Suuseksin antaminen.

Vierailija

En pidä suuseksin antamisesta, koska pelkään että teen jotain väärin ja en pidä jos mies katsoo. onneks yleensä mun mies peittää naamansa tai pitää silmänsä mieluiten kiinni ku jotain tyydyttämistä tapahtuu multa sille. mut suuseksiä en tosiaan oo antanu kun kerran sillä mietin tekeväni väärin . ja sit vielä, otatteko suihin siihen asti kunnes mies laukee vai lopetatteko aikasemmin jo? ja onko neuvoja tähän hommaan. :)

Sivut

Kommentit (63)

Vierailija

minulla vähän sama ongelma,mutta johtuu ihan muista syistä etten pidä siitä.Joskus mieheni mieliksi saatan ottaa suihin,mutta loppuun asti en yleensä sitä vie,miehenikin pitää kun teemme asian tällä tavalla...Ei kannata ottaa turhia paineita asiasta,mies kyllä sanoo mistä pitää ja mistä ei,pyydä häntä kestomaan miten hän siitä pitää ;)

Vierailija

Henkilökohtaisesti itse pidän erittäin paljon suihinotosta antavana osapuolena ja jos homma menee siihen, niin yleensä vien asian loppuun ja annan miehen laueta. Mutta pidän sitä osana esileikkiä, elikkä harvemmin seksi mieheni kanssa jää pelkkään suihinottoon..
Enpä osaa muuten neuvoa, kuin että älä ota asiasta paineita, miehesi varmaankin kertoo jos teet jotain väärin.. Harjoitus tekee mestarin. Mutta jos et pidä suuseksin antamisesta, niin en näe "järkeä" sen antamisessa. Loppupeleissä mitään ei pidä tehdä, mitä ei halua :)

Vierailija

Ei mikään ole pakollista sexissä jos kumpikin sen toisilleen sanoo ja mistä pittää ,,tietenkin jos kumpikin haluu samaa niin ihan kiva ,,itse en pidä suihinpottamisesta,juu mut jotkut ottaa itseensä jos ei saa mitä haluu siis miehet

Vierailija

Kerro peloistas miehelles ja jutelkaa asiast. Oon melko varma et miehes kyl mielellää auttaa ja neuvoo sua. Sä saat ite päättää otatko loppuun asti suihin vai et, se on vähän makuasia (:
Ite inhoon jo sperman hajuu saati sitte makua et en mä loppuun asti ota suihin, mut osana esileikkiä otan välillä mieheltä suihin. Mä ite pelkäsin kans joskus etten osaa yhtää ja pelkään edellee vähäse, mut harjottelemal sitä oppii ja oon kyl saanu mieheltäni positiivista palautetta. (:

Vierailija

itse olin tosi kokematon näissä seksiin liittyvissä asioissa tossa ennen kun rupesin seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa joten mulla oli vähän sama ongelma :)mut seki on vähän semmonen juttu että tekemällä oppii :) ja kyllä kannattaa kysästä mieheltäs suoraan että mistä mahtais tykätä niin ei sit tarvii miettii että meneekö oikein vai väärin...ite voin sanoo että en yhtään tykänny aikasemmin suuseksin antamisesta mut aattelin kuitenki yrittää koska onhan sen saaminenkin ihan kivaa :D ja nykyään taas se on hyvä osa esileikkiä ja kivaa vaikka onkin se antava osapuoli :D

Vierailija

En minäkään siitä ensimmäisillä kerroilla pitänyt. Oikeastaan se tuntui suorastaan vastenmieliseltä.
Rohkeasti kumminkin vain jatkoin ja kysyin aina, mikä miehestä tuntuu hyvältä. Kyllä saava osapuoli vinkkaa varmasti mielellään, mikäli sitä pyytää. Ja kyllä sen näkee, kun tuntuu hyvältä. Katsekontakti on myös semmoinen juttu, että eivät kaikki tykkää katselemisesta suuseksin aikana. Itse olen kokenut, että miehet vain kiihottuvat sitä enemmän kun pitää yllä katsekontaktia. Ja eritoten kun saavat seurata naisensa duunailuja. :)

Vierailija

Ei kannata pelätä sitä, että tekee jotain väärin. Kannattaa rohkeasti sanoa, että et ole niin varma otteistasi niin mies varmasti neuvoo sinua. Ja vaikka juuri aluksi tehdä se niin, ettei mies katso.

Tottakai aluksi voi vähän ujostuttaakin koko suihinotto, kun on epävarma. Mutta harjoittelemalla oppii ja ei mikään ruudinkeksijä tarvitse olla, että sen oppii. ;) Tosiaankin miehet tykkäävät katsoa, kun nainen ottaa suihin ja kiihottuvat todella katsekontaktista.

Mutta kaikki ajallaan, eikä tietenkään ole pakko aluksi ottaa loppuun asti, jos ei halua. Oman fiiliksen mukaan.

Vierailija

Täällä päin on sellainen ongelma, ettei mies pahemmin kerro, mistä pitää, vaikka olen sitä useasti toivonut! "Teet, miten teet! Vaikeaa sitä on toiselle neuvoa." En myöskään näe mistään eleistä tai kuule äänensävystä (on hiljaa koko ajan), olenko edes oikealla tiellä asian suhteen. Tuntuu, etten osaa yhtään, koska mies ei reagoi millään tavalla. Mitään palautettakaan ei koskaan ole tullut, ellen itse kysy: "No, tuntuiko kivalta?" Silloinkin tuntuu, että positiivinen vastaus on lähinnä pakollinen velvoite. Inhottaa koko suihinotto juuri tämän takia. Mies on ensimmäinen seksikumppanini, joten kokemattomuus on kova sana myös minun kohdallani.

Vierailija

Just toi että mun pitäis kysyä siltä ihan suoraan ja sanoo miks mua epäilyttää sen antaminen. Kyllä se varmasti ymmärtäis ja sanois sit mikä tuntuu hyvältä. kiitti neuvoista. :)

Vierailija

No itse annan toisinaan suuseksiä poikaystävälleni, koska hän pitää siitä. Itse en erikoisemmin siitä nauti, mutta onhan se mukava miellyttää toistakin ja vastavuoroisesti poikaystäväni tyydyttää minuakin. Kannattaa puhua miehesi kanssa asiasta, en usko että tekisit mitään väärin, se vain tuntuu siltä aluksi, mutta ajan myötä siihen kyllä tottuu. :> Itse en ota suihin siihen asti, että poikaystäväni laukeaisi.

Vierailija

Mieheni on kans minun ensimmäinen seksikumppanini, olemme olleet neljä vuotta nyt yhdessä. Minulla oli alusta asti innokas asenne suihinottamiseen ja se on tuottanu tulosta ;) Kysyin rohkeasti mistä mies piti ja mistä ei ja sainkin suoraa palautetta ja siitä olenkin kehittynyt sitten hänen mukaansa parhaaksi mitä hänellä on ollut. Rohkeasti vaan kokeilemaan kaikkea. Jotkut pitävät vähän voimakkaammasta, kun taas mieheni tulee hulluksi jos oikein hitaasti ja pehmeästi kiusaan häntä. Loppuun asti saa tulla ja tykkään siitä ja nautin muutenkin suihinottamisesta, kerrna päätimmä erittäin kiihkeän seksisession suihinottoon ja tilanne oli niin kiihottava että sain sitten itsekin vielä orgasmin :D :D

Vierailija

Mä en tykkää erityisemmin antaa suuseksiä, eikä saaminenkaan niin ihmeellistä mun mielestä oo. Menkkojen aikaan kyllä imen, mutta muuten harvemmin. Ja sillon yleensä teen loppuun asti. Ite saan suuseksiä tosi harvoin, ehkä osittain sen takia ei kiinnosta antaakkaan sitä.

Vierailija

Pitää ilmeisesti vaan päästä sinut sen asian kanssa, ettei suinkaan tarvitse "hävetä" toisen edessä. Katseleminen on kuitenkin osa sitä kiihottumisprosessia joillakin. Neuvoiksi vois antaa suikkariin ainakin ykkösenä; Ei hampaita missään tapauksessa! Paljon kosteutta ja kunnolla imua. Tempoa voi vaihtaa, samoin välillä ottaa syvemmälle ja välillä vähemmän. Vaihtelu virkistää tässäkin, mä olen huomannut. Tietty mitä nopeampaa tahtia, sitä helpommin tulee. Mä käytän toista kättä apuna ja mies tykkää ainakin kun välillä pelkästään runkkaan nopeasti. Useimmiten en niele, koska mies ei halua mielellään tulla mun suuhun. Kokee sen jotenkin liian alistavana. Mutta toisinaan. Ja silloin, jos on tiedossa paljon tavaraa tulossa (seksitaukoa takana) niin nielen vasta sen toisen, pienemmän satsin. Jos nieleminen tuntuu vaikealta, niin ei tietenkään kannata sitä tehdä. Mutta mä uskon että siihenkin voi opetella. Mä en ole aiemmin tykännyt niellä, mutta konstit on löytyny siihenkin ongelmaan. Helpottaa sitä voi ottamalla laukeamisen hetkellä mahdollisimman syvälle suuhun, ei tarvitse paljon nieleskellä tai pitää suussa. Sperma on kuitenkin aika jankkia tavaraa, pahinta on kun se jää hampaisin ja vähän jokapaikkaan, kun ei ole kovin vesiliukoista :/ En tykännyt ennen suuseksistäkään, mutta oon viimein ymmärtäny, ettei sekään aina hyvää ole ;) Nykyinen mies on ihan loistava suuseksin antajana ja mä saan sitä herkkua melkeinpä joka kerta, aina siihen asti että tulen.

Vierailija

kuulostaa hyvältä. :D itekin saan suuseksiä aina ennen seksiä, ja jos menkat niin sillon ei. Mun pitäis tosiaan päästä sinuiks suihinottamisen kans ettei hävettäis tai jotain. Kokeilin sitä taas, mutta kylläkin kännissä :D kyllä jätkä vaikutti siltä että tykkäs, ja myöhemmin kehu ja näin. :P täytyy vaan alkaa harrastaan sitä vähän useemmin, koska mies tosiaan tykkää siitä ja on vihjaillut vitseillä lukemattomia kertoja. ja haluisin että sekin sais sitä enemmän eli ny otan itteeni niskasta kiinni. kiittii. :)

Vierailija

Itse en myöskään pidä suuseksin antamisesta, tosin en pelkää että teenkö jotain väärin, vaan koska mielestäni muna nyt vaan haiskahtaa pahalle vaikka sen kuinka olisi pessyt. Ja lisäksi aina suuseksissä mies erittää jonkun verran siemennestettä, mistä en pidä lainkaan. Tosi harvoin mieheni saa tätä herkkua, valitettavasti hänen kannaltaan, mutta mihinkäänhään ei voi pakottaa. Mutta kyllä se siitä lähtee, rohkeasti vaan testailemaan kaikkea! :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat