ruskean nahkatakin yhdistely

Vierailija

Ostin juuri äskettäin itselleni ruskean nahkatakin. Ja nyt heräsi sitten kysymys. Minkälaisien tai väristen vaatteiden kanssa se näyttäisi hyvältä?
Ehdotuksia :)

Kommentit (10)

Vierailija

Mikä tahansa väri näyttää mustan kanssa hyvältä, eli sitä kannattaa ainakin kokeilla. Farkkujenkin kanssa näyttää melkein kaikki vaatteet hyviltä, muuten se riippuu varmaan siitä, että minkämallinen ym. kyseinen vaate on.

Vierailija

Ruskea nahkatakki sopii monenlaiseen alaosaan. Takki näyttä hyvältä niin perus farkkujen kuin mustien ja valkoisten housujen kanssa. Näyttää hyvältä myös mustan lyhyen hameen (esim. vekkiminari) kanssa. Takin malli tietenkin vaikuttaa paljon sopivuuteen, mutta tässä nyt kuitenkin muutama ehdotus

tuulia1
Seuraa 
Liittynyt24.7.2009

Onko takki vaalea vai tumman ruskea? Itselläni on vaalean ruskea. Väreinä käy tosiaan monet, piristämään esim. pastellit, ja sellaista rauhallista yhteensopivuutta esim. vihreä, sinapinkeltainen ym. maanläheiset värit. Housuina tosiaan mustat ja lähes kaikki farkun sävy sopiva.. Loppujen lopuksi aika monipuolisesti voi yhdistellä.. :)

Vierailija

Nahkatakki näyttää aina hyvälle, itse käytän omaa tummanruskeaa takkiani oikeastaan kaikkien asujen kanssa :D ehkä verkkarit ei oikein sovi, mutta lähes kaikki muu kyllä.. Ehkä ihan samansävyisten housujen/hameen kanssa en laittaisi, mutta se nyt koskee kaikkia muitakin takkeja. Kukkamekko ja nahkatakki-yhdistelmä on ainakin muodikas nyt :)

Vierailija

Ruskean nahkatakin kanssa käy melkein mikä tahansa väri(ainakin omalla kohdallani). Mutta värejä ei sitten kannata laittaa kauhena monia samaan aikaan :D Musta sopii kaikkien kanssa!

Vierailija

Ruskeen nahkatakin kans menee kulutetut farkut tosi hyvin. Sit oon nähny pari photoa mis on esim sähkönsininen paita yhdistetty tummanruskeeseen nahkatakkiin ja se näyttä hyvältä. Mun mielestä nahkatakki vaatii pillifarkut tai ehkä hätätapauksessa hameen riippuen hameesta, mut se liittyy mun omaan tyyliin. Sit kultanen menee hyvin sen kanssa, punasta tai muita lämpimiä mutta ei ruskeita värejä en käyttäis ruskeen kanssa (taas mun omaa näkemystä) Mut kyllä ruskea beessin kanssa menee yms kunhan asussa on muutakin väriä. Musta, harmaa, valkoinen, ja esimerkiksi kulutettu farkku on varmaan kaikkein parhaimpia riippuen henkilökohtasesta tyylistä tietenkin

edit. vielä, huiveista senverran et jos haluaa käyttää nii mä ainakin ostaisin valkosen huivin tai sit jonkun vastaavan vaalean, jos haalean vaaleanpunainen inspaa niin esimerkiks sellasen. tai sit jonkun raikkaan, mut niitähän on kiva vaihdella asun mukaan. ja nahkatakin paras kaveri on nahkalaukku :D mutkyl kankaisetki menee.. juu (omia näkemyksiä :D)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat