Miehen kiihoittaminen

Vierailija

Millä eri keinoin te ajatte miehenne hulluksi himosta? Eli miten te saatte miehenne oikein kunnolla lämpenemään? :) Esimerkiksi vihjailevat katseet, pukeutuminen, kosketus? Miten te teette sen? Tällainen kiinnostaisi. :D

Kommentit (14)

Vierailija

No itse vähän nuolaisen mieheni kaulaa, se kiihoittaa häntä erityisesti. Myös korvaan vähän huokailen ja samalla pussailen. Yleensä myös liikutan omaa kättäni hänen käsissään. Ja tietenkin vähäinen pukeutuminen.

Vierailija

Vähissä vaatteissa hierominen on tehokkain. Alottaa vaikka selästä ja sitte ku on selän hieronu niin pyytää kääntymään, sitte ei tarvi ku hetki hieroa reisiä tai päivästä riippuen ei ollenkaan niin heti ollaan valmiina mihin vaan :P

Vierailija

Omalle poikaystävälle toimii rintoja paljastavan paidan käyttäminen ja sisäreisien hively sekä intensiivinen suutelu. Lisäks yks tosi tehokas keino on se, et meen istumaan hajareisin sen syliin (naama siihen päin) ja sit liikuttelen vähän itteeni. Tossa on reaktio aina taattu, oli päällä mitä tahansa ;) Ja sit tietty on näitä "hepeneitä" mistä se innostuu kerrasta, mut niitten käyttö on sit vähän spesiaalimpaa ettei niihin totu liikaa.

Vierailija

Dirrrrty talk :D Mulla on tapana yllättävissä tilanteissa kuiskata tai sanoa ihan suoraan jotain tuhmaa ja sillä on aina aivan välitön vaikutus. Musta on hauska yllättää, hauskempaa kuin hidas kiihottaminen. Samoin käytän aika usein odottamattomissa (ja kenties sopimattomissa) tilanteissa erilaisia kosketuksia, salaa tietenkin ettei muut huomaa. Niin, että jää joku kipinä odottamaan sopivaa hetkeä, kun ollaan kahdestaan. Härnääminen on hauskaa ja yleensä seksi sit myös odottamisen arvoista. Asenne ratkaisee, tässäkin tapauksessa. Vaikutus sama, vaikka olis sit pukeutunu jätesäkkiin :D Korvan alueen koskettelu ja suutelu toimii myös tehokkaasti.

Vierailija

minkälaisia tuhmia sitten puhutte? oma kulta kun on vähän ujo puhumaan tommosia rivoja ja itelläni on sitten vähän kehno mielikuvitus :(

Vierailija

Saatan alkaa muistelemaan ääneen jotain edellisistä kerroista tai sitten vaan kertoo vihjailevasti, mitä haluasin kullalle tehä juuri sillä hetkellä. Voin myös hyvin alkaa jutella siitä, kuinka olin vaikka eilen treenaamassa minishortseissa (se tulee ihan hulluks, kun käytän niitä;)) tai muuten vaan kehua sen kroppaa tai vaikka alusvaatteita.

Eilen meillä oli tavallaan koko päivän kestävä esileikki päällä, kun ei oltu nähty viikkoon, mutta kullalla oli kummit kylässä ja muutenkin sen porukoitten kanssa syötiin ja katottiin telkkaria, ni ei päästy heti toistemme kimppuun:D. Mulla oli melko tiukat housut ja avara kaula-aukko, joten se ei melkein saanu katsettaan irti musta. Välillä aina käytiin sen huoneessa pussailemassa ja muuten vaan makoilemassa, mikä tietenkin lisäs kiihottumista. Illalla oltiin kyllä molemmat jo ihan valmiita, varsinkin kun vielä siinä jotain pyllistelin kun poimin lattialta jotain, ja vaihettiin yökkärit vuorotellen toisen katsellessa. Katottiin aika paljon urheilua, minkä myös uskon auttavan kiihottumiseen, koska adrealiinin tuotanto kasvaa kun kannustaa suosikkijoukkuetta;) Loppuilta olikin sitten aika ihana..;)

Vierailija

oma kultani ei voi vastustaa mun korsetteja. se päälle ja parempi on myös jokin lyhyehkö hame jonka alta "vahingossa" vilahtaa polvisukat.
ja aivan varma nakki on kun nuolen sen korvantaustaa ja sivelen samalla hellästi sen reisiä.

tietenkin, jos kundinne on kertonut, mistä pitää, niin mikä sen parempaa kun toteuttaa niitä fantasioita. kuten jos poika tykkää hentaista niin koulupuku (eroottisella vivahteella) on oiva valinta. tai jos hän pitää sm:sta niin mikä sen parempaa kun nahkasaappaat isoilla koroilla ja oikein kireä ja lyhyt vaatetus.
näitä riittää. kannattaa kokeilla kaikkea mitä mieleen juolahtaa ja aina voi kysyä. mikä sen kiihottavampaa kun jossain serkun kissan ristiäisissä kuiskata toisen korvaan: "Mitä sä haluisit mun tekevän kun päästään pois täältä?" tilanteeseen liittyy tietenkin oikea äänensävy ja kosketus (jos sellainen suinkin on mahdollista)

Vierailija

Itse ainakin olen huomannut sen että useimmiten se saatanan piru pitää olla se mies joka sen oikeen alotteen tekee.. :D

Ois kiva jos naiset ees joskus menis suoraan pöksyihin ja mikä vielä parasta millä minut ja kaikki mun tuntemat miespuoliset kaverit saa hulluks on ihan pelkkä suihinotto.

En tajua mikä siinä on, mutta eteen ei oo vielä sellasta ukkoo, ite mukaan lukien joka sitä vihais tai ei siitä tykkäis. Vaan päin vastoin.

Ei sen vaihekepin kans tarvi nii varovainen olla, ei sitä vielä vaareja olla.

Vierailija

Itsellä on onnistunut kesäisin mini-hame ;) Kundini on menee siitä ihan sekaisin. :D Pepussa pitää olla kokoajan kiinni. ;)

Hierontakin on onnistunut välillä. :) Hieroo toista oikein kunnolla ja välillä käväisee kaulan luona suutelemassa ja vähän näykkii korvaa, niin on se tehonnut. :)

Sain joululahjaksi kundiltani pantterikuvioisen yökkärin. Harmiksi kävi että se oli minulle liian pitkä, kun olen aika lyhyt. Ei muuta kuin kotona lyhentämässä sitä ja nautettiin uudestaan kundille niin kyllä meni nupit sekasin. :D Mies nappasi ensin pepusta kiinni ja nosteli helmaa, sitten kaapattiin mut syliin ja pistettiin sängylle ja siitä se sitten lähti. ;)

Vierailija

Täälä toimii ihan kaulaan suutelu/nuoleminen.. Kulta menee aina siitä sekasin, se on ihan varma nakki :D
Sitten tietysti mahdollisimman vähäiset vaatteet, esim. sortsit ja toppi toimii varmasti ja sitten eroottiset puvut tietenkin..
Sisäreidestä hierominen ja ääntely korvaan ;)Kyllä aika monesta jutusta kulta kiihottuu.. Joskus ei tarvitse kun halata niin se on menoa :D

Vierailija

Suorat ehdotukset ja tuhmien puhuminen on aika jees. Samoin se, että menee vain ja avaa miehen vyön ja alkaa siinä reteesti touhuamaan. Ja syliin istuminen kasvot miestä kohti ja kiihkeä suutelu, korviin huokailu, pussailu, nuoleminen yms. toimii. Eli näitä samoja, mitä muutkin ovat tänne kirjoittaneet :) Ja kun tulet suihkusta, niin keikistele alasti miehen edessä, rasvaile itseäsi ja ole kuin et edes tajuaisi olevasi alasti miehen silmien alla. Mies tykkää varmasti.

Vierailija

Kerran tein niinkin yksinkertaisen asian, että kun halailtiin ja pussailtiin, kaadoin vaan meidät molemmat sängylle (olin siis itse päällä). Oli kuulemma seksikkäintä, mitä hänelle on ikinä tapahtunut. Heh. Tiedä sitten toimiiko muiden kanssa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat