tääkö oikein

Vierailija

Olemme miesystäväni kanssa surustelleet liki 3 vuotta.Nyt kesälomanne aikana sain hänet kiinni seksisuhteesa joka ties lie jatkunnu jo tovin(hänen sanojensa mukaan seksiä ollut vain 1 kerran suhteemme aikana)mitenkähän pitäisi olla ja käsitellä asiaa.hän sanoi että erehdys rakastaa minua ym ym...ja minä rakastan jokatapauksessa myös häntä.liekkö siinä syy kajota vieraaseen lihaan kun emme kuitenkaa asu samassa kaupungissa ja näe joka päiväkään.kun emme enään teinejäkään ole niin eiköhän pitäisi suhdetta jatkaa ja aikahan parantaa haavat....

Kommentit (1)

Vierailija

Vaikea tilanne. Olen vasta 17 vuotta vanha, että katson asioita tietysti vähän eri kantilta kuin sinä, mutta tässä mun mielipiteeni...

Itse kuvittelisin että tuollaiset teot on sellaisia, että ne voi antaa anteeksi, mutta koskaan niitä ei unohda. Täysi luottamus ei ehkä ikinä palaa, ja pitää varoa, ettei tule itse vainoharhaiseksi ja ala epäilemään miehen jokaista liikettä ym.

Sun ei tarvitse vielä päättää, lopetatko suhteen seinään vai jatkatko ajasta ikuisuuteen. Jatka niin pitkälle kuin pystyt - jos tuntuu, että molemmat rakastatte toisianne ja mies oikeasti katuu tekoaan, ja voit luottaa ettei hän tee samaa uudestaan, miksi ihmeessä ette jatkaisi? Jos taas huomaat, että elämä muuttuu sellaiseksi, että alat pelätä miehen pettävän uudestaan hetkenä minä hyvänsä, niin ei sellaista kovin kauaa jaksa. Syö vaan sisältä sellainen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat