Miten pelastaa suhde?

Vierailija

Eli nyt reilu 3,5 suhde menossa. Kummallakin ensimmäinen suhde. Ollaan siinä ~20 iässä molemmat.

Kaikki meni aluksi ihan hyvin, mutta armeijan jälkeen ruvennut menemään koko ajan hieman alamäkeä. Pääsin viime kesänä pois armeijasta ja mentiin sen jälkeen kihloihin. Sitten tyttöystäväni tapasin pikkusiskoni, josta kaikki sitten alkoi.

Joka kerta kun hän näki / näkee siskon pitää lähteä yöllä johonkin ryyppäämään. Onneksi näkee joka toinen v-loppu tai hieman harvemmin. Itseäni ei tuo ryyppääminen kumminkaan kiinnosta, joten jään aina pois.. Kamalaa tuosta tekee sen, että muutamat kerrat mennyt siihen että ollaan aamuun asti jossain ja tullaan sitten vasta aamulla kotiin. Tätä juttua jatkunut koko vuoden. Onneksi välillä ollut suurempiakin taukoja. Kuulemma pari kertaa on kännissä tehtyä jotain tyhmää. Suudellut vast. En sitten tiedä onko jotain enemmän tultu tehtyä. Mutta nuo on onneksi puhuttu jo selväksi.

Vuoden alusta muutettiin yhteen asumaan, joka ehkä oli liian nopea päätös. Mutta tyttöystävän vanhemmat vähän panostivat, että olisi aika muuttaa jo pois... Muuton jälkeen molemmat oltu työttömiä, joka myös varmaan raastanut molempia aika paljon.

Myös tuntuu että hän on haluton seksin suhteen. Ehkä sitä on pari kertaa kk, joka myös syö minua. Tuostakin on yritetty puhua, mutta hän ei oikein tiedä mistä se johtuu.. Ehkä sekin on voinut vaikuttaa että olen "liikaa" roikkunut hänessä ja jaksan aina jankuttaa, miten sitä rahaa menee joka paikkaan. Itse kun maksan puolet vuokran jälkeen lähes aina ruuat, bensan ja muut pakolliset pikku tavarat. Välillä olen joutunut lainaamaankin hänelle, mutta on onneksi onnistunut maksamaan ne jotenkin aina takaisin.

Nyt sitten muutaman kk sitten hän tapasi jostain netistä jonkun maahanmuuttaja, johon on ilmeisesti ollut vähän "ihastunut". En sitten tiedä onko heillä jotain enemmän. Mutta hän osaa hyvin vähän suomea ja englantia, joka ollut suurempana esteenä. Myös asuu hyvin kaukana ~250km...

Miksi sitten en ole eronnut? Olen varmaan suurimman osan viettänyt ajan tyttöystävän vanhempien luona auttamassa ja tulen hyvin heidän kanssaan toimeen. En voisi edes kuvitella, että en näkisi enää heitä. Hekin pitävät suuresti minusta. Tyttöystävällä on kyllä heidän kanssa ongelmia. Ei oikein jaksa tehdä kotona mitään. Ja ovat sen verran vanhanaikaisia, että eivät hyväksy hänen ryyppäämistä vast. säätämistä... Muutenkin rakastan häntä todella paljon.

Noin pari viikkoa sitten puhuttiin tästä meidän asiasta, joka varmaan on helpottanut kumpaakin. Mutta silti hieman jäänyt epäselväksi, mitä tässä pitäisi tehdä? En ihan sata varmaksi tiedä mitä hän haluaa tästä suhteesta, enkä sitä vielä ole pystynyt kysymään. Tuon jälkeen hän myös muuttui paremmaksi. Esim. turha huutaminen on jäänyt pois ja riiteleminenkin vähemmäksi. Tosin itsellä on ollut viime aikoina aika rankkaa tuon takia ja muutenkin ollut hieman masentunut, kun ei ole töitä ja kaikki tämä. Tuntunut myös että välillä häntä ei kiinnosta pussaaminenkaan...

Hieman pitkä tuosta taisi tulla, mutta oli ihan pakko saada kirjoittaa jonnekin ja toivoisin, että jos joku pystyisi auttamaan?

Kommentit (1)

Vierailija

Toivottavasti olet vähän saanut selvyyttä asiaan.. Tuohon on kenenkään muun vaikea sanoa mitään paitsi sinun, tosin jos tyttö jatkaa vastaavaa käytöstä niin kannattaa miettiä onko hän sinun arvoisesi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat