Ex: Returns

Vierailija

Onko muille käynyt jatkuvasti niin, että entiset poikaystävät ja säädöt pulpahtelevat tasaisin väliajoin takaisin elämäänne kuin bumerangit? Itselläni vain yksi on jättänyt kokonaan tulematta, mutta kaikki loput ovat hiippailleet takaisin elämääni aina kun ovat jääneet suhteestaan yksin.

Ei se nyt haittaa. Pidän siitä että on tuttu ja turvallinen mies, vaikkakin ne aiemman värkkäyksen epäonnistumiset yms. jyskyttävät takaraivossa häiritsevästi. En kuitenkaan ole koskaan mitään niin pahaa miehen taholta kokenut, etten olisi voinut anteeksi antaa eikä yksikään miehistäni ole ollut niin hirveä, etten haluaisi heitä elämääni mistään hinnasta. Toisaalta taas yksikään ei ole ollut niin ihana, että voisin harkita heistä kunnollista elämänkumppania.

Onko toinen/kolmas/neljäs mahdollisuus se onnistunein?
Miksi miehet palaavat aina tiettyjen naisten luokse? Olenko liian kiltti vai liian helppo? :D

Entä naiset... Palaatteko te exienne luokse? Itse tavallaan taidan palata, sillä en exiltä pääsyä ole evännyt. Ja joskus olen kieltämättä tehnyt ratkaisevan uusioiskun.

Kommentit (2)

Vierailija

Minun ja mieheni suhde on kestänyt neljä vuotta, tällä hetkellä eletään kolmas kerta toden sanoo vaihetta :) Palaamme aina yhteen sillä emme ole löytäneet vastaavia tunteita mistään muualta. Meillä kaikki tunteet ovat elämää suurempia. Erot ovat kummallakin kerralla olleet miehen päätöksiä, murroskausia vaikean elämän selvittelyjä jolloin on haluttu päästä irti kaikesta tutusta. Hän on ollut muiden naisten kanssa erojemme välillä, mutta käynyt silti luonani aina itku kurkussa pahan olon vuoksi, sanonut saavansa olla silloin oma itsensä ja rauhallinen olo. Olemme olleet nyt taas helmikuusta asti yhdessä ja suhteemme elää parasta aikaansa. Palaamme kumpikin toistemme luo, uskomme kumpikin olevamme toisillemme ne oikeat. Irti en päästäisi vaikka mikä olisi. Eli ex-returns, hopefully this time for good :)

Vierailija

Run as far as you can and never come back! Mun viimeisin ex palas mun luo monta kertaa... ja silti aina jätti mut. Aina eron jälkeen luvattiin parempaa kohtelua, ikuista rakkautta, yhteistä tulevaisuutta ja vaikka mitä kivaa. Lupaukset kuitenkin unohdettiin, kun tuli pahempi riita ja karattiin baariin, poikien seuraan ja äidin hoiviin. Minäkö muka katkera?

Tällä kertaa tajusin katkaista ko. exään välit. Olen ollut onnellinen siitä lähin, kun tajusin, etten ole riippuvainen siitä ketaleesta. Ensimmäiseen mieheen en pitänyt eron jälkeen yhteyttä ja niin olis pitänyt tehdä toisellekin. No virheistä oppii. Ex is so not good for this girl.

Mut joillakin suhde exän kanssa saattaakin toimia. Ihmiset aikuistuu ja muuttuu. Ehkä exäkin kohtelee paremmin ja oppii arvostamaan sua toisella kerralla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat