Miehellä ei seiso

Vierailija

.

Kommentit (8)

Vierailija

ehkä olet liian täydellinen miehelle :D sekin voi aiheuttaa tällasia ongelmia :) vähän sama kun laps pääsee karkkikauppaan niin ei osaa valita ja lopulta lähtee tyhjin käsin ulos :D

Vierailija

Itelle käyny samanlailla entisen kumppanin kanssa mutta vain kerran. Ja kyllä joo mietitytti paljon että mitä tein väärin ja mitä mussa on sellaista mikä sai homman pysähtymään. Sitten juttelin kavereitteni kanssa ja kaikki sano että noin saattaa käydä jos on stressiä tai muutenki paineita. Kuitenkin teillä vasta 4. kerta joten uskon että pojalla isot paineet jos kyseessä on lähes täydellinen nainen :)

Vierailija

Mull on kyl aivan sama täl hetkel, mutta ku ollaa nii nuoria (16 x))nii me molemmat otetaa se aika rauhallisesti, suorituspaineena yms. Joskus se kolauttaa munki itsetuntoo mut kuulemma mussa ei ole vika. Mies sanoo et se nautti enemmän mun miellyttävimestä/kiihottamisesta, joten ei mua ainakaa oo haitannu. Yritämmen jatkuvasti mutta olemme sen verran henkisesti vanhoja ettei se maailma siihen kaadu jos ei onnistu (miljoonallakaan kerralla)<3

Vierailija
Ezpi

Mull on kyl aivan sama täl hetkel, mutta ku ollaa nii nuoria (16 x))nii me molemmat otetaa se aika rauhallisesti, suorituspaineena yms. Joskus se kolauttaa munki itsetuntoo mut kuulemma mussa ei ole vika. Mies sanoo et se nautti enemmän mun miellyttävimestä/kiihottamisesta, joten ei mua ainakaa oo haitannu. Yritämmen jatkuvasti mutta olemme sen verran henkisesti vanhoja ettei se maailma siihen kaadu jos ei onnistu (miljoonallakaan kerralla)<3

Olipa hyvin sanottu ! :)

Vierailija

Miehenä sanon sen että suorituspaineista voi hyvinkin olla kyse. Vaikka olisikin tuntenut jo pitemmän aikaa niin niitä voi silti olla. Jos poikaystäväsi pitää sinua myös täydellisenä, se lisää suorituspaineita. Miehiä nimittäin pelottaa että mokaavat juuri unelmien tyttönsä kanssa. Itse koin usein samaa ongelmaa että vain joka kolmas kerta kaveri oli pystyssä ja muilla kerroilla taas ei. Siis tätä tapahtui sinkkuaikanani ennen kuin löysin nykyiseni. Muistan että tässäkään suhteessa minulla ei aluksi aina seissyt. Voin taata että ongelma häviää noin 10-20 yhdynnän jälkeen, jos suorituspaineista on kyse.

Toinen mahdollisuus voi olal myös muut paineet, stressi tai väsymys. Joskus myös liian aktiivinen masturbointi miehellä vähentää seisokkia oikealla hetkellä. Eli jos poikaystäväsi on runkannut noin 1-2 tuntia ennen aktianna, myös tästä voi olla kyse. Toivottavasti kommenteistani oli edes jotain apua! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat