YHTEINEN AIKA...

Vierailija

Ihmettelen miksi mieheni ei halua olla ns.kahdestaa kanssani.
meidän piti siis huomenna mennä miehen porukoiden kesämökille.
tänään hän oli sit nähny kavereita kuapungilla ja oli tullut puhetta siitä,että mitä hän tekee v-loppuna ja missä hän meinaa olla vlopun.eilen puhuimme et menisimme mökille kahdestaa eikä ollu puhetta et kaverit lähtee. tänää hän sit soitti ja sanoi et pari muuta kaveria lähtee kuulema kanssa mökille.kysyin miks hän ei mun kaa neuvotellu ensiks,ennen kun lupas kavereilleen..
me kuitenki näemme loppujen lopuks ns. vähemmän ku hän kavereitaa.hän sanoi että aikoo juoda perjantain ja lauantain ja sunnuntaina lähdettäs porukalla pois. eli meille ei jää aikaa koska menisin sunnuntaina kotiani.ehdoti et hän veisi esim.lauantai iltana kaverit pois ,mut hän ei suostunu..
kysyin miksi hän ei voi olla kanssani ja hän vastasi:miks ei voi olla kaverien kaa/porukalla..tilanne sit päätty niin,et sanoin miehelleni et kerta sä et voi olla mun kaa kahestaa tai ees miettiä mun ehodotuksia,niin et sit lähe ollenkaan.
olisin vaan niin halunnu viettää hänen kaa aikaa kahestaa myös ja tehä asioita kahestaa.
onko kellää kokemuksia kyse. asiasta??
kertokaas neuvoja/vinkkejä,miten miehen sais olee kahestaa enenmpi..

Kommentit (7)

Vierailija

tuttu juttu, joskus vaa pakotat sen olee sun kaa, varaa joku pikku lomamökki tms. 2 hengelle nii eiköhän se siitä. Huomattu on että miehet on aika laumaeläimiä... :s

Vierailija

Tosi tosi ikävää käytöstä poikaystävältäsi, mutta ehkä jotkut vain ovat tuollaisia...
Olitteko seurustelun alkuvaiheessa enemmän kahdestaan? Tapailitteko porukassa vai kahdestaan?

Vierailija

hmm.. no ite asias oltiin mun mielest ainaki, jonki verran enempi kahdetaan. mutta tavattiin myös välillä esim.kullan kamuja..
oks kellää samanlaisii kokemuksii??
kertokaapas nevoja/vinkkejä??

Vierailija

Jos ei kauniisti pyytämällä eroa laumastaan, kannattaa kertoa kaverille rehellisesti ettei tällainen peli vetele. Jos yhteistä aikaa ei kaksin ala löytymään (tai mies sitä tunnu haluavan), saa mies etsiä sellaisen hanipupusen, jolle riittää seurusteluksi seuranpito koko mieslaumalle.

Jos ei kiinnosta olla kahdestaan niin turha roikkua sellaisessa tyypissä, teet vain hallaa itsellesi, ansaitset ehdottomasti parempaa kohtelua mieheltä. Minä en suostuisi katselemaan tällaista kohtelua itseäni kohtaan vaan vaihtaisin ehdottomasti sellaiseen ihmiseen joka haluaa olla kanssani ja näkee vaivaa yhdessä vietetyn ajan eteen.

Kannattaa tarkastella suhdetta siinäkin valossa että kumpi teistä ehdottaa yhteistä tekemistä. Sinä vai hän? Onko tekeminen kummallekin mieluista? Joskus miehille pitää muistuttaa, että oma nainenkin osaa pitää hauskaa siinä missä kaveriporukka. Jos yhteinen aika on aina vain pelkkää kuhertelua ja sohvan nurkassa nyhjäämistä, alkaa miehen testorteronitaso vaatimaan jo jonkinlaista miehistä äksöniä. Järkkää siis kullallesi kunnon actiontreffit (miehelle mieluisassa muodossa), niin varmasti alkaa sinunkin seurasi kiinnostamaan.

Vierailija

Tuttu juttu.
Olin pari kuukautta miehen kanssa, jolle kaverit tuntuivat merkkaavan enemmän kuin minä. Aina piti ottaa kavereita mukaan jonnekin lähtiessämme. Tai kun vietimme kahdenkeskistä aikaa vaikkapa leffaa katsellen, piti jo leffan jälkeen lähteä jonnekin iltaa viettämään jos kaveri sattui soittamaan. Vaikka oli jo sovittu aiemmin, että nyt vietetään kerrankin kahdenkeskistä iltaa. Eikä kyse ollut siitä, ettenkö olisi tuonut ajatuksiani hänelle julki kuinka paljon minua pänni se ettemme koskaan olleet vain kahdestaan.

Kai mies oli epäkypsä suhteeseen, kun juhliminen/kaveriporukassa oleminen oli se pääasia niin arkena kuin viikonloppuisinkin.
Ja kävi vieläpä kuin pisteeksi ii:n päälle, että mies eräänä iltana kostean viikonlopun jälkeen meni ja petti. Kuulin tästä jälkeenpäin hänen eräältä kaveriltaan.
Joten ratkaisin asian jättämällä miehen. Kurjaltahan se tuntui, kun en jälkeenpäin saanut mitään yhteydenottoa. En viestiä, en mitään. Mutta parempi näin, nyt hänkin saa vapaasti olla niin paljon laumassaan kuin tykkää.

Vierailija

Niin tuttu tilanne, samantapainen tarina olis mulla esimerkki miljoonien samanlaisien tarinoiden joukossa.
Me seurustelemme nyt neljättä vuotta, ja siitä ensimmäinen vuosi oli sitä kun muakin huomioitiin.
Viimeiset pari vuotta on sitä että, mun aikani mieheni kanssa on suunnilleen joka sunnuntai kauheassa krpaulassa, kun se ei muuhun pysty kun olemaan kotona niin silloin on aikaa mulle.
Todella harvoin on mitään yhteistä leffa iltaa puhumattakaan yhteisistä romanttisista kaksin keskisistä viikonloppu reissuista.
Mieheni kaverit vie kaiken ajan.

Vierailija

Sama tilanne mulla myös tällä hetkellä. Ei tunnu poikakaverilla olevan ollenkaa aikaa mulle. Just aloitin opiskelun eri paikkakunnalla ja asun sitte sielä viikot ja olis tosi kiva nähdä viikonloppuisin, mutta ei ku tuntuu hänellä olevan aina jotain tekemistä. Oon koittanu kysyä, että mikä mättää, eikö se halua vai mikä on. Yleisin vastaus on, että anna mun olla tai oo hiljaa. Ollaan seurusteltu reilu kolme vuotta ja nyt tää on sitte muuttunu tämmöseksi. Tuntuu suoraan sanottuna ihan helvetin paskalta, ku kuitenki rakastan sitä. Jättäminenki tuntuu jotenki niin lopulliselta, ja olis kiva saada selvitettyä tää asia jotenki muuten. En oikee tiiä mitä pitäs tehä asialle, joten vinkkejä otetaan vastaan..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat