orgasmi

Vierailija

Kommentit (5)

Vierailija

Kannattaa ensi opetella saamaan itse itselleen orgasmi; silloin voi opetella saamaan sen seksissä. Klitorisorgasmi on varmaan helpoin aloittaa (tosin tämäkin on tosi henk.koht. juttu) ja suihkusta saa mainion vesivibraattorin. Älä ota paineita! Kyllä se vielä tulee :)

Vierailija

Jos et ole varma, oletko saanut, niin et ole saanut :D Se ei voi jäädä epäselväksi, koska mikään muu ei tunnu samalta. Samaa mieltä kuin eka, älä ota paineita.

Vierailija

Hei,en ole itsekään saanut elämän aikana kun kaksi kertaa orgasmin ,,mut tosi harmillista ja ikävää itselle ja sekä kumppanille ,ja kyllä sen kumppani tietää jos toinen ei saa nimimerkillä sumujensilta

Vierailija

Täällä on sama ongelma. Itsekokeilu on omalla kohdalla jotenkin ylivoimaista, sillä en pysty tietyn rajan yli jatkamaan, kun se alkaa tuntua PELOTTAVALTA. Kuvittelen aina olevani rento, enkä kyllä tiedä miten voisin muka enää sitä rennompi olla kuin mitä olen, ja oikeastaan en saa sitä tuntumaan edes kovin hyvältä itse. Välillä ei vaan voi ymmärtää että mistä kiikastaa.

Vierailija

Paineita ei ainakaan tosiaan kannata ottaa, sillä silloin ei ainakaan orgasmi tule. Ja orgasmia ei voi olla huomaamatta, sillä se vie jalat alta väkisinkin. Odota vain ja tee sitä mikä hyvältä tuntuu, ni kyllä se sieltä tulee :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat