Paras karvanpoistomenetelmä?

Vierailija

Eli kertokaa mielestänne parhaita karvanpoistomenetelmiä varsinkin bikinirajalle. Mitkä kotikonstit toimivat parhaiten? Myös tuotemerkit ovat tervetulleita jos satutte niitä tietämään. Entä kauneushoitoloiden menetelmät? Paras hinta-laatu suhde?

Kiitos ja kumarrus jo etukäteen :)

Kommentit (15)

Vierailija

Bikinirajan ainaki ite vahaan veetin kylmävahaliuskoilla, jotka on tarkotettu vartalolle, leikkaan ne vaan aina pienemmiksi. Se on nopeeta ja tarkkaa.

Sääristä epiloin (panasonicin joku malli) tai vahaan tai sekä että :D Ja kainalot epilaattorilla, ennen otin pinseteillä, mutta se oli niiin hidasta hommaa ja silmät tuli kipeiksi :D Ja ennen karvanpoistoa kannattaa muistaa kuoria iho, että ne pienetki karvat nousee sieltä mitkä voi olla vielä vähän ihon alla!

Vierailija
miru

Bikinirajan ainaki ite vahaan veetin kylmävahaliuskoilla, jotka on tarkotettu vartalolle, leikkaan ne vaan aina pienemmiksi. Se on nopeeta ja tarkkaa.

Sääret ja kainalot epilaattorilla.. :)

Vierailija

Epilointi kai se paras ainakin itse toteamani karvanpoistomenetelmä on, vaikka ei sillä bikinirajasta ihan kaikkia alueita pysty ottamaan. Otan sen minkä pystyn ja loput vetelen höylällä aina kun tarvii. Mietin, että jos ottais nuo loput sit vahalla kun sillä otin aikasemmin mutta on vaan sen verran sotkusta puuhaa etten ole sitä pitkään aikaan tehnyt. Kylmävahaliuskoilla vois lähtee vaikka aika teknisesti vaativaa hommaa onkin. Ja kysehän oli siis brassityylistä tässä tekstissä ;)

Vierailija

Saan ensi viikolla laserkarvanpoistajan, toivottavasti se on niin hyvä kuin on annettu ymmärtää. Tulee kyllä tarpeeseen se vempain.

Vierailija

Saxpi, en ookkaan kuullu tosta laserkarvanpoistajasta, voisitko kertoo hieman lisää? Se ilmeisesti poistaa karvat pysyvästi? Myydäänkö niitä ihan kotikäyttöön? Varmaan aika kallista? Ja pystyyko sillä ottamaan esim. just bikinialueelta?

Vierailija

Jos noi kylmävahaliuskat ovat edelleen samaa laatua kuin joskus neljä-viis vuotta sitten, niin niillä ei ainakaan bikinirajasta karvoja saa pois. Tai sitten teillä on kovin ohkaset ja hennot karvat, jotka saatte. Sääristä mulla lähti kylmävahaliuskoilla vähän alle puolet karvoista ja loput liimautui siihen liisteriin. Sotkuista ja turhauttavaa puuhaa.

Siispä vetelen oman brassin höylällä. Joskus olen tehnyt itselleni personal brassivahauksen kaupasta saatavalla kuumavahalla. Mutta se sattuu liikaa, joten lopetin.

Vierailija

Mäkään en ikinä oo onnistunu kylmävahauksessa.

Eli tolla laserilla ei saa esim. kaikkia karvoja sääristä ym pois? Tai ainakin kestää hyvin hyvin kauan! Mutta kerrothan silti tuloksista kun oot päässy kokeilemaan?

Vierailija

On se tosi hidasta ja hankalaa kun karvat ei edes lähde irti, pitää vaan odotella et jotain tapahtuis. Suositus on 6 käsittelyä puolen vuoden aikana. Tosi pienen alan se laser käsittelee kerrallaan. Toisaalta käsittelyjen välillä ei tarvii pitää kuin 24 h tauko jos iho ei punoita.
Aika skeptinen olo mut jos se toimii niin se olis ihanaa. Kyllähän ohjeissa sanotaan suoraan että laser on hidas mutta pysyvä menetelmä.
Karvan pituus pitäis olla 1-2mm. Karvoja voi höylätä käsittelyjen välillä mutta ei repiä juurineen.
Informoin sitten toimiiko laser vai eikö. Kai tässä muutama viikko menee ennen kuin tarkemmin tiedän.

Vierailija

Itsellä on kaikista kosmetologin karvanpoistokäynneistä jäänyt huonot muistot, karvat eivät vaan lähteneet. Lyhentyivät vain :| Sääriin, reisiin ja kainaloihin käytän kestolemppariani: Venus Breeze :--) se on ehkä maailman paras karvanpoistotuote! Bikinirajalle käytän rfsu:n kehittämää intiimialueiden kirkasta geeliä ja höylällä vedän... :---) Lopuksi kannattaa levittää jälkihoitovoidetta rauhoittamaan ihoa.

Bambiino
Seuraa 
Liittynyt16.11.2009

Mie oon oikeest vieläkii aika pihalla näistä karvanpoistojutuista...
Sitä en oo vielkää tajunnu,että ne geelit ym. mitä käytetään höylien kanssa,niin poistaako ne jo itessään sitä karvaa vai onko ne vaan helpottamaan ajoa???

Ja onko voiko höylää käyttää alapäähän eli bikinirajalle???
Sellasta olen kans aina miettiny et kun puhutaan "bikinirajasta",niin minkä alueen se käsittää? Vai vedättekö kaikki karvat sieltä?

MITEN ihmeessä joku muka PYSTYY alapäähän käyttämää EPILAATTORIA!!!?? o_o
Huh huh...eihän sellasta VOI kukaa kestää?!

Vierailija

Millä tavalla poistatte kainalokarvoja? Olisko Veetin kylmävahaliuskoilla mahollista, mulla ne toimii säärikarvoihin tosi hyvin mutta hiukka luulen että kainaloissa saattaa sattua aika paljon... :) Entä miten läheltä ihan intiimialueita voi ottaa Veetin liuskoilla bikinirajaa?

Nanen
Seuraa 
Liittynyt13.1.2010

Kyllä minä oon höylällä koko alapään sheivannu :D ei oo mitään tullu vaikka kauan oon sitä harrastanu. Siinä on vaan se huono puoli , että ne kasvaa jo päivässä parissa sängäks joka on tosi ilkeen tuntunen. Oon miettiny noita vahaliuskoja että oisko ne paremmat, mutta en tiiä..

Vierailija

Minun kainaloihini eivät ainakaan nuo Veetin kylmävahaliuskat tehonnu! Tai siis sattui jumalattomasti vaan, irti ei lähteny juur mitään, ja erehdyin vielä laskemaan käden alas sen jälkeen ja se vaha liimas mukavasti nahat kiinni toisiinsa autsss!
Ja kyseessä tosiaan oli ihan kainalon ja bikinialueen kylmävahaliuskat. Bikinialueelle ne on toiminu kyllä erittäin hyvin! :)

Vierailija

Mullakaan ei toiminu kainaloihin Veetin kylmävaha, mutta se voi johtua siitäkin, että en osaa vahata sillä mitään muutakaan aluetta:D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat