Ongelmia on monenlaisia

Vierailija

Olen 19-vuotias nainen, jolla meni 2,5 vuoden vakituinen suhde poikki melkein vuosi sitten. Ihmisestä ei sinällään ollut vaikea päästä yli, varsinkin kun tajusin, miten ääliö hän loppupelisä minua kohtaan oli. (esimerkkinä, hän pakotti seksiin, lyhisti itsetuntoni,erotti minut ystävistäni yms. ja kuvitelkaa,siedin tilannetta noinkin pitkään!) Musiikki, ja ystävät, jotka melkein hylkäsin tämän miehen takia, auttoivat pääsemään asioissa yli.

Aluksi sinkkuus tuntu hyvältä,mutta alkoi sitten ahdistaa. Aloin etsimällä etsimään seuralaista deittipalstoilta, koulusta, harrastuksien lomasta, ihan kaikki alta. Näin melkein vuoden päivien jälkeen ymmärsin kuinka paljon tein hallaa itselleni säätämällä kaikkien ihmisten kanssa jotka vain vastaan sattuivat osumaan. Nyt, viimeinkin tajuttuani asian oikean laidan, on vaikea olla vakaumuksellisesti sinkku. Tiedän, että yksin oleminen tekisi äärimmäisen hyvää minulle, varsinkin henkisesti.

Vinkkejä onnelliseen sinkkuuteen?

Kommentit (3)

Vierailija

Anna palaa :) eli biletä ja tee kaikkea mitä vain haluat :) Kaikkea uutta kannattaa kokeilla jos vaan vähinkin inspistä löytyy :)

Vierailija

Itsellä tehosi ainakin hyvin ajattelu, että enää kukaan ei vahdi tekemisiä, ei tarvitse kysyä kenenkään mielipidettä mistään asiasta. Seurustelin 1,5 vuotta narsistimiehen kanssa, joten voin hyvin kuvitella, miltä sinusta tuntui suhteessasi.

Eron jälkeen muutin uuteen asuntoon, sisustin mieleni mukaisesti, elvytin vanhoja harrastuksia, aloitin uusia, tutustuin uusiin ihmisiin..
Parisen vuotta viettelin sinkkuna.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat