Cosmon VIP

Vierailija

Selittäisikö joku minulle tarkemmin, mitä kyseinen asia oikein tarkoittaa? Onko paikkaa, mistä voisi nähdä kyseiset VIP-kirjoittelijat ja montako heitä on.

Kaikki rekisteröityneet, onko heillä siis mahdollista tulla valituiksi VIPksi?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Näin olen ymmärtänyt :) (en ole kyllä nähnyt mitään vip-listaa jolla julkaistaisiin ko. onnekkaat eli kai sitten ilmoittavat vain henk.kohtaisesti)

Vierailija
-puhvi-

Näin olen ymmärtänyt :) (en ole kyllä nähnyt mitään vip-listaa jolla julkaistaisiin ko. onnekkaat eli kai sitten ilmoittavat vain henk.kohtaisesti)

Selvä :D

Vierailija

Heippa!

VIPit arvotaan Timanttiryhmään rekisteröityneiden keskuudesta. Valituksi tulemiseen saattaa riittää pelkkä arpaonni, mutta joskus arvontakriteerinä voi olla joku kävijän antama lisätieto (esim. ikä, asuinpaikka).

VIPit huomaa mm. keskustelupalstan avatarista, heillä kuvan ympärille tulee pinkki kehys. VIP-status on voimassa niin kauan kuin on sivustolla aktiivinen. Jos palveluun ei kirjaudu yli kahteen kuukauteen, status poistuu.

Vierailija

Mullakin on aina ollu tosi huono arpaonni! Kerran voitin Barbien Barbie-lehden arvonnassa, sellanen hieno mansikkabarbie kun olin pieni, mutta siihen se sitten on jäänykkin:D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat