15, ja neitsyt?

Vierailija

Olen siis 15 vuotias ja vielä neitsyt. Lisäksi en ole IKINÄ suudellut ketään suulle(muuta kuin suu kiinni pusuja). Pelkään että oon melkeen ainut. Että olenko omituinen?
En oo edes seurustellu ku 2 kertaa ja niistäki on aikaa.
Onko saman ikäisiä yhtä "kokemattomia"?

Sivut

Kommentit (69)

Vierailija

Itse olen 19-vuotias ja neitsyt. En ole seurustellut kertaakaan, joskin pussailtua on tullut. Joten älä suotta pelkää, sulla ei ole mitään hätää eikä kiirettä mihinkään.

Vierailija

En mäkään ollut 15-vuotiaana suudellut ketään. Tollasista asioista on ihan turha ottaa paineita. Myönnetään että suurin osa kavereista oli 15-vuotiaana jo menettänyt neitsyyden, itse menetin 16-vuotiaana. Mutta on mulla yhä 19-vuotias kaveri joka on neitsyt eikä ota siitä mitään paineita, mitä nyt valittelee joskus että panettaa... Ja luulen että yksi mun 21-vuotias kaveri on neitsyt myös. Entä sitten? Ei se kerro mitään ihmisen haluttavuudesta. Ei omia kriteereitään kannata sen takia madaltaa. Pystyn kyllä hyvin kuvittelemaan miten vittumaiselta susta tuntuu :S Itsekin joskus murehdin, että olen 17-vuotiaana (kohta 18) ollut vain viiden kanssa, vaikka kyse ei millään tavalla olekaan siitä, etteikö tarjontaa olisi riittämiin... Kyllä me ihmiset ollaan tyhmiä kun stressataan noin naurettavan turhista asioista :/

Vierailija

Et todellakaan ole ainoa, etkä yhtään omituinen ainakaan tämän seikan perusteella. Neitsyys tai kokemattomuus ei tee ihmisestä omituista.

Oma neitsyys meni 18-vuotiaana ja kavereistakin isolla osalla vanhempana kuin 15v. Ensimmäisten kunnon suudelmien ikää en muista, mutta varmaan tuossa suunnilleen sinun ikäisenäsi. "Vasta" 18-vuotiaana alkoi itselläni ensimmäinen vakava seurustelusuhde ja kyseinen henkilö on edelleen ainoa seksikumppanini. Jos olisinkin omituinen, niin ainakaan nämä asiat eivät sitä aiheuta.

Sen takia ei kannata murehtia tai pitää kiirettä, että kokisit olevasi epänormaali. Sinun ikäisiäsi neitsyitä on paljon paljon paljon. Sinua vanhempiakin neitsyitä on paljon paljon.

Vierailija

Eei, ei sussa ole mitään omituista. Aivan normaalia. Ja oikeastikkin kannattaa odottaa sitä oikealta tuntuvaa H-hetkeä. Itse menetin neitsyyteni hieman yli 15 vuotiaana, ja juuri sen oikean kanssa, vaikka nyt olenkin 16, pian täyttämässä 17, ei se ainakaan minua haitannut, ja seurustelin tätä suhdetta ennen vain kerran, enkä todellakaan antanut kenenkään riisua vaatteitani yms mitään seksiin liittyvää, pikkupusuja vaihdelleena hyppäsin tähän suhteeseen, joka nyt on kestänyt vuoden ja 8kk.

Ja tiedätkö, vaikka olisit vielä neitsyt 20 vuotiaana, siinä ei ole mitään outoa, teet sen niinkuin itsestäsi hyvälle tuntuu. Enkä suosittele menemään sänkyyn yhden illan/yön jutun kanssa, koska siitä tulee vain harmia, todellakin odota mielummin siihen kun itsesäsi tuntuu hyvälle. :)

Vierailija

Ainakaan mun kaveripiiristä ei vielä oikein kukaan ollut 15-vuotiaana ketään suudellut ja kaikki oltiin neitsyitä. Ne jotka ei olleet, ja se oli yleisesti tiedossa, saivat äkkiä hyvin ikävän maineen, ja yläasteella saivat aika paljon kuunnella huorittelua jne. Älä missään nimessä koita menettää neitsyyttä vaan sen menettämisen takia, siitä seuraa vaan katumusta ja pahaa mieltä - kuten muutkin on jo sanoneet, odota mielummin sitä oikeaa hetkeä ja sellaista ihmistä, josta oikeasti välität :)

Vierailija

Olen ihan samaa mieltä darklingin kassa. Älä hosu! Aika moni iässäsi netsyyden menettänyt pohtii nyt että ois ollu hyvä odottaa. Kun sellanen tyyppi tulee jonka kanssa haluat tosissaan hypätä sänkyyn niin siitä vaan, mutta älä ota tyyppiä sen takia että pääsisit neitsyydestäsi eroon. Voi olla että siihen menee parinkin vuotta mutta lyön vetoa että olet silloin tyytyväisempi kuin moni kanssasisaresi.

Ainiin, eikä niistä omista standardeista sovi tinkiä vaikkei olisikaan neitsyt!

Vierailija

tunnen iha tosi paljon tyyppejä ketkä ei oo edes seurustelleet ikin! Itsekin olen 15 ja neitsyt, hävettää vähä koska nuoremmat kaveritki ovat jo menettäneet neitsyytensä;o

Vierailija

Sulla ei ole todellakaan mitään hätää, itse menetin neitsyyteni vasta 16vuotiaana, ja yleensähän naiset menettävät muutenkin neitsyytensä vasta 17vuotiaana. Ei vielä mitään kiirettä.

Vierailija

minä menetin neitsyyteni 18 vuotiaana.. sutelin ensimmäistä kertaa 14 vuotiaana ja seurustelen ensimmäistä kertaa nyt 18 vuotiaana..
et todellakaan ole ainut vaikka susta itsestäs ehkä tuntuu siltä niin huomaat kyllä että ei ole mitään kiirettä :)

Vierailija

Samaa sanon kun muutkin edellä, ei kannata kiirehtiä. Itse olen 18, seurustelen nyt ensimmäistä kertaa ja olen ollut sängyssä vain kyseisen seurustelukumppanin kanssa. Ennen tätä suhdetta olin pussannut kerran saman vuoden aikana ja siinä kaikki:) Ei siis todellakaan ole mitään omituista olla neitsyt 15-vuotiaana.

Vierailija

Komppaan aiempia, ei sulla oo vielä mikään kiire.
Koin ensisuudelman 18-vuotiaana, ensimmäisen poikaystäväni kanssa, ja neitsyyden menetin myös samaiselle ihmiselle ja ikää oli se 18. :)

Vierailija

En uskaltanut edes hipaista poikia vielä 15 -vuotiaana!
Ensimmäinen seurustelusuhteenikin alkoi vasta siinä 16-17 iässä. Nou hätä! :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat