Mistä tietää, onko mies vain seksin perässä?

Vierailija

Jakakaapa kokemuksianne ja veikkauksianne, mitkä ovat varmoja merkkejä siitä, että mies on kiinnostunut vain seksistä.

Kommentit (14)

Vierailija

Miehenä tuosta asiasta ei ole kokemuksia..vaan tietoa :D Eiköhän se tule selväksi, kun mies vonkaa koko ajan seksiä.. Tai vihjailee makkarileikkien suuntaan koko ajan.Eikä halua tehdä muuta kanssasi. Tai on niin sanottu pelimies, vaihtaa heti naista kun on saanut siltä.

Vierailija

Ainakin siitä, että mies haluaa edetä todella nopeasti suhteessa ja näyttää kiinnostuksensa hyvin suoraan alusta alkaen! Puhumattakaan siitä, että mies alttiisti osoittaa kiinnostusta toisiinkin naisiin, tosin ei välttämättä sinun itsesi nähden.

Selvä merkki on sekin, että itse joutuu pohtimaan koko asiaa...

Sinänsä aika surullista, jos toinen joutuu viimeiseen asti elättelemään toiveita oikeasta rakkkaudesta...

Mitä mieltä olet näistä "merkeistä"? Itse mieskaveriporukoissa paljon viime aikoina kulkeneena olen päässyt seuraamaan tätä hyvin läheltä...

Vierailija

Noo, jotan kokemusta kyl on..

- Mies vonkaa sexiä
- Mies suuttuu kun ei saa

En juuri nyt muista enempää :( siitä on jo noin 3 vuotta

Vierailija

Mua mietityttää vähän, että mikä on liian nopeaa etenemistä? Nuorempanahan oli niin, että ekat pari viikkoa ei uskallettu paljon muuta kuin kädestä pitää ja ehkä pussailla.
Vanhempana on kai sallittua vähän nopeampaa ja suorempaa käytöstä, vai? Oon ihan pihalla näistä asioista. Onko esimerkiks liian nopeaa, jos suutelee jo tokalla näkemiskerralla? Entäs jos kolmannella tai neljännellä kerralla mies koskettelee rintoja ym.?
Toisaalta mietin, että itsekin olin enemmän kuin halukas tekemään vähän intiimämpää tuttavuutta ja mennä suutelua pidemmälle, mutta en mä ole vaan munan perässä.
Auttakaa avutonta :(

Vierailija

Jos mies ei ikinä halua tehdä kanssasi muuta kuin "oleskella" siellä sängyn pohjalla, vaikkapa lähteä leffaan tai syömään, ei kyse ole kuin seksisuhteesta. Varsinkin jos mies suorastaan pelkää olla kanssasi julkisilla paikoilla, hänellä on hyvin varmasti myös muita hoitoja, joita hän pyörittää miten haluaa. Valitettavaa mutta totta.
Yleensä oman kokemukseni mukaan jos tapaat baarissa miehen ja hän osoittaa olevansa kiinnostunut sinusta, hyvin suurella todennäköisyydellä hän on etsimässä vain ja ainoastaanm yhen yön juttua, sillä ei miehet lähde baareihin vaimoa metsästämään, yleensä...

Vierailija

Jos tapaat miehen baarissa, yleensä tällä on mielessä vain seksi. Tämä pyytää yökylään ja vonkuaa ja vonkuaa. Tämänhetkinen suhteeni (kestänyt 10kk) eteni todella nopeasti, eikä mies kyllä pelkkää seksiä halunnut.

Sama tietenkin alaikäisillä, poika joka humalapäissään vonkuaa, on melko varmasti vain seksin perään. Jos miehen kanssa olette tutustuneet ja hengailleet muutaman viikon ja homma päätyy seksiin TUSKIN on kyse vain seksistä. Eiköhän mies sitä seksiseuraa muutenkin saa kuin "tuhlaamalla" tämän pari viikkoa odotteluun. Vaikea kyllä selittää asiasta. Kokeneena oppii paremmin. Ja eiköhän sekin ole selvää että mies ottaa yhteyttä vain seksi mielessä jne jne. Toivottavasti tästä jotain tuli ilmi, en oikein saanut ajatuksiani sanoiksi! :D

Vierailija

Ylenpalttinen lääppiminen, kliseiset kehut, sinun juottamisesi jumalattomaan känniin ovat ainakin varmoja merkkejä pelkästä seksin halusta. Ja se että mies pyytää sinua lähtemään kahdestaan jonnekin (siis kesken baari-illan).

Baarissa miehet ovat melkein aina pelkän pesän perässä. Itse löysin tosin tämänhetkisen mieheni baarista, mutta hän oli selvinpäin kuskina kaverilleen silloin. Itse olin sinä iltana pelkästään yhden illan hauskanpidon perässä, mutta mies halusikin aivan muuta :D

Vierailija

Itsekkään en ole varma onko poikaystäväni vain seksin perässä joten mitäs sanotte.
harrastimme seksiä ennen seurustelua. Heti seksin jälkeen seurustelu alkoi.lähes joka kerta kun tapaamme hän haluaisi että sekstailisimme. Hän ei ikinä halua olla muualla kuin hänen luonaan ja joskus minun luonani. Silti hän on välillä aivan ihana minua kohtaan tai ainakin ystävällinen.

Vierailija

Siis harrastatte jatkuvasti seksiä, ettekä liiku sängystä oikeen mihinkään, ja sun "poikaystävä" on välillä ystävällinen sulle? Mitä tohonkin nyt sanois.. :D

t: Kristillinen nuori mies.

Kyllähän näitä pillun peräs pyörijöitä piisaa.. Itse en miehenä arvosta ko. touhua ollenkaan. Jos haluu selvittää onko seksin peräs niin on hyvä sanoa että seksiä ei tuu ennen avioliittoa:)

girlsgirlsgirls

iiris19....... kaun tää teidän suhde on kestäny?

mies haluaa vaan seksiä jos suuttuu siitä ettei sun tee mieli ja hän on kutsunu sut "turhaan" tai jos hänellä on muita seksikumppaneita, ei puhu yhteisestä tulevaisuudesta yms. jos mies on oikeasti rakastunut/ihastunut hänelle ei merkkaa mikään muu kun että sulla on kaikki hyvin. mun mielestä muussa tapauksessa sen miehen  voikin sitten vaihtaa.

Vierailija

Ite tuhlasin liiankin monta kuukautta tällaseen tyyppiin. Oishan sen jo alussa arvannut, mutta ihastuneena vaan toivoin, että asiat muuttuis. Mutta siis mies ei juuri laittanut viestiä muuten kuin illalla, jolloin pyysi luokseen, arvaatte kyllä minkä merkeissä. Hän puhui aina, mitä kaikkea voitais tehä niinku mennä leffaan, matkustaa jne. mutta mitään tollasta ei tietenkää ikinä tehnyt. Kysyin parikin kertaa suoraan, mitä haluaa ja aina epämääräisesti väitti, että haluis vakavampaakin, eikä välitä seksisuhteista, kunnes sit joskus loppuaikoina ilmoitti, ettei oo missään välissä välittäny musta tippaakaan.

Eli sanoisin, että aika selkee merkki on, missä merkeissä tapaatte. Mun mielestä vaikka seksiä ois jo alussa, se ei tarkoita, että mies sitä vaan haluaisi, mutta jos ette oikeesti tapaa missään muissa merkeissä, niin...
Ja se, onko mies oikeesti kiinnostunut susta ja sun asioista. Monet toki tonkin osaa hyvin näytellä.
Ja kuinka paljon mies viestittelee silloinkin, kun ette oo näkemässä, tosin tossa voi olla paljon vaihtelua ihmisten välillä - kaikki ei vaan oo niin viestittelyihmisiä vaikka vakavampaa haluiskin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis harrastatte jatkuvasti seksiä, ettekä liiku sängystä oikeen mihinkään, ja sun "poikaystävä" on välillä ystävällinen sulle? Mitä tohonkin nyt sanois.. :D

Mitä siitä muuta kuin, että mies on saanut vakipillun! Jos nainen hyväksyy tuollaisen käytöksen, ei ole kummllakaan älykkyyttä.

Eiköhän parinmuodostus lähde siitä, että ensin tutustutaan, katsotaan onko elämän arvot ja lähtökohdat samalaiset, harrastukset, kiinnostuksen kohteet! Siis muuhun kuin seksiin!

Tämä maailma näyttää muodissaan siltä kun kaikki nuoret naiset olisivat huoria. Joten ei tarvitse ihmetellä miehilta samankaltaista käytöstä naista kohtaan, eli heti panohommiin ja se on siinä. On naisesta kiinni mitä miehet haluaa ja mitä heille antaa. Siis naiset katsokaa eteenne, että ei sitten joskus tarvitse katua!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat