dödöt!

Vierailija

näin kesällä melkoiseksi ongelmaksi on noussut tuo kainaloiden tuoksahtaminen, ja olen kokeillut sekä nivean, herbinan ja calvin kleinin dödöjä, mutta niistä ei tunnu olevan apua.
kertokaahan, jos tiedätte jonkun hyvän dödön, joka pitää hien huumaavan tuoksun kurissa :) ja mieluiten sellaisia, jotka sopivat herkille kainaloille :P

Kommentit (8)

Vierailija

Acolta löytyy Sense&Care sarjasta herkälle iholle sopivia deodorantteja joista esimerkiksi Softening deodorantti ehkäisee tehokkaasti hikoilua. Apteekista kannattaa käydä kyselemässä näitä tehokkaampia herkälle iholle sopivia deodorantteja :)

Vierailija

Itse käytän deodoranttikiveä, apteekista sen saa nimellä mineraalikivi. Tuote on täysin hajusteeton, eikä sisällä ihin läpi imeytyviä alumiiniyhdisteitä. Hinta on hiukan kallis ~12e, mutta toisaalta tuote on riittoisakin (kestää n. vuoden). Todettu toimivaksi, kunhan muistaa levittää sitä kainaloihin joka aamu:).

Vierailija

Biothermin dödö on tehokas, se pitää hienhajun pois ja kainalot melko kuivina. Ja nimenomaan se perinteinen versio, uus vihreä dödö ei oo ollenkaan niin tehokas. Hinta on 22€, mutta hintansa väärti kylläki.

Sitte apteekin absolut torr, mutta se ei välttämättä käy jos on herkät kainalot, se on niin jytyä tavaraa ettei sen käytön aikana kyllä hikoile tippaakaan :D

Vierailija

Dödöistä ei ole mihinkään!! Käyttäkää antiperspiranttia.

Mulla parhaat tulokset
Triple Dry roll-on
-laitetaan illalla, vaikuttaa yön yli ja aamulla ei tartte enää lisätä vaikka kävis suihkussa. Tosi tujua kamaa, vähän aikaa ku käyttää niin voi vähentää lisäyskertoja pariin kertaa viikossa! Mun äidille tää on liian tuju, en tiiä kyllä mitä oireita sille on tullu mutta mulla toimii tosi hyvin! Hikeä ei tule edes raskaan lenkin jälkeen! Kainalot ihan kuivat, ei sitä usko todeksi :D

Bats Mild roll-on
-"tavallinen" aamuisin/pesun jälkeen laitettava antiperspirantti. Ei niin tehokas kuin triple-dry, mutta ihan ok. Käytän tätä yleensä jos olen unohtanu laittaa triple dry tai haluun ekstra ekstra varmuuden siihen etten kulje läikät kainaloissa :D

Molempia saa apteekista ja hyvin hyvin varustetuista tavarataloista :)

Vierailija

ite olen käyttänyt jo pitkän aikaa perus Nivean double effectiä. toimii oikeesti tosi hyvin, kunhan antaa sen kuivaa kainaloihin ennen paidan pistämistä. tässä dödössä on luvattu se kainalokarvojenkin oheneminen, mikä ainakin ittellä on tullut huomattua -> sheivausvälit pidentyneet ja kainalot paremmassa kunnossa. maksaa 3,3e. Toisaalta, enpä ole noita tujumpia koklannut koskaan kun ei ole ollut tarvetta, nehän voi tehä kainaloihin tukoksia (mikskä niitä nyt kutsutaan oikeelta nimeltään) jos eivät päästä mitään ikinä ihon läpi. näin siis vaan huhupuheet väittävät ja jotkut terveystiedon kirjatkin

Vierailija

Mulla oli sama ongelma, mut sitten aloin käyttään Garnierin mineral dödöä, jota mainostetaan telkkaris. Oon ekaa kertaa oikeesti tyytyväine dödöön. Mul on kans aika herkät kainalot mut tän kaa ei oo ollu ongelmia.

Vierailija

Mä ostin vähän aikaa sitten juuri tuon Garnierin mineraalidödön, ja olin hiukan pettynyt - tuntuu että se pettää saman tien. Hellävaraista se kyllä on, eikä hiki varsinaisesti haise, mutta silti on jotenkin hikoiluttava olo. Ennen käytin Rexona Women vaaleanliilassa purkissa olevaa antiperspiranttia, josta ei olisi pitänyt siirtyä pois. Siitä nimittäin en keksi mitään pahaa sanottavaa, toimii kaikin puolin tosi hyvin mun mielestä, ja on edullista ja riittoisaa. Sitä sit taas seuraavaks :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat