ei kai tämä nyt tässä ollut?

Vierailija

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa reilut neljä kuukautta, ja kummallekin suhde on ensimmäinen vakavampi seurustelusuhde. Olemme kumpikin juuri täysi-ikäisyyteen siirtyneitä. Seurustelumme alkuaika on vaehtelematta ollut elämäni ihaninta; poika on huomaavainen ja hellä, kaikin puolin todella kultakimpale :).

Alkuhuuman jälkeen minusta on alkanut kuitenkin tuntua siltä, että suhteemme on kaikella tasolla "arkistunut" (niin typerältä kuin se kuulostaakin, olemmehan olleet vasta niin vähän aikaa yhdessä). Pitkä "kisma" välillämme ja aika, joilloin tapailimme ensimmäisiä kertoja oli ihanaa. En odota, että suhde pysyisi koko ajan alkuhuuman kaltaisena, mutta odotan silti enemmän. Poika ei enää hellittele minua samalla tavalla sanoillaan, kosketuksillaan eikä suudelmillaan, hän on hiljaisempi ja jollakin tavalla hyvin poissaoleva. Minua ovat myös alkaneet loukata hänen jotkut kommenttinsa mm. ulkonäöstäni, tekemästäni ruoasta ja aivan pienistä jutuista. Tiedän, ettei hän halua loukata minua, mutta hän osaa välillä olla melko suorapuheinen. Olemme myös lähtöisin hyvin erilaisista perheistä; minä olen tahollani tottunut tekemäään töitä saadakseni haluamani, hän taas on vauraammasta ja yhtenäisestä perheestä, jossa ruoka on aina pöydässä samaan aikaan ja vanhemmat saatavilla kun heitä tarvitsee. Se heijastuu hänen käytökseensä, ja olen huomannut, että hän usein odottaa minun tekevän asioita hänen puolestaan: kyseessä voi olla niinkin yksinkertainen asia kuin teeveden keittäminen.

Pelkään, että miehen nuivuus johtuu siitä ettemme ole vielä harrastaneet seksiä. Olemme rakastelleet, mutta suoraan toimintaan ei vielä ole päästy. Viimeksi kun yritimme, hän laukesi niin nopeasti että minun tyydytykseni jäi kokonaan kesken. Esileikin aikana hän ottaa minut hyvin huomioon ja ajattelee nautintoani. Seikka, että olen meistä neitsyt heijastuu itsevarmuuteeni sängyssä; pelkään etten osaa koko hommaa, ja seksistä on tullut jopa mieltäni painostava asia. Kyse ei ole siitä etteikö mieleni tekisi: enemmän kuin koskaan. Poikaystäväni on kyllä odottavainen, hän ei ikinä painostaisi minua mihinkään, ja tuntuukin että hän on vienyt asian jo liian pitkälle. Minä saan olla aloitteen tekijä. Tuntuu, ettei hän haluaisi minua. Itselleni riittää suudelma kaulalle niin olisin valmis rakasteluun.

Mitään en niin paljon haluakaan kuin olla hänen kanssaan, mutta olen alkanut kaivata enemmän. Miksi hän on nykyään niin kylmä?

Kommentit (2)

Vierailija

Jutelkaa asiasta! Nosta kissa pöydälle ja kysy suoraan miksi hän on nykyään kylmempi sua kohtaan. Ehkei hän tiedosta, että suhde on sinun mielestä muuttunut. Kai sen noin 4kk jälkeen ihminen alkaa näyttää toiselle enemmän sitä todellista minää. Sen jälkeen ei ehkä olla enää kokoajan kiinni toisessa ja toisesta tulee enemmän itsestäänselvyys. Mutta toisaalta kun pystyy olemaan oma itsensä, niin luottamuskin toiseen lisääntyy ja pystyy olemaan avoimempi. Mun viime suhteen loppuvaiheessa ei enää miehen kanssa kyhnätty sylikkäin joka päivä ja joka paikassa, mutta pystyttiin puhumaan toisillemme mistä vain... ja huumori oli aina mukana. Sellaista kakkapissa-huumoria kierrettiin kaukaa sen alkuhuuman aikaan.

Tuosta seksistä, en usko että mies ei halua sua. Naiset tekevät kaikesta ongelman: jos mies kourii ja vihjailee liikaa, hän painostaa. Jos mies on huomaavainen esileikissä, kärsivällinen ja jaksaa odottaa kun olet valmis: hänessä on vikaa, koska hän ei painosta. Luulen että se vika on enemmänkin sun pään sisällä (älä ymmärrä väärin, en tarkoita että olisit hullu, vaan sitä että let kehittänyt ongelman tyhjästä): kuvittelet kaiken, koska miehen käytös on muuttunut. Puhu miehelle asiasta, kerro miltä tuntuu ja kerro mitä haluat. Puhumisella saa paljon aikaan;).

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat