mustasukkainen kultasi exästä?

Vierailija

siis oletteko koskaan olleet mstasukkaisia kultanne exästä?

olen itsessäni huomannut sen että jos nään jotain extyttöystävään liittyen esim. vanhan kuvan tai facebook kommentin niin päässäni alkaa "humista" kaikenlaisia ajatuksia vaikka meillä menee aivan loistavasti... silti mietin että kannattaisiko minun kertoa kullalleni tästä vai hermostutanko häntä turhaan vanhoja vatvomalla..

onko ajatuksen juoksuni siis outoa vai käykö näin muillekkin?? :D

kertokaa omia kokemuksia jos niitä on..

Kommentit (12)

Vierailija

Mustasukkaisuus sinänsä on normaali tunne, joten ei siinä ainakaan mitään outoa ole. Mutta jos sitä yksinään jää vatvomaan pitkäksi aikaa, se saattaa alkaa kasvaa ja herättää epäluottamusta, joka ei missään suhteessa ole hyväksi.
Mä muistan ekan kerran, kun tunsin mustasukkaisuutta aika lailla nolla-aiheesta, mutta siinä määrin, etten päässyt ajatuksesta mitenkään eroon itsekseni. Päätin, että haluan pois sen "myrkyn" sisältäni ja olla avoin. Kerroin ajatuksistani poikaystävälleni. Sanoin myös, että en pelkää, että mitään tapahtuu, vaan se on vain ilkeä tunne josta en pääse eroon. En halunnut siis tuntea mustasukkaisuutta, enkä varsinkaan antaa sen jäädä kalvamaan. Pelkäsin, että loppujen lopuksi alan sekoilla syyttä suotta ja epäillä poikaystävääni olemattomista.
Juteltiin asiasta ja oma oloni helpotti kovasti. Samoin poikaystäväni oli otettu siitä, kuinka avoimesti olin valmis puhumaan. Hänen tarkoituksensahan ei missään tapauksessa ole ollut saada minua mustasukkaiseksi eikä sitä halunnut. Puhuminen helpotti ja nimenomaan siinä vaiheessa, kun siihen ei ollut sen suurempaa syytä. Minusta on tärkeää tietää, mitä toinen tuntee, koska kertomatta sitä ei voi millään aavistaa.

Vierailija

Mulla on sama juttu, tai jos tiedän jonkun naisen jonka kanssa mieheni on ollu ja nähdään se jossain niin siitä tulee sellatteita tunteita joita en haluis et tulis, kun meillä menee todella hyvin mut kai se on vaan siitä kun aikasemmissa jutuissa luottamus ei ihan ollu se ykkös juttu. Mut en mä ainakaan viä oo ajatellu sanoo miehelle, koska en usko et siitä seurais mitään hyvää. :P

Vierailija

nyt mulla menee hyvin oman pääni sisällä.. en sinänsä kertonut asiasta kullalleni, mutta juttelimme aiheesta ja se rauhoitti mieltäni ihan itsestään.. nyt tiedän senkin että jos mustasukkaisuuden tunne menee ylivoimaiseksi niin voin todellakin puhua kullalleni siitä ja niin hänkin minulle...

exät on vaan exiä ehkä se tunne tulee siitä kun hänkin tuntee poikaystäväni tottumuksista yhtä paljon kuin minäkin.. taino minä silti ehkä enemmän ;D

Vierailija

En oo vielä ainaskaan ollu mustasukkanen existä, mut en oo kyl kuullukaan et mies olis niitä nähnykkään. Ja vaikka tapaskin exänsä jossain, en usko et olisin siit mustasukkanen, koska siihen on kuitenkin varmasti syy miks ne on nimenomaan entisiä eikä nykyisiä. Eri asia olis jos mies viettäisi kauheesti aikaa entisen tyttöystävän kanssa, sit olisin varmasti mustasukkanen vaikka en varsinaisesti epäiliskään mitään tapahtuvan. Mut täytyy tunnustaa et jos vaikka baarissa törmättäis miehen entiseen hoitoon, niin kyl mulla varmastikkin tulisi sellanen outo tunne.. En varmaakaan haluis kyl tutustua sen neidin kanssa.

Vierailija

Emmää jaksa olla, turhaa harmia itselle ja ylimääräistä kränää suhteelle. Ovat kavereita ni jatkuvastihan sitä sais mustistella. Mulle riittää että tiedän itse olevani se ykkönen ja menneiden olevan menneitä. Nykytilanteessa ei kuitenkaan ole minkäänlaista aihetta mustasukkaisuuteen ja menneitä on turha miettiä kun ei niille mitään kuitenkaan voi. Menneisyyshän se mullakin on :)

Vierailija

seurusteltii kaks vuotta, erottii, molemmilla oli uudet hetken, mutta palasimmekin takaisin. päässäni hurisi vuoden verran kultani eksä. onkohan enää normaalia? nyt alan pikkuhiljaa päästä asiasta yli

Vierailija

voisin sanoa etten ole niinkään mustasukkanen mieheni eksästä... mutta mua ottaa päähän suunnattomasti kun suhteemme alusta asti mieheni eksä on pitänyt yhteyttä mieheeni... "voinko tulla kahville?" "tuu saunomaa ja ottaa muutama kalja, jutellaa ja nukutaa vierekkäi..." joopa joo.. ihan ku menis mulle ainaki läpi et mieheni eksä tahtoo vain "nukkua" niin varmaan...

tilanne oli se että mieheni oli eronnut vuosi aiemmin eksästään enneko mä astuin kuvioihin mukaan... sen vuoden aikana eksä oli soittanut viikottain miehelleni ja pyydellyt mitä omituisimpia asioita...

ja siitähän se liekki yltyi ku mä tulin kuvioihin mukaan.. ensinnäkin eksän kaveri alkoi mulle laukoo "totuuksia" miehestäni facebookin kautta.. toisekseen miehen eksä soitteli ja laitteli viestii melkein päivittäin..
mulla palo kiinni ja sanoin miehelle suoraan et "joko minä tai eksä.. toinen on parempi jättää sit rauhaan..." no mieshän tietenkin valitsi mut.. ja ilmoitti eksälleen viestinä asian..
eksä piti 2 kk hiljaisuutta, kunnes eilen laittoi viestiä miehelleni et tahtoisi tulla mieheni luokse kahville... (tietää tasan että asumme yhdessä) ja suuttui kun mies sanoi ettei se todellakaan ole tervetullut meiän kotiin.. ikinä...

en tajua sitä naista mitenkään.. no siinä mielessä ymmärrän että roikkuu miehessäni.. onhan hän komea ja mukava mies..

mutta eniten ihmettelen sitä että tämä eksän kaveri laittoi mulle viesteissä suoraan julki että mieheni on erittäin arvaamaton humalassa (todellakin.. meni ja kosi perkules.. :D ) ja ettei muka koskaan siivoa saati vaihda lakanoita... (mielenkiintoinen väite sillä mä kun menin ekaa kertaa yöksi miehen luokse niin lakanat oli puhtaat ja likaiset roikkui kuivumassa..)
mutta jos siis eksän mielestä mies on noin huono ja kamala niin miksi tahtoo hänet sit takaisin??? ei voi tajuta... ei vaan mene mun jakeluuni..

tosin.. nyt kun tätä tekstiä tässä kirjoittelin ni tajusimpa et taidan sittenkin olla mustis ... :D mut eipä se ole onneksi vaarallista.. ja kun tiedän että miestäni ottaa päähän suunnattomasti eksänsä käytös joka ei tajua suoraa puhetta saati suomen kieltä... :S

Vierailija

En ole koska poikaystäväni exä asuu niin kaukana täältä missä me asumme, että "törmääminen" häneen on ihan mahdotonta. Myöskään siksi en ole, koska poikaystäväni haukkuu exäänsä mm. lehmäksi. :D Ja tiedän, että poikaystävällän ei ole mitään tunteita exäänsä kohtaan.

Vierailija

Poikaystäväni exä edelleen kännissä säntää mieheni kaulaan, mutta rakkaani aina sanoo että etsi toinen. Itekki oon joutunu ärähtää eukolle :D

Vierailija

Miehelläni ei varsinaisesti ole mitään rasittavia eksiä, mutta näitä yhden illan juttuja on pari, ja koska en yhden illan juttuja itse ole halunnut harrastaa (mahdollisuuksia olisi ollut), se pistää välillä mustasukkaisuusvaihteen päälle. Rasittaa vain ajatellaki miestäni jyystämässä kännispäiten jotain lehmää pelkästään himojen tyydyttämiseksi :D Ajattelin aina hankkivani miehen, joka ajattelisi seksin harrastamisesta samoin kuin minä (=seksi kuuluu rakkauteen), mutta asia tuli ilmi vasta kun olin päässyt jo rakastumaan. Tämän asian takia halua muuten täydellistä miestä pistää vaihtoon, vaikka se minulle tärkeä juttu onkin.

Ilmapallero

No siis pakko myöntää, että itse koen aivan JÄÄTÄVIÄ mustasukkaisuus kohtauksia avopuolisoni eksästä. Apua. Ollaan kohta puolitoista vuotta pidetty yhtä ja ralastetaan toisiamme hurjasti. Suhteen alkuaika kuitenkin oli erittäin myrskyisää eikä asiaa helpottanut joku huntalo ämmä, joka koetti vinkua miestäni jatkuvasti kahville ja itki koko ajan puhelimessa että "selvitetään asiat, selvitetään asiat". Mieheni ei ollut tahtonut loukata eksäänsä, mutta lopulta päätti hoitaa asiat kuten ne kuuluukin.

En tiedä, onko minussa vikaa, mutta usein saatan just mennä stalkkaamaan avokkini exää ja selata kauas esim. Insta-feedissä. Sitten koen järkyttävän pahaa oloa, jos näen jossain mieheni ja hänen eksänsä KOLME vuotta vanhaa kommentointia.

Okei, nyt kun kirjoitan tätä asiat tuntuu jo sutviintuvan päässä. Tämä on mun ensimmäinen suhde ja ollaan puhuttu näistä asioista avoimesti. Ehkä vielä joku päivä pääsen yli tästä kaikesta :)

Tsemiä muille, jotka tuli hakemaan mun tavoin tietoa siitä oonko jotenkin hullu. En oo, mutta mun itsetunnossa saattaa olla jotain tekemistä. Onneksi on maailman rakastavin (ja usein myös hönöin...) mies elämässä. Mulla on kaikki hyvin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat