raskausarvet

Vierailija

Pääsin vähän lihomaan lopetettuani rankan harrastukseni ja mulle ilmesty punasia raskausarpia reisiin. oon silti ihan normaalipainoinen ja en oo saanut lasta mut noi arvet on tosi rumia ja ne häiritsee mua..en kehtaa käyttää enää mitään shortseja..osa niistä on vähän vaalennu mut silti suurin osa punasia.
onko muilla arpia ja ennen kaikkee millä niitä sais vaalemmiks ja "piiloon"?

Kommentit (4)

Vierailija

mä oon kuullu sellaisesta apukeinosta ku Etanavoide. Sitä myydään luontaistuote kaupoissa ja maksaa n. 48 e/ purkki. Itse en ole raaskinu ostaa ja kokeilla mutta paljon oon kehuja kuullu.:)

Vierailija

Jotain tosi rasvasta voidetta kannattaa käyttää päivittäin niin paranee nopeemmin, ainaki mulla toiminu. Mutta sittehän on näitä raskausarpivoiteita, mitkä on ihan siihen tarkotukseen vaalentamaan niitä arpia ja ennaltaehkäisemään uusien tulemista.

Vierailija

Itselläni tuli pakaroihin ja sisäreisiin pahat arvet murrosiässä ja nyt raskauden myötä myös etureisiin ja rintoihin on tullut pieniä arpia.
Arvet ovat haalistuneet itsestään jonkin verran, mutta kokonaan eivät taida koskaan lähteä.
Minulle suositeltiin Body Shopin Kaakaovoidetta, joka taisi maksaa 16,5e. Olen ollut siihen todella tyytyväinen. Tuoksu ei ole mitenkään häiritsevä, tosin kuin apteekin vastaavissa voiteissa ja hintakin on kohdallaan.
Raskauden aikana siis maha on pysynyt täysin arvettomana kun sitä olen säännöllisesti rasvaillut!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat