Kaksi miestä

Vierailija

Olen tuntenut erään miehen nyt noin kolme vuotta. Alussa kun tapasimme, olimme molemmat ihastuneita toisiimme ja itselläni oli sellainen tunne että se on suunnilleen rakkautta ensi silmäyksellä. Aina kun näin hänet tai kuulin puhelimessa hänen äänensä leveä hymy nousi kasvoilleni ja perhosia pyöri vatsassa. Jutustamme ei kuitenkaan tullut mitään, koska mies seurusteli silloin. Myöhemmin kun hän ei ole enää seurustellut niin olemme olleet kavereita ja pientä juttua on pari kertaa ollut. Mies ei kuitenkaan ole halunnut suhdetta, vaan pari kertaa vain seksiä tai sitten muuten vaan ollaan nähty, välillä kohdellut minua hieman inhottavasti kun kännipäissään sanonut haluavansa seurustella kanssani, mutta seuraavana aamuna sanonut että on ollut vain kännipuheita. Ja kerran halunnut myös seurustella kanssani mutta seuraavana päivänä on sanonut että ei haluakkaan koska haluaa yrittää vielä korjata entistä suhdetta (tänä oli aika alussa). Miehellä on ollut tapana viettää aika villiä elämää eikä ole sitoutunut kenenkään naisen kanssa. (Tulee mieleen että miksi naiset rakastuvat aina renttuihin xD ) Nyt kolmen vuoden jälkeen (siis olemme paljon nähneet kyllä siinä välilläkin) hän soitti minulle ja sanoi että on kohdellut minua aika huonosti ja että haluaisi korjata tilanteen jos mahdollista. Kertoi että on aina tykännyt musta kovasti ja nyt haluaisi seurustella kanssani tosissaan ja että hänen on aika aikuistua. Vaikutti muutenkin erilaiselta kuin ennen, että voisi jopa olla tosissaan.

Ongelma on se, että olen alkanut juuri seurustelemaan erään toisen miehen kanssa. Tykkään hänestä ja hänen kanssaan on kiva olla. On kiltti ja huomaavainen. Vielä en kuitenkaan voi sanoa erttä olisin täysillä ihastunut tyyppiin, koska ollaan tunnettu niin vähän aikaa.

Nyt olen miettinyt, että alanko seurustelemaan ekan miehen kanssa vai jatkanko suhdetta tämän uuden kanssa. Olen todella ihastunut ekaan mieheen, mutta pelkään että hän ei sittenkään olisi loppujen lopuksi niin tosissaan ja jutusta ei tulisi vakavaa suhdetta. Toisaalta jos jatkan uuden miehen kanssa niin jäisi varmaankin harmittamaan etten yrittänyt ekan miehen kanssa.

Mielipiteitä ja vinkkejä kehiin, kiitos!

Kommentit (2)

Vierailija

Sama ongelma kalvoi minuakin tässä jo jokunen viikko sitten! :D

Antaisin neuvoksi sen että kannattaa jatkaa suhdetta uuden kanssa vielä. Mies kuitenkin kohteli sinua huonosti, kun taas tämä uusi nähtävästi ei ole kohdellut.

Eka mies luultavimmin pysyy silti ystävänäsi jos hän tosissaan välittää sinusta. Jos et pidä uudesta miehestäsi enää, niin sitten yrittää hänen kanssaan.

Itse valitsin juuri uuden miehen, ja olen ekan miehen kanssa ystävä. Tein juuri oikean valinnan.

Vierailija

Minun mielestäni sinun pitäisi myös valita se uusi mies, koska hän kohtelee kuitenkin sinua hyvin ja pitää sinusta oikeasti. Ja varsinkaan jos se ensimmäinen mies ei ole kovin vakiintuvaa tyyppiä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat