Sykemittarit

Vierailija

Haluaisin tietää teidän kokemuksia erilaisista sykemittareista. Omistatteko jonkun, millasen? minkä merkkisen?
Onko eri sykemittareissa kauheasti eroja?
Ajatuksenani olisi ostaa itselleni sykemittari, mutta kaipaisin vähän kokemuksia ja tietoja eri sykemittareista.

Kommentit (3)

Vierailija

Mulla on Polar F7, edullisin jonka Anttilan nettikaupasta bongasin (110 €)joten varmaankin soveltuva ihan vaan peruskäyttöön.
Sillä voi mitata itselleen henk. koht. sykerajat tai sitten käyttää automaattisia rajoja, joissa tasoja on kolme. Laite mittaa kalorinkulutuksen, harjoituksen keston ja laadun (kevyt, keskikova, kova)koko harjoituksen ajalta. Ihan kelpo kaveri, oikein tyytyväinen olen ollut. :)

Mitään hajua mulla ei ole miten eri merkkiset ja hintatasoiset sykemittarit toisistaan eroavat, mutta sen tiedän että joissain malleissa on mahdollista siirtää tiedot yksiköstä tietokoneelle ja tallentaa harjoitustilastonsa sinne. Tuossa sykemittarissa joka mulla on, yksikkö pitää tiedot tallessa 12 harjoituskertaa. Mutta eipä mulla ole tarvetta ihan niin pitkälle mennä, ihan miten kukin haluaa. :)

Vierailija

mulla OLI myös polarin mittari, mutta pattereiden loputtua sillä sai heittää vesilintua!!! vastaanottimeen olis kai voinu patterit vaihtaa jossain erikoispuljussa, mutta lähetin olis pitäny uusia. vähän harmitti kun yli satasen vehje oli käytännössä entinen. Kannattaa siis panostaa sellaiseen laitteeseen, johon voidaan taata myös suhteellisen pitkä käyttöikä!

Vierailija

Itselläni on ollut polarin F11 yli pari vuotta. Olen ollut todella tyytyväinen siihen. Minulle aivan riittävän hyvä, jos ei jopa liian hyväkin, koska haluan mitata vaan sykettä, aikaa ja kaloreita.
Vastaanottimesta loppui patteri ja sen vaihdoin itse. Näinhän ei saisi tehdä, koska enää takuu ei ole voimassa, mutta en tiedä olisiko takuu ollut muutenkaan enää voimassa. Ja vastaanotin on toiminut moitteettomasti vaihdon jälkeenkin. Lähettimeen ei ole tarvinnut vaihtaa vielä patteria, mutta sen voi vaihtaa myös itse ja erityisen helposti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat