Miehellä ei minkäänlaisia fantasioita/haaveita seksin suhteen

Vierailija

Olemme seurustelleet n.8 kk, ja harrastaneet seksiä enemmän tai vähemmän aktiivisesti koko tuon ajan. Aluksi seksi oli mukavaa, olimmehan toistemme ensimmäiset ja koko asia ihan uusi. Halusin usein ja harrastimmekin monta kertaa viikossa.

Seksi kuitenkin on muuttunut hyvin tylsäksi, eivätkä varsinkaan yhdynnät ole tuottaneet minulle minkäänlaista nautintoa pitkään aikaan. Mieskään ei ole enää yhtä halukas kuin ennen, ei tee juuri aloitteita tai ehdota mitään uutta. Hän kuitenkin saa orgasmin aina yhdynnässä, minä en enää. Yleensä minä olen kuitenkin se, joka ehdottaa jotakin piristystä ja kertoo toiveistaan seksin suhteen, muttei mies osaa vastata niihin oikein juuta eikä jaata. Olen luullut, että tämä kaikki haluttomuus johtuu kyllästymisestä, ja siitä että olemme tehneet samoja asioita liian kauan samalla tavalla ja liian usein.

Olen yrittänyt puhua ongelmasta, ehdottaa uusia paikkoja, kertoa MONISTA fantasioistani jne., mutta kun kysyn mieheltä, mitä hän haluaisi kokeilla, saan vastaukseksi: "en oikein mitään."

Tunnen itseni kamalan epähaluttavaksi ja tylsäksi. Onko hän kyllästynyt minuun näin lyhyessä ajassa niin paljon, ettei häntä kiinnosta edes YRITTÄÄ parantaa seksielämää? Olenko niin ruma, ettei hän halua harrastaa enää edes sitä tylsää seksiä, jos kuitenkin siitä nauttii sen verran paljon että saa nopeasti orgasmin jne.? Mitä minun pitäisi tehdä?

Ai niin, miestä on harmittanut myös paljon se, että hän laukeaa mielestään aivan liian nopeasti. Minuakin se on ärsyttänyt joskus, silloin kuin itsekkin kuvittelin vielä saavani orgasmin yhdynnässä, mutta eipä enää.

Kommentit (4)

Vierailija

mulla ihan sama juttu. paitsi kun yritän ottaa asiaa esille, niin saan vastaukseksi ''ei seksi ole tärkeintä'' ja luulee että olen hänen kanssaan vain seksin takia.

Vierailija

Ehkä hänellä vain on sellainen vaihe nyt, ettei seksijutut kiinnosta lainkaan? Ei se tarkoita, että sinä olisit epähaluttava tai muuta sellaista. Joskus vaan on niin, ettei seksiä tee mieli edes ajatella, toisinaan taas sitä tekee mieli koko ajan. Eihän naisenkaan tee mieli koko ajan. Miksi jos nainen kieltäytyy seksistä, sitä pidetään normaalina, mutta jos mies tekee samoin, hän on outo poikkeus?
Jos ukkoa ei kiinnosta niin turha sitä väkisin on ruveta selittämään fantasioitaan tai yrittää kaataa häntä sänkyyn. Nauttikaa toisistanne muuten, viettäkää hyvää yhteistä aikaa ja koittakaa lähentyä muutenkin kuin seksuaalisella tasolla. Kun kumppaneilla pelaa suhteessa se henkinen puoli niin fyysinenkin on yleensä paremmassa kunnossa.
Toki voit tai kannattaakin kysyä mieheltä asiasta suoraan, muttei painostavasti. Mistä tietää, jos hänellä vaikka on joku tietty syy haluttomuuteensa.

Vierailija

Tulee mieleen että seurustelet väärän miehen kanssa; hän ei pysy seksuaalisuutesi perässä, mikä lienee oikea syy haluttomuuteen kokeilla. Asia ei voi olla niin että mies haluaa paljon erilaista ja juuri samallainen tylsä seksi on saanut hänet tällaiseksi; silloin hän olisi innostunut fantasioistasi ym. Itselläsi taitaa olla aika paljon korkeampi libido. Sitä onko miehesi libido aina vai hetkellesisesti noin alhainen en voi tietää. Joudut kai selvittämään sen itse. Onnea!

Vierailija

Mulla on sama juttu, tosin ollaan seurusteltu jo 4v. Itse olen kypsynyt aika paljon seksin suhteen n. viimeisen vuoden aikana. Siis tarkoitan sitä että olen ns. tutustunut paremmin seksuaalisuuteeni ja haluaisin vähän "syventää" seksiä, kokeilla uusia juttuja yms.

Musta on vuoden verran siis myöskin tuntunut etten saa tarpeeksi seksiä enkä juurikaan vastakaikua haluihini. Ja tunnen kanssa itseni hyvin tylsäksi, epähaluttavaksi yms. Onko mies oikeasti kyllästynyt jo seksiin..? Noo, mutta sama tilanne siis kuin ketjun aloittajalla, paitsi että kestänyt jo hiukan pidempään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat