Mitä tämän pojan mielessä liikkuu?

Vierailija

Poika jätti minut jokunen aika sitten. Tosin hänellä oli masennusta ja pahaa stressiä ollut viikon verran. Ja vielä neljää päivää ennen eroa oli kertonut kavereilleen kuinka paljon minusta välittää ja kuinka tärkeä olen hänelle.

Kuitenkin sanoi kun erosimme, ettei halua enää edes yrittää ja tämä ratkaisu tuntuu parhaimmalta. Ja sanoi että rakastaa minua silti, sovimme kuitenkin että pysymme hyvinä ystävinä, sillä poika ei halunnut kuulemma menettää minua kokonaan.

Hän oli kuulemma sanonut ystävälleen seuraavana päivänä että minä en oikeasti ahdistanut häntä, vaan poika "heijasti" ahdistuksensa minuun ja syytti mua siitä ilman syytä. Ja sanoi että katuu hieman ja tulee myöhemmin vielä enemmän katumaan.

Nyt on antanut mun ymmärtää että hänellä on tunteita mua kohtaan, vaikka ei niitä minulle myönnäkkään kun olen kysynyt. Halaili minua kun tapasimme, pussaili poskelle, soitti keskellä yötä koska halusi jutella kun oli niin paha olla. pisti tekstiviesteihin sydämiä, suuttui kun kerroin että tuttava yrittää parittaa minua eräälle toiselle.

Antaa siis ymmärtää, mutta minulle kertoo että on aika mennä eteenpäin. Mitä mun pitäis ajatella siitä?

Kommentit (5)

Vierailija

Mulla on ollu just sama tilanne..
Ensin sitä halutaan erota, mutta kuin noin kuukausi on menny sitte jätkä alkaa vinkuu takas.. :/

Minä en enään lähtisi takaisin suhteeseen, koska se on minun mielestä niin epäkypsää; ensin jättää, sitten antaa toivoo että vielä vois tulla jotain, sitten haluaa taas seurustella, ja sitten ei haluakkaan seurustella...

Tai sitten hän ei vaan osaa päästää irti..

Oletteko olleet pitkään yhdessä?

Vierailija

Mun mielestä kuulostaa siltä, että jätkällä on jotain omia ongelmia, mutta että se kuitenkin on ihan kiinnostunut susta. Vähän lapselliselta tuo käytös kuulostaa, mutta masennus ja stressi voi kyllä aiheuttaa sellasta. Mutta tuo on sulle kuitenkin tosi ikävä tilanne, kun jätkä antaa ymmärtää mutta saattaa todellisuudessa puuhastella ties mitä, pitää varalla yms. Jos sanoisit että joko palaatte yhteen tai sitten etten ole missään tekemisissä siihen saakka, kunnes voitte olla oikeasti pelkkiä ystäviä?

Vierailija

Itselläni oli lähes sama tilanne. Seurustelin melkein vuoden pojan kans, joka oli masentunut. Yhtäkkiä hän vain jätti ja vaihtoi uuteen...
Olin tottakai vihainen tuosta, mutta toisaalta olin onnellinen, että "pääsin" hänestä eroon (niin julmalta kuin se kuulostaakin), koska hän uhkaili usein itsemurhalla ja tämä oli minulle henkisesti todella raskasta.
Ja eipäs menny sitten kauan aikaa, kun hän alko lähettelemään viestejä, että kaipaa minua ja että tappaa itsensä ilman mua. Ja taas kun yritin auttaa häntä,hän sanoi rakastavansa ja kohta oli taas uuden tyypin kans. Tämän jälkeen en ole pitänyt yhteyttä, koska ymmärsin, että hän ei muutu. Jouduin tekemään hänestä myös ilmoituksen poliisille, koska hän alkoi lähettelemään hirveitä viestejä minulle(mm. kuvaviestejä).
Tuntuu, että myös luuma sinun "pojalla" on ongelmia itsensä kanssa, jotka hänen pitäisi saada kuntoon. Toisaalta ymmärrän myös poikaa, koska masennus muuttaa ihmisen. Ajattelin myös, että ehkä hän halusi eron suojellakseen sinua(ettet väsy hänen masennukseen).

Vierailija

ei oltu kovin kauaa yhdessä. Ja kyllä, poika itse sanoi että on niin solmussa ittensä kanssa ettei senkään takia tiedä mitä tehdä.
Ja eräs pojan kavereistakin sanoi mulle että hän on sellanen että suojelee ihmisiä omilta ongelmiltaan. Halusi kuulemma suojella minua sen omilta ongelmilta.

Mutta en ole varma haluanko takaisin enää ihmistä, joka ei ole varma haluaako olla mun kanssa..

Vierailija

Ymmärrän luuma tuon, että et halua välttämättä poikaa takaisin. Onhan se raskasta, jos joutuu koko ajan miettimään, että haluaako poika olla yhdessä. Ja toisaalta saa myös koko ajan pelätä, että millon hän taas jättää.

Mutta yritä kuunnella sekä tunteita että järkeä ja päättää sitten, että mitä teet pojan suhteen :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat