Unelma työ

Vierailija

Heipsan,

Mitä teet työksesi ja onko se aina ollut haaveenasi? Tai mikä olisi haave työsi? :)

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

opiskelen toista vuotta lähihoitajaksi ja työskentelen hoitoapuluaisena vanhainkodissa.

En tiedä mikä olisi unelma-ammattini koska sellaista ei ole ainkaan osunut vielä kohdalle! :D

Vierailija

Mä pääsin nyt opiskelemaan kauppatieteitä:) Unelma-ammatti olis jossain yrityksessä jokin markkinointiin liittyvä toimi, en vielä kovin tarkalleen tiedä.

Vierailija

Olen 20-vuotias. Mulle ei ole tullut vielä vastaan minkäänlaista haaveammattia. Töissä olen ollut asiakaspalvelualalla reilun vuoden. Tiedän ainakin, että haluan tulevaisuudessa ammatin, jossa saa olla ihmisten kanssa tekemisissä. Lisäksi toimistoala kiinnostaa kuin myös matkailuala. Jotain haisua siis on. :)

Vierailija

Menin aikoinaan poikakaverin perässä toiseen kaupunkiin, ja opiskelupaikan valinta siis määräytyi paikkakunnan tarjonnan perusteella.
Nyt opiskelen tradenomiksi, vaikka en ole ammatista kovin innoissani.

Suunnitelmissa olisi valmistumisen jälkeen yrittää alan töihin..
Tai lukea oppisopimuksella hevostenhoitajaksi *.*

Minkäs sille voi, veri vetää talleille :D

Vierailija

Tämän hetkinen työ ei ole kyllä yhtään ihana ammatti (postissa), vihaan sitä ehkä eniten! Olen ollut myös 3 vuotta kaupassa, ja sitä työtä rakastin, mutta ihan oikea haaveammattini on poliisi, ollut jo ihan pienestä pitäen ja joskus kyllä vielä valmistun siihen alaan!

Vierailija

Opiskelut kesken, tällä hetkellä suurin mielenkiinto kohdistuu kehitysvammapuolen taiteisiin suuntauviin päivätoiminta-/opiskelupaikkoihin. Tai jotain saman puolen kulttuuri-/harrastusprojektia. Tms. Saas nähdä :)

Vierailija

Tällä hetkellä työskentelen siivoojana, mikä ei todellakaan ole unelma-ammattini , mutta on tästä toistaseks ainakin maksettu. :)
Unelma-ammattini on ollut pikkutytöstä saakka lentoemäntä. Pidän kielistä, matkustamisesta ja ihmisten kanssa viihdyn mainiosti.

Vierailija

Opiskelen teologiaa ja haluaisin ehkä joskus vanhempana(n. 15 vuoden päästä tai sitten kun siltä tuntuu?) papiksi, mutta nyt haaveilisin "helpommasta" seurakuntatyöstä. Toisaalta vanhustyö kiinnostaa minua paljon:)

Vierailija

Opiskelen lähihoitajaksi tällä hetkellä ja unelma-ammattini on ensihoitaja. Haaveena olisikin päästä tämän koulutuksen jälkeen ammattikorkeaan opiskelemaan ensihoitoa.

Tosin, olisihan se kivaa olla myös palomies. Tai nainen, miten sen nyt ottaa :D

Vierailija

Korjaan työkseni toisten yhdys sanavirheitä. Tämä työ on ollut pitkänaikaa haave työni. Olen iloinen, että saan olla unelma työssäni.

Vierailija

Olen lähihoitaja erikoistunut lapsiin ja nuoriin. Olen monta vuotta työskennellyt lasten parissa mutta nyt kiinnostaa taas lapsuuden haaveammatti; eläintenhoitaja. ajattelin ehkä syksyllä aloittaa opiskelut, saa nyt nähdä.. Sitten voisin ainakin molempia ammatteja yhdistellä. : )

Vierailija

Haluaisin kehottaa kaikkia teitä, ihania cosmottaria, uskaltamaan! <3 Uskaltakaa vaihtaa alaa, jos nyt tuntuu siltä, että työsi ei ole sitä mitä haluat oikeesti tehdä, viis muitten mielipiteistä!

Ite valmistuin lähihoitajaks muutama vuosi sitten ja jatkoin opiskelemaan sairaanhoitajaks. Mulla itselläni sekä lähipiirissäni on aika paljon sairauksia ja ala alkoi tuntumaan raskaalta.
Piiiitkän aikaa takaraivossa oli pyörinyt unelma, että voi kun voisi työskennellä kauneudenhoitoalalla, meikkien ja ihmisten parissa.. Pyörittelin erinäkösiä vaihtoehtoja mielessäni vuosia ja nyt sen tein: jätin sair.hoit.-opinnot, hain, ja ekalla yrittämällä pääsinkin, meikkaaja-maskeeraaja kouluun :)

Uskaltakaa, eläkää täysillä ja tavoitelkaa unelmianne, ootte sen ansainnut!! <3 :)

Vierailija

Opiskelen tällä hetkellä ja vielä etsin ja mietin sitä joka kolahtaa täysin muhun. Aikaa sitten jo huomasin, että tulevaisuuden työni on matkailualalla. Ensin halusin olla matkaopas, mutta nyt haluan valmistua restonomiksi ammattikorkeakoulusta ja suunnitella matkoja, järjestää aktiviteetteja ja kaikkea mahdollista missä saan hyväksikäyttää luovuuttani ja rakkauttani suunnitteluun :) <33

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat