Jatkanko vai en?

Vierailija

Tapasin noin kuukausi sitten erään miehen, jota olen nähnyt säännöllisesti viikoittain. Nyt minua on alkanut vaivaamaan mitä tämä mies minusta oikein todellisuudessa tahtoo. Kun olemme yhdessä juttelemme asioista ja mielestäni tulemme hyvin toimeen, ja seksiäkin olemme harrastaneet aina kun olemme nähneet. Mitä enemmän näemme sitä enemmän olemme alkaneet antamaan hellyyden osoituksia toisillemme, kuten halailuilla,suudelmilla yms. Tässähän ei pitäisi olla mitään ongelmaa, mutta olen 19 ja tämä henkilö 25 ja olemme sopineet ettei kumpikaan kerro kenellekkään tapailustamme. Asia oli ihan ok mielestäni koska molemmat pitivät vain hauskaa aluksi, mutta nyt kun tunteet ovat alkaneet tulla peliin mukaan niin en tiedä mitä tehdä. Yritin keskustella tästä asiasta miehen kanssa, että kuinka kauan voimme jatkaa näin. Hän vain sanoi sen olevan tulevaisuuden murhe. Olen hieman sekaisin tilanteesta, koska olen ihastunut häneen ja hänkin minuun (ainakin sanoi niin). Mutta onko minun järkeä jatkaa tapailua, joka luultavasti pysyisi salaisena, ja ei voi koskaan tietää milloin tämä loppuu? Lisäksi ikäero on toinen ongelma. Ikäeroa ei sinänsä edes huomaa kun olemme yhdessä, ja hänkin sanoi ettei se ole ongelma, mutta molempia vaivaavat toisten ihmisten mielipiteet kuten vanhemmat yms. Itse olen vielä todella herkkä ihastumaan ja tykästymään ihmiseen, ja en todellakaan tietä kannatteeko minun tapailla tätä ihmistä, kun en edes ole varma miehen tuntemuksista.

Kommentit (7)

Vierailija

Hmm kuulostaa aika vaikeelt tilanteelta. :o Mut jos oisin sun tilaantees en enää tapailist sit miestä, koska jos alatte seurustelee ja haluutte pitää senki salassa ni mitä siit sit tulee? :o

Mut tee niiku ite näät parhaaks. :)

Vierailija

Mä en oikeestaan osaa auttaa, mutta mun oli pakko kirjottaa ku tää kuulosti melkein täydelliseltä kopiolta mun tilanteeseen. Meillä vaan on paljo isompi ikäero... Mulla ei myöskään oo hajuakaan haluaisko se mitään vakavampaa mun kans ja ite haluaisin vaikka periaattessa tiedän että se ei oo mahollista liian suuren ikäeron takia. Lisäksi tää jatkuva salailu kaikilta käy voimille: asun vielä kotona, joten vanhemmille pitää jatkuvasti valehella omista menoista ja oon sen miehen kans samassa harrastusporukassa, jossa pitäis pystyä olemaan ku mitään ei tapahtuis meidän välillä. Oon yrittäny ottaa välillä vähä etäisyyttä siitä, mutta mulle tulee vaan ihan järkyttävä ikävä enkä voi oikein tehä sillon mitään järkevää. Pari kertaa oon onnistunu unohtamaan sen jotenkuten, mutta sitte nähdään taas harrastuksen parissa ja taas ollaan alkupisteessä. Yritän ottaa tän jutun ihan rennosti ja hauskanpidon kannalta, mutta väkisinki tulee joskus mieleen ajatus että jos tää vois olla vakavampaa ja mitä mies ajattelee. Oon saanu sanottua sille mun ajatukset tästä jutusta, mutta se ei oikein kerro omiaan... Sanoo just, että ei tarvi miettiä sitä nyt. Lisäksi pelkään että jos tää sitte joskus loppuu ni pystytäänkö vielä olemaan kavereita harrastuksen merkeissä.

Mun mielestä tuo ikäero ei oo yhtään paha ja sen takia ei ainakaan kannata lopettaa. Tiiän aika paljo pareja, joilla on suurempiki ikäero ku teillä. Jos mä en ite ois samassa tilanteessa, neuvoisin sua lopettamaan koska tuo salailu ja tiedottomuus on tosi rankaa(ainaki mulle), mutta ku tiiän ettei se oo niin helppoa ja kuitenki ku molemmat nauttii tapaamisista ni tuntuu ettei siitä oo kellekään harmia jatkaa niin kauan ku sitä kestää.

Vierailija

Itsekin asun vielä kotona mikä hankaloittaa myös salailua. Salailu ei sinänsä minua haittaa,koska en tiedä haluanko tästä vakavaa juttua, mutta tunteet pelottavat. Pelkään, että erehdyn kiintymään häneen tosissaan ja hänellä ei olekaan tunteita. Mutta en pysty olemaan erossakaan... :(

Vierailija

En oikein tajua mitä salailemista suhteessanne on; olet 19 (et siis mikään 17-v) eikä se 6 vuotta niin paljon ole! Jos mies olisi 28 tai 29 niin se vois olla hankalampaa... Oletko ihan varma että ikäero on juuri se asia jonka vuoksi mies haluaa salailla? Itselleni tulisi muuta mieleen...
En kuitenkaan tiedä asiasta mitään ,joten sen enempää en uskalla sanoa :) kyllä sitten itse tiedät mikä on oikea vaihtoehto. Tärkeintä on ehkä kysyä mitä itse HALUAT?

Vierailija

Ikäeronne ei ole todellakaan mikään syy salailuun! En ymmärrä. Mä olen 19 ja seurustelen 24 vuotiaan kanssa, vuosi sinne tai tänne ja olisin silti hänen kanssaan.

Jos pelkään ihmisten reaktiota, mieti miten kerrot asiasta. Voit ihan hyvin jättää kertomatta hänen ikänsä, antaa muiden ihmisten ensin omin silmin nähdä miten hyvin tulette toimeen ja vasta sitten jos joku kysyy ikää, niin kerrot.

Ja senkin voit kertoa niin, että pistät huumoria peliin.

"Se on mua 6 vuotta vanhempi, eli kuolee mua 6 vuotta aikasemmin!"
"Se on mua 6 vuotta vanhempi, ei varmaa päästä samalle ossalle vanhainkodissa:( "

jne.

Vierailija

No, eikös kaikkia aina jännitä, että miten poika- / tyttöystävän vanhemmat suhtautuu jne. Ja hyvä vaan, ettei heti rynnätä esittelemään tyyppiä vanhemmille, mutta voisitte vähän puhua siitä, että milloin ois oikea aika. Salailu ei oo pitemmän päälle kovin mukavaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat