Voiko toimia?

Vierailija

Elikkä minulla ikää 18 ja exällä 19. Seurustelimme lähes 2- vuotta kunnes tuli ilmii, että poikaystäväni on pettänyt minua ja valehdellut moninsta asioista, hän kertoi kaiken itse ja oli syvästi pahoillaan, hän olisi halunnut jatkaa, mutta päätin pysyä lujana ja jatkaa elämääni yksin.
Poika yritti sinnikkäästi saada minua palaamaan luokseen, mutta pysyin lujana. Aloitin uuden suhteen näyttääkseni exälle että en kaipaa häntä ja todella luulin pystyväni suhteeseen. Toellisuudessa halusin vain korvata entiseni jollain. No, se suhde ei kauaa kestänyt, koska exä pyöri vain mielessäni. Kului aikaa, kun emme olleet exän kanssa tekemisissä, koska yritimme molemmat päästä yli..
No, nyt erosta on kuukausia ja meidän välillä on taas uutta kipinää, olemme viettäneet melko paljon aikaa yhdessä, mutta kumpikaan ei ole varma pystyykö suhteeseen, koska poika pelkää, että muutan mieleni ja jätän eikä tiedä pystyykö olemaan suhteess, jossa minä en voi luottaa täysin. Minä taas pelkään että sama kuvio toistuu. Mitä mieltä olette, voiko toimia vielä joskus?

Kommentit (2)

Vierailija

Vaikea tilanne. Kaikki johtuu kummankin halusta ja kypsyydestä. Haluatko sinä todella jatkaa suhdetta pojan kanssa joka petti luottamuksesi? Voitko enää luottaa mieheen tuon kaiken jälkeen? Toisaalta mies myönsi itse virheensä ja kertoi katuvansa. Hän oli rohkea ja rehellinen kertoessaan teositaan, vastuullista toimintaa. Et voi etukäteen tietää onnistuuko suhde, jos vielä jatkatte. Mutta tahdonvoimalla, luottamuksella ja uuden mahdollisuuden antamisella suhteesta voi tula vielä jotain kaunista, jos hyvin käy. Pojan on kuitenkin osoitettava olevansa luottamuksen arvoinen. Jos et ole ihan varma, niin ota omaa aikaa ja mieti mitä todella haluat.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat