Luottamus parisuhteessa

Vierailija

Saatan olla aivan pähkähullu skitso, mutten saa mielenrauhaa ennen kuin kuulen jonkun "järkevän" ihmisen mielipiteen tästä asiasta.

Ensin mitä taustatietoja, jotka saattavat vaikuttaa tunteisiini:
1. Olen ollut koko päivän 4 seinän sisällä ja syönyt mitä sattuu
2. Minulla on ollut syömishäiriö ja edelleen hyvin heikko itsetunto ja olen muutenkin epävakaa. Olen hyvin epäileväinen ja ennakkoluuloinen muita ihmisiä kohtaan.
3. Tämä on ensimmäinen seurustelusuhteeni.

Pelkään, että poikaystäväni pettää minua.
* kun tapasimme, ihmettelin miksi hänen sähköpostitunnuksellaan (*****@suomi24.fi) löytyy jonkun Turkulaisen samanikäisen profiili suomi24.fi:ssä. Epäilin silloin, että hän harrastaa jotain nettisuhteita ja on valehdellut profiilissaan asuinkaupungin. Hän kuitenkin sanoi, että suomi24:ssä voi luoda sähköpostitunnuksen millä tunnuksella tahansa eikä se ole hänen profiilinsa. Nyt kuitenkin kun taas mieli maassa stalkkasin hänen tunnustaan suomi24:stä, samalla tunnuksella löytyykin oikea profiili hänen nimellään, iällään ja oikealla paikkakunnalla. Suomi24 on tässä välissä uudistunut, joten joko suomi24 on poistanut vanhat profiilit (jollainen se turkulainen olis ollut) tai sitten poikaystäväni on vaihtanut oikeat tiedot tilalle.

* Hän ei aina vastaa puheluihini tai viesteihini. Kun olen kysynyt syytä, hän sanoo, että se on hänen mielestään epäkohteliasta räplätä kännykkää muiden seurassa. Kuitenkin kun hän on minun seurassani, hän vastaa aina välillä puhelimeen tai tekstaa (ei kuitenkaan aina).

* Ihan pari päivää sitten kun hänellä oli kännykkä kädessä ja sai tekstarin, hän yritti estää minua näkemästä sitä ennenkuin oli ehtinyt varmistaa keneltä se on. Tai siis hän käänsi kännykkää viestiä avatessaan vähän enemmän itseensä päin, ja sitten takaisin. Sen jälkeen hän sanoi keneltä viesti oli vaikken edes ollut kysynyt.

* Eilen hän lähti kaverinsa kanssa johonkin tapahtumaan ja kun kysyin pääsisinkö mukaan (jotta voisimme olla enemmän yhdessä), hän ei suostunut. Odotin perustelua ja kun sitä ei kuulunut, heitin "ai se on sellanen miesten juttu?" ja hän sanoi, että on.

* Hän hokee usein tarvitsevansa omaa aikaa, "ei aina voi olla kahestaan". Näemme kyllä päivän parin välein, ollaan yötä toistemme luona.. minulle se ei riitä mutta hänelle se on liikaa?

* Toissapäivänä hän oli joissain bileissä ja sen jälkeen hän on ollut todella hiljainen. Kun kyselin millaista oli ja mitä teitte, niin kuulemma olivat vaan juoneet ja henganneet... neljään asti aamulla?? En usko että missään bileissä kukaan jaksaa koko yötä vaan juoda ja istuskella?

*Bileistä seuraavana päivänä soitin aika ex tempore hänelle ja kysyin voisinko tulla kylään. Oli aika vastahakoinen tai siis ei heti sanonut että JOOOO! Aloin heti miettimään että sillä on siellä joku nainen ollut yötä ja tartti aikaa että saa sen ulos sieltä.

*Hänellä on parisänky, jossa hän pitää kahta peittoa. Olen pari kertaa kysynyt mihin ihmeeseen hän tarvitsee kahta peittoa kun nukkuu sängyssä yksin. Hän on koittanut selittää, ettei jaksa vaihtaa sitä pois ja "kyllä se on tuossa samassa asennossa ollut pitkään, emmä sitä käytä".. en jaksa uskoa.

:( Kasvattelen ja paisuttelen tätä asiaa mielessäni ihan hirveästi ja olen itkenyt koko päivän tämän takia. Sanokaa minulle ettei ole syytä huoleen!!! kaikki on vaan oman pääni tuotosta..

Näistä edellisistä huolimatta meillä on ollut tosi ihanaa yhdessä, hän on ymmärtänyt minua kaikessa (paitsi tässä asiassa, ei ymmärrä miksi kiukuttelen ja olen vaikea) ja meillä on ollut ihanaa yhdessä.

Kommentit (6)

Vierailija

ja tuohon suomi24-juttuun vielä lisäten, että nyt kun kokeilin niin sähköpostitunnusta EI voi itse valita vaan se tulee automaattisesti rekisteröidystä tunnuksesta. En tiedä oliko asia sitten toisin ennen uudistusta??

Vierailija

Munki mielestä tuo kuulostaa epäilyttävälle, mutta vaikee on sanoo oikeesti mitään, ku ei tunne tätä miestä. Ja saatan olla epäileväinen ihan vaan oman parisuhdeongelmani takia.

Sähköpostijuttu ei oo mun mielestä mitenkään outo. Toisaalta puhelimeen vastaaminenkaan kaveriporukassa ei välttämättä oo, ei munkaan poikaystävä ala jaarittelemaan mun kans puhelimessa jos on kavereidensa kans, viestiin kuitenki yleensä vastaa. Viestien lukemisen se voi estää ihan sen takia että ois jonkinlainen yksityisyys (tosin tätä en ymmärrä), mä en saa koskaan lukee poikaystäväni viestejä ensin, mutta kertoo yleensä sitte keltä ja mitä asiaa jos kysyn. Aina tyttöystäviä ei haluta tapahtumiin mukaan ja se on ihan ymmärrettävää, pitää olla omaa aikaakin. Bileiden jälkeinen hiljaisuudesta mulla taas tulee mieleen että jotain on tapahtunu ja se kaivertaa miehes mieltä. Mutta näin ku yksitellen ajattelee niin ei noissa jutuissa oo välttämättä mitään ihmeellistä.

Vierailija

Älä tyttö huoli, mielestäni vain paisuttelet asiaa ja miehen uskottomuus on kuviteltua. Yhdyn kaikkeen, mitä miru alemmassa kappaleessaan sanoo. Lisäyksenä: 1.Parisänky ja kaks peittoo ei kerro pettämisestä. Ne voivat olla tyttöystävän varalle (eli sinun). Itsellänikin on parisänky ja kaks peittoo, symmetrian vuoks, vaikken seurustelekkaan varsinaisesti. 2. Miksei vois vaan istuu ja kitata kaljaa 4 asti yöhön? Miesten juomiset tiedetään ja tarpeeks kännis pelkkä istuminen ja paskanjauhaminen on hauskaa puuhaa. Ja vielä: miehet tarttee vähän enemmän omaa tilaa kavereita ja harrastuksia varten. Puhu miehellesi suoraan miltä tuntuu, monet asiat ratkeavat puhumalla.

Vierailija

Minäkin voin vahvistaa peitto jutun ainakin, jos siitä on apua. Itselläni on lähes aina ollut parivuoteessa kaksi peittoa, vaikka asuinkin yksin. Ja lisäksi myös, meillä kun on kaveriporukassa bileet, niin lähet poikkeuksetta juodaan ja puhutaan paskaa vaan sinne aamuyöhön asti, ilman että kukaan tekee yhtään mitään erikoista :D
Teen itse myös ihan samaa kun saan viestin, että käännän sitä ensin itseenipäin ja katson sen ja sitten vasta mieheni saa nähdä, syy on varmaankin juuri, että viesti on tarkoitettu henkilökohtaisesti minulle, ja saattaa sisältää jotain, mitä esim. en saa kertoa miehelleni tai vastaavaa. Missään nimessä syynä ei ole se, että minulla olisi toinen mies tai muuta säpinää, sillä asia ei todellakaan ole niin ja silti käännän kännykkää aina :)
Miehet tarvitsevat samallalailla aikaa kaveriporukassa, kuin naisetkin, joten ymmärrän hyvin jos et pääse mukaan. Sitäpaitsi asia vio olla niinkin, että hän tahtoisi ottaa sinut mukaan, mutta kaverit ovat voineet sanoa, että ei naisia. Jokainen tarvitse eri määrän omaa aikaa.
Mutta suosittelen nyt keskustelemaan näistä häiritsevistä asioista, niin kyllä kaikki kuntoon vielä tulee. Voin ymmärtää ahdinkosi täysin :( Tsemppiä!

Vierailija

Juu kaljanjuontia on harrastettu aamuun asti, siis luokka 8-9 aamulla ja useinkin, etenkin jos näkee kvareita pitkästä aikaa. Itsekään en välttämättä vastaa puhelimeen kun tyttöystävä soittaa jos juttelen jonkun toisen kanssa samaan aikaan, se olisi epäkohteliasta juttelukaveria kohtaan - juttelemme kuitenkin tyttöystävän kanssa päivittäin puhelimessa niin yksittäisiä soittoja jätän huoletta vastaamatta.

Mutta kyllähän tuo viestien varominen hieman hassulta kuulostaa. Eli vaikka kaikkia tekstareita ei tarvitse näyttää niin ei kait moisia ilman syytä tarvitse piilotellakaan. Juttele asiasta ukkosi kanssa ja sano että kärsit heikosta itsetunnosta. Mutta tyyppiä tuntematta on vaikea sanoa, jotkut harrastavat pettämistä eri tavoin, toiset taas eivät pettäisi millään.

Sun pitää vaan koittaa päättää että haluatko puhua hänelle aiheesta vai koittaa esim syötillä. Tee sitten suomi24:ään uusi profiili joka ei ole sinä vaan teet sellaisen profiilin josta voisit ukkosi ehkä pitävän. Vieraiden ihmisten kuvien käyttöhän on vähintäänkin kyseenalaista, joten tee profiili ilman kuvaa ja lupaa tekstissä kuva kuvasta ja tyyliin et pety. Monihan ei kuvaansa kuitenkaan halua jakaa tuntemattomille joten kuvaton profiili riittää. Sitten vaan siis profiili kasaan jossa käytät hieman aikaa ja vaivaa jotta saat hyvän syötin, viestiä epäilemällesi profiilille ja jos vastailee niin sitten pyydät kyselet kaikkea ja pyydät kuvaa. jos viestittelyä jatkuu ja saat selville että hän todellakin on poikaystäväsi niin sitten heti homma poikki ja ukko vaihtoon. Eli jos sieltä seuraa hakee niin siinäpähän hakee, mutta ilman sinua.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat