Mies ei laukea yhdynnässä eikä suuseksissä

Vierailija

Fuckbuddyni ei meinaa laueta millään. Olemme harrastaneet seksiä nyt seitsemän kertaa eikä hän ole tullut laisinkaan. Saatamme vaihtaa asentoa useinkin ja hän nauttii kovasti yhdynnöistämme kuten minäkin, mutta itse väsähdän helposti kun 45 minuutin jatkuva jyystö käy voimille, varsinkin kun olen yleensä päällä. Hän ei laukea ja jäljelle jää tunne etten ole saanut häntä tyydytettyä täysin.

Suuseksistäkin hän pitää kovasti, muttei ole tullut senkään aikana.

Kohtalotovereita/neuvoja?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Hui :( empä ole tuohon itse törmännyt. Oletteko puhuneet asiasta? Voi olla että hänellä on joku tietty juttu joka saa tulemaan...

Vierailija

Tuohon laukeamattomuuteen ei välttämättä ole mitään syytä, ja luulisin että se ei johdu ainakaan sinusta..! Vaihdatteko asentoja aina ns. kesken aktin, vaiko onko teillä eri asento aina vain eri seksikerroilla? ajattelin vain sitä, että jos kesken yhdynnän haluaakin yhtäkkiä vaihtaa johonkin toiseen asentoon, niin silloin koko seksi alkaa ns. alusta, ja se voi pitkittää laukeamista.

En oikein osaa antaa mitään neuvoja, mutta jos se on sille miehellekin todellinen ongelma, niin voihan sitä aina lääkärin puoleen kääntyä..? :) mutta toisaalta jos mies on sinulle fuckbuddy, eikä poikaystävä, voi olla vaikeaa puhua tuosta lääkäriin menosta, vaiko?

Vierailija

Vaihdamme asentoa 'kesken aktin', koska tykkään vaihtelusta ja eri asennot keskittyvät eri kohtiin emättimessä :)En ole ottanut asiaa vielä esille kyseisen miehen kanssa, ensimmäisillä kerroilla ajattelin sen olevan vain sattumaa, mutta nyt alkaa jo ihmetyttää. En oikein osaa ottaa asiaa esille, "Mikset sä laukea? Onkohan sussa vikaa?" on jotenkin vähän karu :D

Vierailija

Minulla oli joskus juttua yhden tyypin kanssa koko meidän jutun aikana se ei lauennut kuin ehkä kerran tai kaksi ja seksiä harrastettiin kuitenkin yli kymmeniä kertoja. Minullekin tuli usein olo, että onko minussa jotain vikaa, mutta tyyppi kyllä näytti tykkäävän seksistä. En oikein osannut ottaa asiaa puheeksi, ihmettelin vain itsekseni. Jossain vaiheessa selvisi kuitenkin, että miehen "vaiva" johtui lääkityksestä mitä hän syö masennukseensa.
Voisiko kumppanisi laukeamattomuus johtua jostain lääkityksestä?

Vierailija

mullakin oli joskus tollanen seksi kumppani, eipä kyllä koskaan kertonut miks ei laukea vaikka kyllä sanoi ettei se ole epänormaalia. Välil se laukes, harvoin tosin. Sille kundille oli tärkeempää naisen nautinto.. enpä sit tiiä.
Kerran otin pienessä maistissa 1,5h suihin, sit se laukes.. 8| luoja.

Vierailija

Jos se on sterilisoitu? Enpä mä ainakaan muuta syytä keksi. Kuitenkin 98 % miehistä saa yhdynnässä. Ellei se sit kuulu niihin 2 % :D

Vierailija

Enpä usko että on sterilisoitu : DDDD

Eihän tästä minulle sinäänsä ole mitään haittaa, mutta minulle kumppanin tyydytys on erityisen tärkeää, laitan sen yleensä omani edelle. En usko asian johtuvan myöskään lääkityksestä. Ehkä tämä kokeilemalla onnistuisi, voisin kysyä laukeaako hän jos masturboi itse..

Vierailija

Kannattaa puhua asiasta, mutta ei tietenkään syylistämällä. Itseäni myös häiritsisi tuollainen, koska itsellenikin on tärkeää saada kumppani tyydytetyksi.

Vierailija

no syy voi olla ehkä se että se kundi voi jopa hävetä itteään miltä näyttää ja kuullostaa, kun laukeaa...Kokeilkaapa takaapäin, jolloin naisen emätin tuntuu hiukan tiukemmalta ja kundi saa kunnon otteen.

Vierailija

Mulla myös kokemusta miehen kanssa, joka ei lauennut ollenkaan. Hän sai kyllä nautintoa seksistä, mutta kertoi ettei kuitenkaan yleensä laukea. Asentoja vaihdettiin ja otin häneltä suihin, mutta kun asia ei tuntunut olevan hänelle ongelma niin otin kaiken irti näistä kerroista kun ei tarvinnut pelätä miehen liian pikaista laukeamista. :) Tunteja kestävistä sessioista ihanat muistot vieläkin. :P

Vierailija

Eräs poikaystävistäni ei lauennut koskaan suihinotossa. En tiedä mistä johtui. Mutta ei ainakaan hyvää tehnyt itsetunnolleni kun jätkä mainitsi että exä sai kyllä tulemaan.
Nykyiseni kanssa ei ole mitään ongelmaa. Joten EI se vika ollut minussa.

Vierailija

Suihinottoon laukeaminen ei itseltäni ole koskaan onnistunut. Hyvältä se on aina tuntunut, mutta loppuun asti en siinä ikinä pääse. Ehkä tahti ei ole tarpeeksi kova tai sitten vain en pysty rentoutumaan kokonaan, kun kauniimman osapuolen hampaat on rakkaan pikkuveljeni ympärillä.

Yhdynnässä on joskus ollut laukeamisen kanssa ongelmia. Ongelmat ovat yleensä johtuneet stressistä, jännittämisestä ja taisi yhdessä vaiheessa olla masennuslääkitykselläkin jotakin tekemistä asian kanssa.

Jos fuckbuddysi on vielä sinun kanssa, niin todennäköisesti häntä ei ole haitannut se, että hän ei ole päässyt loppuun asti. Kyllä miehetkin nauttivat seksistä oikein paljon, vaikka eivät loppuun pääsisikään. Sinuna ottaisin vain ilon irti pitkistä sessiosta!

Vierailija

Ihmettelen kovasti miks mun tänhetkinen heila laukeaa vaihtelevasti. Välillä harrastetaan seksiä kolmestikin päivässä, niin että hän laukeaa joka kerralla. Välillä taas laukeaa vain ensimmäisellä kerralla. Sillä ei ole väliä onko kyseessä vaginaalinen yhdyntä, suuseksi vaiko "handjob". Sperman tuotanto ei pysy perässä? Huono ruokavalio?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat