ex vai nykyinen

Vierailija

Siitä on nyt noin puoli vuotta kun exäni jätti minut . Ja minulla on uusi ihana poikaystävä , mutta rakastan silti vielä exäänikin .
Yhdessä vaiheessa olin pääsemässä yli exästäni kunnes hän yhtäkkiä alkoi puhumaan minulle vanhoista ajoistamme ja flirttailemaan ja huomasin miten paljon rakastan häntä vielä . Minun jälkeeni exälläni on ollut kaksi muuta muijjaa joiden kanssa hänen suhde on kestänyt vaan noin viikon. Mutta nykyinen poikaystäväni on tehnyt exälleni selväksi ettei hän saa olla missään tekemisessä kanssani . Ja exäni liikkuu viel samas kaveripiiris kun minäkin .

auttakaa mitä mun pitäis tehä , koska rakatan kumpaakin ?

Kommentit (3)

Vierailija

Selvittää tunteesi. On ihan normaalia välillä ikävöidä vanhoja juttuja. Mutta kannattaa muistaa, että vanhoissa suhteissa oli aina jokin syy miksi ne ovat vanhoja, miksi erottiin. Punnitse tarkkaan kumpaan ihmiseen haluat panostaa ja kannattaa myös miettiä olisiko sinun helpompi olla jos toinen ei olisi siinä kokoajan myös mukana.
Tällä tarkoitan sitä, että jos haluat panostaa nykyiseen poikaystävääsi sinun kannattaisi sanoa entiselle poikakaverillesi, että yrittäisi arvostaa nykyistä suhdettasi eikä flirttailisi tai yrittäisi saada sinua takaisin.

Laitat nykyisen poikaystäväsi melko ikävään paikkaan ja toivon että pystyisit päättämään kumpaan puoleen käännyt. Kannattaa kumminkin lopettaa aikaisempi suhde ennen kuin antaa tulta toiseen suuntaan.

Vierailija

Erittäin epätodennäköistä on että saisit molemmat, joten sinun on siis tehtävä valinta.

Niinkuin frankie jo vinkkasikin, suhteen loppumiselle on aina olemassa syy. Mikä sinun ja exäsi eron syy oli? Miksi hän silloin jätti sinut, mutta yrittää nyt palata menneeseen? Yrittääkö exä edes saada sinua takaisin vai kokeileeko hän vain mahdollisuuksiaan? Kun entinen oma kulta onkin nyt toisen kainalossa ja näyttää onnelliselta, voi mustasukkaisuus ja muut tunteet nostaa päätään, vaikka toista ei välttämättä niin kauheasti takaisin haluaisikaan.

Nykyisesi kannalta huono juttu, että olet mitä ilmeisimmin lähtenyt liian nopeasti eron jälkeen uuteen suhteeseen. Kannattaa nyt miettiä juttu kunnolla puhki ja tehdä päätös. Jos valitset nykyisen, exälle kannattaa tehdä selväksi, että hän tulee myös pysymään exänä.

Vierailija

sinun pitää selvittää tunteesi ( ajattele kumpi tekee sinut onnelisemmpaksi, kumman kanssa et ajattele toista) vaikka satuttaisit jompaa kumpaa niin et tuohon tilanteeseen et voi jäädä...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat