Ei ormasmia seksistä.

Vierailija

Eli mulla on ongelma ja varmaan monella muullakin, en saa orgasmia seksin aikana paitsi jos mies sormettaa samalla. Eli oon 2 kertaa saanut orgasmin seksillä koskettelun avulla. Suuseksi ja sormettaminen toimii parhaiten ja tuntuu parhaimmalta. onko kellään täällä kokemusta, voisko sitä mitenkään auttaa jotta seksi tuntuis? Tykkään seksistä, mutta tuntuu että teen sitä lähinnä mun miehen takia jotta siitä tuntuis hyvältä kun ei sillä mulle oo niinkään väliä.

Kommentit (6)

Vierailija

erään brittitutkimuksen mukaan vain 14% naisista saa orgasmin yhdynnän aikana (kun taas miehillä se on 98%), joten ei kannata ottaa sitä niin vakavasti.

Vierailija

Mulla on sama juttu, mutta en luokittele sitä ongelmaksi. Jos sen muulla tavoin saa, niin se on hyvä. Ongelma olisi, jos ei saisi ollenkaan. Meitä kumpaakaan se ei ole haitannut lainkaan. Ja vinkiksi: erilaisia asentoja kannattaa kokeilla, niistä meillä on joskus sattumalta ollut apua. :)

Vierailija

Mä ainakin saan enimmäkseen tietyssä asennoissa. Tarvitsee siis juuri oikean kulman ja tempon onnistuakseen. Parhaiten tiedän itse sen oikean, eli periaatteessa itse hoidan itselleni orgasmin myös yhdynnässä päättämällä itse kuinka nopeasti ja mistä kulmasta. Ja päällä siis olen. Useimmat kaverit on myös sanoneet, että päällä saa parhaiten, mutta sehän kyllä riippuu jokaisen omasta anatomisesta rakenteesta.

Vierailija

jep, ny ku ajattelee nii tärkeintä et se edes jollain tavalla saa. :D sehän vasta hirveetä olis ettei sais ollenkaan. mut olis se kyllä kiva saada se yhdynnässä mut eihän sille mitään mahda. :)

Vierailija

Mulla poikaystäväni ei saa mulle orgasmia millään vaikka tokihan yhdyntä ja suuseksi tuntuvat hyvältä. Muakin tämä on alkanut vaivaamaan ja poikaystävääni vielä enemmän. Mutta kai se vielä voi joskus onnistua..toivottavasti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat