CHI hiusten silkkisuoristus, kannattaako?

Vierailija

Mulla on luonnonkiharat laineet hiuksissa, joita pienenä vihasin. Nyt kuitenkin tykkään, koska hiukset eivät ikinä ole lättänässä tai mene päätä myöti. Tykkään hiuksistani kuitenkin myös suorana MUTTA suoristaminen raudalla on niin huonoa hiukselle, varsinkin jos sitä usein tekee.

Onko kellään kokemusta hiusten kestosuoristuksesta?

Kommentit (3)

Vierailija

Henkilökohtaista kokemusta ko. suoristuksesta ei ole, mutta mitä kaverilta oon kuullut niin hyvin tyytyväinen on ollut siihen:) mitä nyt kuitenkin joutuu föönaamaan hiukset suoriksi suihkun jälkeen. Ja myös käsiteltyihin hiuksiin esim. kiharoiden raudalla tekee huonoa hiuksille, ihan kuin hiusten suoristaminenkin. Jos otat, kannattaa kysyä takuu suoristumiselle, ettei ihan viikossa ole takaisin käkkäränä ja rahat menneet hukkaan..

Vierailija

Itse olen myös ajatellut että olisi kiva kokeilla, mutta onko kenelläkään kokemusta että toimiiko tosi kihariin hiuksiin.. ?
Ja paljonko suunnilleen maksaa?

Vierailija

Itse otin tuon silkkisuoristuksen noin puoli vuotta sitten, eikä se minulla kestänyt kuin muutaman päivän. Mutta se johtui siitä että mulla oli niin huonossa kunnossa hiukset että kampaaja ei voinut laittaa kuin tosi mietoja aineita. Mun ois pitänyt ottaa parin kuukauden päästä se uudellee vahvemilla aineilla niin olisi sitten pysynyt pidempään suorina hiukset, mutta ei enää oikein rahat riittänyt, 120 € kun olisi se maksanut. Mulla oli hieman yli olkapäiden ulottuvat hiukset ja se maksoi mulla 160 € sitten sain silkkitipat ja hoitoaineen 40€ molemmat puoleen hintaan. Mutta mun hiukset oli täysin erilaiset sen ajan kun sitä kesti, lopputulokseen olin täysin tyytyväinen =)
Jos olet valmis maksamaan kunnolla suorista hiuksista niin ota ihmeessä silkkisuoristus.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat