Harhaluulo :o

Vierailija

En tiiä mistä tää johtuu, mut jos mun poikaystävä on vaikka vlopun jossain mietin koko ajan et mitähän se tekee ja et varmaa joku muija alkaa lääppii sit ja varmaa poikkis menee siihe mukaa. :o siis en ymmärrä miks näin ajattelen en oo ennen ajatellu, tai ehkä se johtuu siit ku yks jonna (nimi muutettu) soittelee melkee joka vloppu mun poikaystävälle ja kyselee et mitä se tekee ja voitko heittää mut kotii yms. ja se jonna on sellanen et se yrittää viiä toisten miehet, et kai se sit siit johtuu. :o ja luotan mun poikaystävää 100% en siltikää vaa tajuu, ja ollaa seurusteltu 1v 2kk. mitä mä voin tehä?

Kommentit (3)

Vierailija

Viestistä päätellen, et taida kuitenkaan ihan 100% luottaa mieheesi, sillä pelkäät että jotain tapahtuu kun hän on muualla..? Sun kannattais keskustella miehesi kanssa, saisit kerrottua tunteistasi ja miehesi saisi tietää pelostasi ja voisi muuttaa ehkä jonkun asian toisin..? Etkö pääse hänen mukaansa paikkoihin tai voisiko hän jäädä kotiin mielummin? Minusta voisit ystävällisesti pyytää mieheltäsi voisiko hän sanoa Jonnalle, että jättää hänet rauhaan. Kyllä se siitä vielä paranee :)

Vierailija

Ajatukset pois!
Tässä olisi yksi vinkki tuohon ongelmaan:
Yritä miettiä ja muistella poikaystäväsi poissaollessa teidän ihania viikonloppuja ja yhdessäoloa, varsinkin kun hän on poissa. Silloin ehkä mieleesi juolahtaa, että hänkin voisi ajatella sinua juuri samalla hetkellä. Silloin kaikki 'pettämisjutut' voisivat unohtua/pyyhkiytyä mielestäsi ja voisit nukkua seuraavan yön rauhassa, kun ei aina rupea miettimään, jos hän onkin toisen naisen kanssa lähekkäin nukkumassa tai jms. Kuitenkaan jos tekee mieli soittaa hänelle ja "varmistaa" vaivihkaa, että hän varmasti yöpyy yksin, ei ehkä kuitenkaan kannata tehdä, sillä silloin voi poikaystäväsi ajatella sinun olevan 'eiluottavainen' häntä kohtaan.
-Nuo olivat minun mielipiteitäni, jos tuntuu siltä että tuo vinkkini ei auta, niin kannattaa kokeilla puhua poikaystäväsi kanssa asiasta. ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat