hyi karvoja !

Vierailija

eli siis haluaisin tietää miten alapään karvat voisi poistaa ihan turvallisesti ja mielummin kivutta ? ja mikä ihme se vahaus on josta olen kuullut puhuttavan ?

Kommentit (8)

Vierailija

Kannattaa miettiä tarkkaan, että haluaako karvoista eroon. Karvat suojelevat häpyämme ja siksi ne ylipäätään ovatkin. C:

Itse kyllä hankkiudun eroon karvoista aina kun niitä kasvaa. Minä sekä poikaystäväni molemmat pidämme enemmän karvattomasta minusta. Asiahan on tietenkin aina tapauskohtainen ja mielipiteitä on monia.

Karvojen poisto kuitenkin vain vie vähän ihoa mukanaan ja juuri intiimialueilla iho on erittäin herkkää ja haurasta. Kannattaa etsiä vaikka itselleen luotettava, asiansa osaava ja mukava kosmentologi, jonka kanssa voi keskustella aiheesta. Osa naisista saa ERITTÄIN herkästi virtsatien tulehduksia sen vuoksi, että he hankkiutuvat eroon karvoistansa ja ovat yhdynnässä.

Asiaa kannattaa aina harkita, mutta toisaalta... Ne pirun karvat kasvavat AINA takaisin (;

Vierailija

Olen itsekin miettinyt tuota bikinirajan vahausta kylmävahaliuskoilla mutta en taida uskaltaa. Mahtaa sattua niin paljon että ei taida minusta olla siihen :s

Vierailija

itse yleensä vahaan sääret, kesäisin välillä höyläilen, mutta bikinirajalle ja intiimialueille en vahausta ole uskaltanut tehdä:) taitaa sattua kuitenkin sen verran.. ja voi sitä tunnetta kun ne kasvaa takaisin... :/

Vierailija

Ite nypin jonkun verran bikinirajaa, eikä se musta tunnu ollenkaan pahalta, kun karvat alkaa kasvaa takasin. Nyppimisen lisäks höylään.

reno: ilmeisesti sä käyt kosmetologilla vahauksessa? Ihan brasilialaisessa vai millasessa? Paljonko maksat siitä, ootko ollu tyytyväinen ja kuinka useinpitää käydä? Ja kuinka plajon se sattuu sun mielestä? Oon itekkin sitä miettiny, mutta vielä ainakaan ei ole varaa.. Mutta vahaaminen olis kyllä niin kätevää, itse en kuitenkaan sitä valitettavasti osaa tehä:(

Vierailija

Itse joskus tein itselleni brassin kaupasta saatavalla kuumavahalla. Sattui, joten se jäi vaan muutamaan kertaan. Vois kokeilla uudestaan puuduttamalla iho ensin. Onko kukaan kokeillut tätä?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat