana päivänä ja tuntuu ettei saa kaikkia karvoja edes sheivattua kunnolla pois. :D

Jos ihon tahtoo sileäksi, niin pakkohan se on vastakarvaan höylätä. Jos vetelisi ainoastaan myötäkarvaan, olisi tulos tosin paljon nätimpi (ei mitään näppyjä sun muita). Kädellä tunnusteltaessa kuitenkin huomaa, ettei karvat ole katkenneet tarpeeksi syvältä, eli sänki tuntuu jo sheivauksen jälkeen.

Itse yritän kiristää ihoa niin paljon kuin mahdollista ja höylätä aika kevyesti vastakarvaan. Vaikeimmista kohdista ihan pieniä vetoja kerrallaan. Eihän se iholle hyvää tee, mutta paremman puutteessa täytyy nyt toistaiseksi vaan kestää. :)

Vierailija

Höylää käyttäesssä ehdottomasti tärkeimmät tärpit on käyttää vaahtoa ja ajaa karvan kasvun suuntaisesti!

Erityisesti genitaalialueille puhkeavilta punoittavilta näpyiltä vältytään, kun höylä vedetään myötäillen karvan kasvusuuntaa, jolloin karva ei pääse kasvamaan sisäänpäin! :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat