Seksin jälkeen?

Vierailija

Elikkäs, minua on mietityttänyt pitkään, mitä muut tekevät seksin jälkeen. Itse nimittäin aina ryntään paperi haarovälissä vessaan alapää pesulle. Mietin, olenko ainut tälläinen, sillä joskus kysyin kaveriltani tekeekö hän samoin ja hän vastasi, ettei peseydy. Mutta eikö siemenneste valu silloin housuun? Haluaisin tietää onko muilla samanlainen metodi vai olenko ainut tapaus...?

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

Minä juoksen kyllä heti seksin jälkeen kultani kanssa suihkuun pesemään alapäätä.. :) Mun mielestä on ällöttävää jos ei peseydy seksin jälkeen..

Vierailija

kysyin kaveriltani tekeekö hän samoin ja hän vastasi, ettei peseydy. Mutta eikö siemenneste valu silloin housuun?

Voisiko olla niin että kaverisi pyyhkisi paikat, muttei peseytyisi? Ja tietysti siemennesteen valuminen riippuu myös siitä onko käytössä kondomia vai ei.

Me jäädään miehen kanssa lähes aina vähäksi aikaa makailemaan. Yleensä niin, että mies on vielä sisällä, jolloin valumista ei juuri tapahdu. Jos mies ei ole sisällä, olen sellaisessa asennossa ettei valu. Tämän jälkeen vasta käymme molemmat pesulla.

Vierailija

Mä kyllä aina peseydyn, mutta jos ei ole mahdollista, pyyhin ainakin paperilla. Tosin en kyllä heti juokse vessaan, vaan makoillaan jonkin aikaa vierekkäin sängyllä. En sillon välitä yhtään, vaikka valuisinkin. Musta on itseasiassa aika tyhmää, että pitää mennä pesulle, koska ois vaan niin ihanaa nukahtaa suoraan kullan kainaloon..<3 Ja miten ihmiset tekee, jos vaikka harrastaa seksiä jossain autossa tai muualla vähän erikoisemmalla tai julkisella paikalla?

Itse en välttämättä kyllä käy seksin jälkeen suihkussa, pelkkä alapesu riittää. Kultakaan ei aina mene suihkuun.

Vierailija

Suihkuun tai ainakin alapesulle on mentävä aika pikaseen, mutta sitä ennen jäädään yleensä kullan kanssa sängylle köllimään hetkeks. Aika älytöntä olis jättää pesemättä, mutta jotenkin se latistaa tunnelman, jos äkkiä juoksee kylppäriin. Ja voishan sitä vaikka pitää jotain pyyhettä tms. alla ettei valu sängylle.

Vierailija

Mä jään yleensä makoilemaan sänkyyn murun viereen, mutta otan pyyhkeen aina alle että spermat valuu siihen. Ja sitte hetken päästä käyn vessassa valuttamassa loput pönttöön, mutta harvemmin mä suihkuun tai alapesulle heti seksin jälkeen meen. Miksi pitäiskään? ei mulle siitä likanen olo jää, ellen sitte ihan hirveesti oo hikoillu.

Vierailija

Okei, kiva kuulla etten siis ole ainut tapaus! :)
Avalanche: ei se mun kaveri kuulemma edes pyyhi millään, sano että vetää aina housut jalkaan suoraan. Siksi mietin, kun en oo muiden kavereiden kanssa puhunut siitä, että olenko tosiaan sitten ainut joka menee pesulle.
Nougatte: Autossa seksiä harrastaessa pyyhin aina savetilla kunnolla. Mutta kiitos teidän pyyhe vinkeistä, ehkä voisin itsekin joskus jäädä sänkyyn makoilemaan, enkä rynnätä vessaan heti! :D

Vierailija

No itsekkin jään kullan viereeni vähäksi aikaa pötköttelemään. Yleensä olen myös sellaisessa asennossa, että se ei valu. Yleensä sitten putsaan paperilla. Itsekkään en yleensä mene suihkuun.

Vierailija

Mä käyn päivittäin suihkussa kuitenki, niin en nää tarpeelliseksi pestä erikseen seksin jälkeen. Valuttaminen ja pyyhkiminen riittää mulle. Eikä mulla oo vielä koskaan ollu minkäänlaisia tulehduksia, eli uskon että mulla on ihan tarpeeksi hyvä hygienia.

Vierailija

Meillä samoin kuin aika monella muulla, eli hetki köllötellään ja sit molemmat pyllynpesulle :D Kortsua käytetään, joten joskus illalla jos oikein laiskottaa tai väsyttää tai ei ole tullu muuten sotkettua, niin mä saatan jättää pesun väliin ja käyn vasta aamulla.

Vierailija

Must on ihanaa seksin jälkeen käpertyä miehen kainaloon mutta yleensä se jää vain haaveeksi sillä mies ystäväni ryntää seksin jälkeen aina pika suihkuun joten miksen ite samalla menisi ja sen jälkee alkaa nukkuminen.. Joten et ole ainut tapaus. tulee kyllä parempi fiilis aina ku olen saanut putsattua ¨liat¨ alhaalta

Vierailija

Heti seksin jälkeen jäädään makoilemaan sänkyyn ja halimaan toisiamme... vetämään henkeä. Koska käytetään kortsuja, niin se on mies kenellä on enemmän tarvetta alapääpesulle, kunhan saa kortsun pois kyrvästään. Kun ollaan hetken levätty, tuijotettu toisiamme ja suudeltu, niin mennään yhdessä suihkuun pesemään eritteet pois (kukin omansa).

Vierailija

Minulle tuli ennen suht vilkkaan seksielämän takia usein hiivatulehduksia, kuulemma johtuu siitä että sperma häiritsee luonnollista pH-tasapainoa tms. Vessassa käyminen yhdynnän jälkeen auttoi tähän vaivaan. Eli minäkin yleensä juoksen sinne vessaan, mutta tosin vasta sen jälkeen kun ollaan kullan kanssa vähän ehditty olemaan vierekkäin :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat